Decat viata la baptisti, mai bine orfani si tristi.

“Am vrut să botezăm 12 copii, doi i-am botezat si zece nasi au rămas cu pânza albă în mână, în brate. Au făcut si ei efort si au cumpărat lumânare si hăinute si pânză si au rămas asa, în maternitatea Polizu. De ce? Pentru că asistenta sefă a spus:

– Nu. Ăstora n-aveti voie să le dati un nume.
– Dar cum la ăstia am avut voie si la ăstia nu?
– Prima conditie a înfierii lor, a fost nebotezarea lor.
– Dar cine a pus această conditie?
– Baptistii americani.

Deci: Ortodocsilor, mergeti voi în rai si copiii la baptisti! Mergeti!”

Intamplarea asta super haioasa e povestita de popa caruia i s-a intamplat cu ceva tzafna simpatica. Era sa ma stric de ras cand am citit.

Apoi mi s-a aratat altceva si m-am enervat.

Adica popa asta imbecil ar fi preferat ca aia zece plozi mai bine sa fie botezati si sa ramana in vreo infectie de orfelinat, sortiti sa ajunga infractori si/sau aurolaci, cu tot botezul lu’ peste, decat sa ii infieze niste familii de oameni, in cazul asta din America, oameni care s-au zbatut sa-i adopte prin mormane de proceduri si greutati, dornici sa le ofere o viata decenta si iubire parinteasca.

\m/

One Response

  1. […] Stiati ca, in Romania, popii ortodocsi considera ca este mai rau ca un copil sa nu fie botezat decat sa fie adoptat de o fa…? […]

Leave a Reply

