Inca niste motive sa nu vreau sa plec din Romania

O prietena a povestit azi doua intamplari petrecute in Anglia:

o alta cunostinta mai…. indepartata a ramas fara cei 5 copii ca s-a despartit de barbat’su si i-au luat astia de la serviciile sociale toti copiii. Groaznic! Urasc tara asta ca-ti iau copiii pentru nimic! Erau totul pentru femeia aia dar nu stiu detalii, stiu doar ca la cursuri aveam cu o doamna careia la fel i se “confiscasera” ambele fete dupa divort si abia, abia a reusit sa ia una. Groaznic!!!! Daca divortul nu se face amical, poti sa-ti iei la revedere de la copii!

Si mi-am amintit ca am vazut mai demult un film, nu mai stiu cum se cheama, actiunea se petrecea tot in Anglia – in mare actiunea a fost cam asta: o femeie a facut un copil, apoi al doilea, ma rog, violente in familie, lua bataie de la barbat, era si cam varza cu nervii pe chestia asta si fuma in draci (ca doar n-o sa fie senina dupa ce isi ia smetii de la un imbecil) a divortat/s-a despartit de ala, SS (Social Services) i-au luat copiii si asta a fost distrusa, in fine, a intalnit un emigrant care o iubea si aveau o viata frumoasa si linistita in saracia lor, dar el isi gasise de munca si repet, o iubea si o linistea cand avea crize de depresie, au facut un copil (al treilea copil al femeii) si au venit SS sa i-l ia din casa, ca avea antecedente… asta s-a opus, a urlat, s-a zbatut, procese, pix, statul nu i-a dat inapoi nici al treilea copil… pe urma a mai ramas o data gravida si a ascuns sarcina, dar cand s-a dus la spital sa nasca, i l-au luat din patutul de langa ea, asta sa innebuneasca de durere si revolta, a sarit la idiotii de la SS, aia au zis ca uite cum face, e nebuna, deci am facut bine sa-i luam copiii, ma rog, iar proces, chestii, nimic, copilul nr. 4 tot la stat si pana la urma a mai facut unul, pe ala i l-au lasat, si apoi inca unul si i l-au lasat si pe ala, dar pe ceilalti 4 nu i-a mai vazut niciodata… ORIBIL! Si la final aflu stupefiata ca e poveste inspirata din realitate

INCA UN MOTIV SA NU VREAU NICIODATA SA PLEC DIN ROMANIA!

Si iar imi amintesc de amarata aia din Germania careia i-au luat copilul pentru ca l-a pus – EVIDENT, DAR EVIDENT IN GLUMA – pe e-bay, la vanzare pe 1 EURO (UN euroi!!! daca era pe bune punea aia 30000 de euroi, nu unul singur!) iar autoritatile curului s-au autosesizat si au declarat-o iresponsabila si I-AU LUAT COPILUL PENTRU O GLUMA!!! Pai numai de cate ori am zis eu ca o arunc pe fi-mea pe geam, mi-ar fi luat-o IMBECILII astia imediat daca aveam proasta inspiratie sa locuiesc intr-una din tarile astea unde “civilizatia” a dat in PROSTIE si EXTREMISM.

SI INCA UN MOTIV SA NU VREAU NICIODATA SA PLEC DIN ROMANIA!

4 Responses

  1. Banuiesc c-ai cetit 1984- Orwell; ceteste si Pianul Mecanic- Kurt Vonnengut, daca nu l-ai cetit inca, eu l-am gatat acu’ o luna; amandoi sunt geniali in fictiunile lor care devin realitatea actuala!
    Societatea spre care ne-ndreptam cu pasi vioi este o societate in care individul si sentimentele nu mai conteaza, NU-I RENTABIL!
    Si inca un motiv pt. care nu merita sa pleci il gasesti in povestea de pe DC, la Sufletul Credintei (topicul Explicatie seculara despre moarte) unde ne dam mai multi cu parerea despre cum Il explici pe Dumnezeu unui copil mic, reiau, in povestea unei femei, romanca din Montreal, care nu-i poate explica fetei ei cum e cu inmultirea, Dumnezeu si ce-s bunicii, fiindca nu gaseste reperele vii pe care ea le-a avut la vremea ei, in copilarie, pe aproape- n-are bunici, sunt in tara, nu vede animale cu pui (cum dreaci sa vaza animale cu pui intr-un oras de 3,5 milioane de locuitori, intins pe 500 de kilometri patrati, unde nu cred ca ti se permite legal sa-nperechezi nici macar o coropishnita, dara’ un caine sau cal) iar la scoala 17 copii apartin la 14 religii diferite!

    Inca o chestie, apropo de copii si implicatia statului; la copii e k la caini- cea mai importanta chestie pentru un caine este atentia stapanului- bun/rau, bogat/sarac, relatia cu el este principalul in viata; la fel si la copii, parintii, buni/rai (nu scriem despre cazuri extreme, cand oamenii nu mai se pot numi parinti) bogati/saraci, sunt cea mai importanta chestie din viata unui copil; am luat bataie, nu putina, de la ai mei parinti, dupa standardele actuale, ar fi ramas fara noi- copiii, ne-ar fi luat statul fiindca n-ar fi fost considerati OK cum ne cresteau ai nostrii…
    Ba au fost, dovada suntem noi copiii, deveniti maturi si cu copii, ne-am furat-o cand am gresit dar am invatat ca greselile intentionate se platesc, n-o fo’ nevoie sa ne pedepseasca statu’ k sa invatam asta…
    Si absolut sigur, oricat de bune ar fi fost conditiile in sistemul social, acum, k matur cu judecata si copii in dotare repet- mai bine la niste parinti care dpdv legal nu sunt foarte OK decat la stat!
    Daca parintii te iubesc, chiar daca gresesc des, sunt mult mai mari sansele sa scoata un om normal din tine, asta comparativ cu sansele ce le are un copil crescut de sistemul serviciilor sociale!

  2. Stai liniştită… noi tot în direcţia aia mergem! Ce-o să mai conteze că eşti aici sau acolo în urma nivelării legislative ce va urma? Votează irlandezii NU pentru Lisabona, mai tragem mâţa de coadă, dar procesul e ireversibil.

  3. @Tiberiu(P) – totusi, de ce e asa de rau la Montreal? Am inteles situatia descrisa de tine, ca nu vede vitei si ieduti si nu are certitudinea religioasa a majrotiatului, dar de ce faci sa sune ca si cum ar fi macar juma de Sodoma?

  4. @ Tiberiu (Popescu) – fii serios, noua ne-ar fi luat astia copiii demult! Nu ca-i batem, ca nu-i batem, da’ ca-i crestem sa aiba capul deschis, iar asta e periculos!

    Cat despre Canada, imi amintesc de Southpark – “Blame Canadaaa!!!” Mah, daca s-a dus acolo si nu-i place poate sa vina inapoi, sa ramana si sa incerce sa schimbe ceva (imposibil in vreo 5 generatii, poate chiar 10) sau sa ramana si sa se adapteze…

    @ Tiberiu (Florea) – NU stau linistita… fi-mea o sa creasca si poate o sa aiba aceeasi inconstienta pe care am avut-o si eu si o sa vrea un copil la randul ei – cum am ambitia sa nu cresc o cornuta spalata pe creieri de sistem si sper sa-mi iasa, pentru ca libertatea gandirii e primul pas catre libertate in intregul ei, nu vreau sa riste sa i se ia copilul de catre niste cretini cu emblema SS “pozitiva” cusuta pe umar. Asa ca, daca vad ca se impute treaba, plec naibii undeva unde oamenii sunt inca normali. nu stiu exact unde, dar s-o gasi un loc…

Leave a Reply

