Numai asa

Arianna - martie 2007

Arianna - martie 2007

Numai asa
scrisa pe 8 martie 2007
pentru fetita mea, Arianna

Stii? Te priveam cum dormi, senina,
obrazul rumen, de caisa coapta
zambea in vis de suflet fara vina…
si ma gandeam la viata ce te-asteapta.

As vrea sa-ti fiu eu insami ursitoare,
sa te feresc mereu de orice rele;
dar cate lacrimi imi vei plange, oare,
copile al iubirii vietii mele?

Dar de-ai sa vii sa-mi plangi amar pe umar
sa stii c-am plans si eu la fel ca tine
si-am intrebat cat nici nu pot sa numar
ce-ai sa ma-ntrebi si tu, printre suspine:

“De ce, de ce mi-ai dat suflet si minte
si ce-am facut sa ma aduci pe lume?”
Si-am sa-ti raspund atunci, sa iei aminte,
“Iubito, n-ai facut nimic anume;

dar cum iubirea e un dar ceresc
iar viata-i darul greu nascut din trup…
a trebuit din mine sa te rup –
numai asa puteam sa te iubesc.”

Messa

3 Responses

  1. Buna ziua.
    Multumesc inainte de toate ca m-ai primit cu bratele deschise pe blogul tau. Ai o comoata de fetita, sa iti traiasca.
    As vrea doar sa te intreb daca te-ar deranja sa pun link-ul tau la blogroll, pentru ca ceea ce scrii merita citit de cat mai multa lume. Stiu ca nu am acum multi cititori, dar macar pentru cei pe care ii am acum ar fi frumos sa existe o tema de gandit in plus.
    Astept raspunsul tau.

    Cu multa stima,
    Ana Tabeica

  2. Ana, cu cea mai mare placere! Multumesc!

  3. Frumoasa poezia, si fetita! Sa-ti traiasca! Si sa ai mare grija de ea!

Leave a Reply

