Eufrosin cre(s)tinul

Metallica va concerta pe stadionul Cotroceni peste (Doamne, de-abia astept!) doua zile. Metallica.

Ziua.net anunta chestia asta si se gaseste un cretin crestin, cu nickname sugestiv, Eufrosin (din gama Onania Anania, Afurisenie Arsenie etc) sa spuna urmatoarea enormitate:

Intr-o tara Crestina de 2000 ani…. Valori UE-homo-multiculti-NATO/americane, ce sa zic!

In primul rand, tara asta nu-i crestina de 2000 de ani, nici cu majuscula, nici cu minuscula.

In al doilea rand ce are UE cu SUA, de unde provin Metallica?

In al treilea rand, din cate stiu eu, niciunul din membrii trupei nu-i pidosnic.

In al patrulea rand, multiculti nu e ceva rau.

In al cincilea rand, NATO nu se ocupa cu muzica.

In al saselea rand, UE cu “americane” nu au mare legatura.

In al saptelea rand… “ce sa zic”???

Ce sa zici… sa zici ca te sinucizi, te rog. Sau, macar, ca nu o sa te inmultesti.

Later edit: Idiotul recidiveaza! Da copy-paste tampeniei pe unde mai gaseste stiri cu rock satanic! Doamne, fericiti cei saraci cu duhul, da’ de ce le dai si lor acces la net???

\m/

53 Responses

  1. Nu suport acesti indivizi super evlaviosi si “credinciosi” care tot timpul au ceva de obiectat la orice cacat ce li se pare anticrestin si antireligios.De parca parearea lor chiar conteaza atat de mult.Nu te stresa pt. toti cretinii…just have fun la Metallica \m/

  2. Lex, parerea lor conteaza pentru ca fac prozelitism, ceea ce inseamna ca se straduiesc sa faca in asa fel incat cat mai multi sa creada si sa se manifeste la fel de extremist ca ei! Cum eu sunt adepta echilibrului in toate, nu pot sa nu atrag atentia atunci cand vad o tampenie extremista.

  3. Inca ceva, astia nu sunt nici credinciosi, nici evlaviosi… astia sunt spalati pe creier. Un om credincios nu trebuie sa fie si tampit.

    Astia ca Eufrosin sunt cei care obtin doua reactii extreme – fie acordul unora cu creierul spalabil sau spalat deja, fie ura celor independenti, dar impresionabili. Astia sunt oamenii care gonesc enoriasii bisericilor si care inmultesc, pe de alta parte, numarul imbecililor ca ei. Astia, care blasfemiaza divinitatea cu fiecare cuvant pe care-l scot in numele divinitatii.

    Eu, daca as fi Dumnezeu, m-as cam supara sa vad ca cineva vorbeste prostii in numele meu. Sau m-as distra teribil 🙂

    Si acum ar fi haios sa vina unu’ din ala cu replica celebra “da’ cine esti tu sa te compari cu Dumnezeu?” La care raspund anticipat: “io, ca si tine, is fii-Sa, facuta dupa chipul si asemanarea Lui”. Nu de alta, dar sunt convinsa ca treaba cu chipul si asemanarea n-are treaba cu carnea si oasele.

  4. Aici Eufrosin, pe care l-ati injurat si luat in bascalie mai sus. Am gasit comentariile voastre din pura intamplare, incercand sa caut alceva pe net.
    Dati-mi voie sa me prezint:

    De-acolo vin si eu. Nu gaseai un fan mai mare a Metallica decat mine in tot Clujul. In adolescenta si mai apoi in facultate, am mancat si respirat muzica rock, in special hard rock si heavy metal, mai apoi am “progresat” la Pink Floyd , Genesis, Marillion, etc.
    A fost o mare lovitura cand un prieten de familie al parintilor mei, un om pe care-l apreciam imens, m-a tras deoparte si mi-a explicat despre influenta satanica a muzicii rock.
    La inceput nu l-am inteles, dar mesajul a ramas cu mine si-am inceput sa dau mai multa atentie la ce ascultam.
    Trebuie sa-ti mai spun ca am locuit foarte mult in SUA si inteleg perfect versurile in l. engleza.
    Treptat au inceput sa mi se deschida ochii, cand am vazut chiar pe copertile CD-urilor pe care le primeam in posta de la un club, mesaje clar anti-Crestine: cruci intoarse, pentagrame, scene de vrajitorie si de batjocura la adresa Celui in al carui nume sunt botezat, Iisus Hristos.
    M-am intebat apoi, ce-au astia cu credinta mea, chiar daca eu nici macar nu mergeam la biserica. Prin mila lui Dumnezeu, am vazut mai apoi intreg adevarul.
    Asi vrea sa fiu eu pentru tine ca si omul acela care mi-a spus pe vremuri ceva. Chiar daca te vei revolta acum, mai tarziu vei intelege cu siguranta.
    Ai sa ai familia ta si copii si acolo incep brusc sa se schimbe toate perspectivele, pentru un om normal, care mai are simtul prezervarii.

    http://www.sfaturiortodoxe.ro/_muzicarock.htm

    Daca ai intrebari, nu ezita sa mi le pui.

  5. Draga eufrosin, am vazut acest mesaj al tau, cuvant cu cuvant, identic, in mai multe locuri, ceea ce ma face sa inteleg ca tu lucrezi pe pilot automat – ai un text sau doua sau trei si dai copy+paste pe unde apuci. Te rog din suflet sa nu mai faci asta, cel putin nu aici.

    Daca ai insa comentarii la obiect, care se vede ca sunt reactie directa la alte afirmatii care se gasesc pe acest blog, vei fi intotdeuna binevenit sa elucubram impreuna.

    In alta ordine de idei, datorita caracterului clar de prozelitism a campaniei tale de spam copy+paste, permite-mi sa nu te cred ca ai fost fan Metallica, chiar cel mai mare fan din Cluj. Cred ca spui asta doar ca sa ne iei ochii, sa castigi oaresce autoritate de “cunoscator” si sa le inchizi gura din start celor care te critica, ca pe un comentator care nu cunoaste obiectul comentariilor lui.

    Daca totusi eu gresesc, te rog sa incerci sa ma convingi.

  6. Mai ceva – am citit pagina la care dai tu link cu rockul pe sfaturile ortodoxe si nu pot sa spun decat ca mi-ar lua o carte intreaga sa demontez toate aberatiile de acolo, din simplul motiv ca sunt prea condensate si ar trebui sa dau 2-3 pagini de explicatii pentru aproape fiecare fraza / “deductie”. Promit ca revin totusi cu un post care demonteaza o alta aberatie, dar ceva mai simpla si mai liniara.

    Si inca ceva – tu sigur tii de ortodoxie? Nu de alta, dar abordarea asta e mai degraba specifica neoprotestantilor … nu ca ar avea vreo consecinta majora, dar sunt curios.

  7. […] Comments Mogre on Eufrosin cre(s)tinulMogre on Eufrosin cre(s)tinulEufrosin on Eufrosin cre(s)tinulMessa on Avem cap, gandim cu curulMessa on Avem cap, gandim […]

  8. Crezi ce vrei. Mi-am copiat propriul mesaj din ziarul Ziua, pentru n-aveam chef sa-l recompun, doar ca sa-ti satisfac nevoia de eticheta si pe deasupra, spune tot ce trebuie sa spuna despre experienta mea.
    Chiar am fost fan M si alte trupe h-r/h-m: accept, slayer (oribili), motorhead, iron maiden (brrr), black sabbath, in fine toata gama de satanisti asortati care erau la moda in anii ’80.
    Deci, da, am picat intr-adevar in plasa asta si mi-am mancat ani din viata, ca si fanii echipelor sportive, in loc de-a invata ceva util, face o a doua facultate, sau iesi in natura.
    Mai mult de-atat, intelegand perfect limba (am trait aproape douj’ de ani in SUA), inghiteam si mesajele unora care in mod clar sunt satanisti. Ce vrei sa-ti arat ca sa vezi si tu cine sunt aia, pe Alice Cooper, sau pe Ozzie O. muscand capul unui porumbel viu pe scena ?
    De Marylin Manson o sa-mi spui ca se preface doar pt. show ?
    Eh, poate gasesti argumente si la astea, caz in care nu are rost sa mai discutam. Te vei trezi si tu odata, sper.
    Da, sunt Ortodox. De eram pocait, nu te teme, ca nu-ti dadeam http://www.sfaturiortodoxe.ro/ ca sit de referinta.

    Doamne ajuta!

  9. A scrie raspunsuri la intrebari directe nu inseamna eticheta neaparat, cat minimul de efort de a sustine ceea ce crezi. Daca tu nu faci un minim de efort sa sustii ceva, de ce altii si-ar da osteneala sa te ia in serios?

    Despre chestia cu “am fost fan” – multi adolescenti sunt “fani” ceva nu pentru ca ar integra acel ceva in mod real, ci adesea pentru ca anturajul asta cere. Daca intr-adevar ai fost “fan”, dar ai facut-o nu pentru ca ti-a placut ceva din ceea ce ascultai, ci pentru ca ai urmat turma intocmai ca o oaie, logic ca acum poti spune ca muzica asta e oribila.

    Mie, personal, nu-mi plac toate genurile icluse sub umbrela rockului, dar asta e o chestiune de opinie personala si tine de modul in care ma raportez eu la ceea ce aud. Si ceea ce unora le suna oribil mie imi place, dar si invers. De exemplu, mie imi fac rau (fizic) cantecele popesti. Asta e…

    Ce vreau sa-mi arati? Vreau sa-mi arati de ce TOT ce este rock este si satanic. Asta vreau. Dar logic, argumentat, fara vrajeala.

    Marylin Manson nu este pe lista mea de preferinte.

    Eu sunt foarte treaza, cu exceptia momentelor cand beau. Tu? Ma indoiesc.

    Tu esti extremist si, prin urmare, nu vezi decat dintr-un singur unghi. Unul obtuz.

    Doamne fereste!

  10. *****Tu esti extremist si, prin urmare, nu vezi decat dintr-un singur unghi. Unul obtuz.******

    Unghiul obtuz e cel mai larg, he, he..
    N-am sa hranesc cu caviar pe cineva care inca se lupta cu fasolea frecata.
    Sper sa te fi scuturat indestul, ca sa-ti aduci aminte intr-o buna zi, cand te vei maturiza.
    Hai noroc.

  11. Altceva din ce ti-am raspuns nu ai vazut? Doar chestia asta in care nici macar nu ai dreptate? Uite:

    OBTÚZ, -Ă, obtuzi, -e, adj. 1. (În sintagma) Unghi obtuz = unghi mai mare de 90 de grade. 2. Fig. (Despre minte; p. ext. despre oameni) Care pricepe greu; redus, mărginit. – Din fr. obtus.
    Sursa: DEX ’98 |

    de pe http://dexonline.ro/search.php?lexemId=38733

    De ce ai comparat ortodoxia extremista cu caviarul si echilibrul cu fasolea frecata?

    “Scuturatul” meu fost ceva mai demult si, din fericire, rezultatul este asta de acum. Amanunte? Un popa libidinos de la Antim m-a intrebat, cu bale la bot, pe cand eram numai un copil, daca… ma masturbez. Atunci am inteles cam ce e in capetele popilor care fac atata pe nebunii si se bat in piept cu morala crestina.

    Cu dedicatie, ca am vazut ca-ti place, Leper Messiah (Metallica)

    Spineless from the start, sucked into the part
    circus comes to town, you play the lead clown
    Please, please
    spreading his disease, living by his story
    Knees, knees
    falling to your knees, suffer for his glory
    You will

    [Chorus]
    Time for lust, time for lie
    time to kiss your life goodbye
    Send me money, send me green
    Heaven you will meet
    Make a contribution
    and you’ll get a better seat
    [End Chorus]

    Bow to Leper Messiah

    Marvel at his tricks, need your Sunday fix
    blind devotion came, rotting your brain
    Chain, chain
    Join the endless chain, taken by his glamour
    Fame, Fame
    Infection is the game, stinking drunk with power
    We see

    [Chorus]

    Bow to Leper Messiah

    Witchery, weakening
    Sees the sheep are gathering
    set the trap, hypnotize
    now you follow

    [Chorus]

    Lie.

    Astia-s popii pe care ii pupi in fund. Si astea-s minciunile lor. Pe care le-ai inghitit ca pe o galusca… de “caviar”.

  12. Bravo Eufrosin. Vad ca te-ai hotarat sa nu bati gura degeaba cu cei ce vaneaza afirmatiile tale doar pentru a le lua in ras sau pentru a le despica inutil.

    iar messa, daca vrei dovezi sau explicatii draguta, explica si mie fenomenul auditiei inverse pe care nu-l pot explica nici cei care fac versurile.

  13. Laura, vreau dovezi sau explicatii dragute, nu draguta.

    Fenomenul auditiei inverse este unul banal – presupune un program de editare audio, parapon pe unii care canta sau zic ceva, si MULT timp liber.

    Uite, am sa ma joc si eu intr-unul din weekedurile viitoare cu cateva din pasajele din Biblie, pe care le voi citi cu voce tare, le voi inregistra in calculator si apoi le voi pune invers. Iti garantez ca, dupa cateva ore de perseverenta, voi gasi satane si alte ciudatenii…

    Mmm… si chiar e o idee buna asta, merita facuta. Merci 🙂

  14. fa-o! astept! iti dau si adresa sa-mi trimiti. platesc eu
    draguta- era un apelativ, era pentru tine

  15. 🙂 ce sa platesti? am sa-l pun pe youtube…

  16. ok, astept link

  17. Scuze ca am reactivat un thread atat de vechi, dar l-am gasit intamplator.
    Obiectul Eufrosin a spârcâit zilele astea si pe Cinemagia, da’ l-au zburatacit cu suturi în curiu:
    http://www.cinemagia.ro/forum/viewtopic.php?t=17511
    Enjoy!

  18. 🙂 Da, cred ca e foarte stramta pielea in care sta omul asta…

  19. Iar acum a revenit:
    http://www.cinemagia.ro/forum/viewtopic.php?t=17780
    (Cum zicea cineva acolo: bietului bolnav chiar II PLACE sa fie luat la misto!!! E la fel ca perversii aia sexual care se excita numai daca-ti faci nevoile pe ei…)

  20. Awwww! Omul are o misiune. Dar e tare de tot, discutia s-a transformat intr-o conversatie despre Ardeal 😀

  21. Messa, pe ce pariem ca-i satul de laba k ursu’?
    A incercat sa salte ceva rokeritze…
    Da’ alea nu pun botu’ la vrajeli retarde.
    Concluzia omului cu par in palma?
    E sataniste, curvele dreacului! Si incearca vrajeli evlavioase pe vitici ce viseaza la pula lu’ Hristos!

  22. Nu pariez decat cand am sanse sa castig…

  23. Nu radeti, stiti cate proaste sug pula daca le zici de Doamne-Doamne?

  24. Da’ ce-are, ie mai dulce mana?

  25. Fratilor daca va era dor de noul mesiah il gasiti aici :http://forum.lapescuit.net/viewtopic.php?t=7107

    La fel de aberant si plin de energie :).Fiind o fire mai curioasa am cautat sa vad daca si ce a mai scris ca l-am mirosti pe aces duh sfant ca umbla cu sorcova spoita pe diferite site-uri.Omu din cate vad e un fel de predicator High-Tech :)) se foloseste de unealta diavolului pentru a propavadui cuvantul domnului….e incredibil omu` dar ceea ce mi se pare incredibil sunt aberatiile care le-a scris despre muzica rock si mai ales , cireasa de pe tort, linck-ul acela.E insusi dumnezeu pe pamnat autorul care a putut sa scrie atatea ineptii si atat de compacte.
    Taica popa , ascult rock de 20 de ani si inca nu am muscat porumbei vii de cap , ascult orice fel de muzica satanista sau nesatanista cum vrei tu sa ii zici si nu am simtit nevoia sa iti violez fiica … poate sunt defect , e cazul sa merg la psihiatru ? sau psiholog ? dar scuze tu nu stii diferenta.Si daca iti doresti cu adevarat sa dai dai exemple de versuri si trupe , nu te mai chinui sa cauti subliminal , asculta Corporate Avenger ca au cateva melodii destul de explicite .Asta asa sa iti sustii aberatiile pe viitor.Si mai zici ca necuratul nu te ajuta :))).Apropo … bolnavi nu sunt cei care asculta muzica pe care o blamezi tu , sariti de pe fix sunt cei care ii cauta semnificatiile cretinoide , care se apuca sa asculte o melodie invers si care din 10 strofe potrivestc 6 litere sa reiasa ca in textul acela este scris Satana !Sunteti demni de mila taica , tu si toata breazla care iti impartaseste apucaturile.

  26. daca chiar nu sunteti dominati de preconceptii si puteti arata un strop de flexibilitate, sau chiar obiectivitate, poate o sa vi se para interesant filmul “Life of Brian” (e plin de subintelesuri si nu este sarcastic/satanist/la misto, bla la la…)

    Eufrosin – ti-a cerut cineva sa iti insiri jurnalul vietii tale lipsa aici sau sa iti insiri obsesiile? fiecare om este raspunzator pentru ceea ce face, daca este satanist, treaba lui, obiectiv vorbind: indiferent daca ai sau nu dreptate, nu ai dreptul sa te legi de viata cuiva, ti se pare tie ca in toata biblia Isus a fortat pe cineva? avand in vedere ca fiecare om are constiinta, este responsabil sa si foloseasca discernamantul dupa cum alege, daca mai incerci sa faci pe ‘mesia’ o sa iti atragi ura la kg

    laura chiar nu vad motivul pentru care ar trebui luata in considerare, este singura persoana care a vorbit aici fara sa spuna nimic

    (satanistii sunt tot crestini, deoarece acel satana este al crestinismului, si numai in crestinism este definit astfel, insa cei ce se autointituleaza crestini sunt cam fricosi, daca ar avea vreunul pic de rationament, s ar prinde ca Dumnezeu nu se teme de diavol/satana/etc., de ce anume sa se teama?)

    in opinia mea… crestinismul este ceva… biserica este altceva

  27. Vesti din blogosfera :))
    Adevarata identitate a acestui Eufrosin este:
    – Nicolae Zeriu, 42 ani, Cluj-Napoca, inginer mecanic, 2 plozi.
    Sprea the word!

  28. Mai, da’ activ ie omu’- e peste tot, altermedia, nationalist, ortodoxie, ce mai, mishuna k raia, nu scapi usor de el!
    E scuzabil pentru idei, e om cu facultate si e din Napoca domne, fieft dacic, get-beget! :-))
    NU stiu ce dreacului se-ntampla, da’ cum dai de unu’, c-un pic de scoala si de origine dintr-o zona d-asta, c-un pic de unguri, cu ceva povesti nationaliste la cartea de istorie, parca-i lovit cu leuca-n cap, sanse maxime sa abereze cu sarg despre neam si religia noastra stramoseasca…

  29. Ce nu stiti voi este ca omul este un fan al relaxarii politicii de port arm , adica el doreste ca in Romania sa fie exact ca in State , orice sarit de pe fix sa se duca la magazinul de arme ca la supermarket si sa isi cumpere arma , vezi-doamne daca populatia are acces la arme rata infractionalitatii va scadea….asadar pe langa nationalism , religie , propaganda , mai adaugati si ca este fan Rambo 🙂

  30. Eeeew…

    Pacat, la 42 de ani consideri ca omul e trecut prin viata… si ca i-a venit mintea la cap. Credeam ca e un pustan in deriva… iar o arma in mainile unuia ca el e ceva chiar periculos.

  31. Eu consider ca totusi trebuie scuzat , dupa cum spunea a trait ceva ani buni in State .. are circumstante atenuante .. tu daca te-ai caza la un spital de boli nervoase poti spune ca vei iesi sa natos/sanatoasa de acolo ? :))

  32. Hehe, cum sa nu stim Cataline, ce, ne crezi d-aia cu dial-up? 😉 Sigur ca stim, ia priviti-i pledoaria pentru “cultura armelor – un lucru bun” si pentru “un sport minunat ca vanatoarea”! Si fiti atenti cum matura cu el pe jos toti cinemagistii, in frunte cu Pitbull ala! :))
    http://www.cinemagia.ro/forum/showthread.php?t=95035

  33. Vaaaiiiii ! Acum fie vorba intre noi , oricat as fi fost de agasat , deranjat , siderat … etc .. nu as fi putut sa ies cu baioneta corp la corp … cam prea de mahala totusi ce s-a scris acolo , indiferent daca are probleme sau nu la mansarda , totusi trebuie sa te respecti in primul rand pe tine daca ai pretentia sa faca si altii acelas lucru , iar pentru asta nu trebuie sa te cobori sub limita bunului simt.
    Dar , cand cauti suficient de mult si neobosit , vei gasi ceva sa iti satisfaca “pohtele” sinistre 🙂

  34. Catalin, a citi ce scrie Eufrosin e ca si cum te-ai uita la Stan si Bran – aia distrug o masina si pe tine te pufneste rasul dar te si enervezi…

  35. elena udrea, te implor, zi-mi cum ai aflat numele psihopatului! chiar vreau sa-l cunosc, sa-l sterilizez o tzara!

  36. eeei, sorine, iti dai seama ca nu pot sa-mi divulg metodele… mai tlebuie s-al dat’! 😉
    dar uite, niste hinturi utile se gasesc aici:
    http://lorenalupu.wordpress.com/2008/07/20/nevoia-de-dragoste-naste-monstri/#comment-6171
    este vorba de un alt troll asemanator care a fost dat in gat. vezi incepand de la raspunsul nr. 27, postat de valer in iulie 21, 2008 la 1:36 pm

  37. Extraordinar!! Nu stiam ca exista astfel de forumuri in care toate dejectiile sociale se pot exprima liber!!!
    Omul cit traieste invata.
    Messalino mi-e mila de tine fatuca, esti slabuta rau de tot la multe capitole, dintre care inteligenta e primul si cultura al doilea…
    P.S. Bunul simt nu este pe lista.

  38. Restul, in afara de eufrosin si catalin bag seama ca sinteti o mina trista de gaozari si papusi gonflate…. si automanipulante…

  39. Da mah, aici toate dejectiile sociale se pot exprima liber, chiar si tu. Da de maxim 2-3 ori. Dupaia, daca ne mai insulti, esti banat.

    Si inca ceva, zic inca ceva: doar noaptea-i mai lunga ca pula mea asta nu-i forum, gigele, e blog.

  40. Haidi, ca inteligenta mea (care nu-i, cum dracu’ sa observe punctul linia sau linia cubul???) imi zice clar ca Observator = Eufrosin = Catalin. Sau, daca ba, tot din oala cu oi. Fierbeti in pace. Si nu vad ce problema aveti, voi oricum ajungeti in rai si nu va amestecati cu noi, dejectiile sociale inculte, proaste, fara de bun simt si, mai ales, fara Mniezo’. 🙂 🙂 🙂

  41. ..se vede ca “lepra omenirii”(s(P)ionistii) au multe slugi supuse!..citind mesajele anticerstine ale sodomitilor de pe forumurile romanesti ma ingrozesc!..multe dintre postari sunt ale $idovilor “pestera lui Ali-baal-bubul” ,adica din kibutzuile socialiste sponsorizate de sklerozatii din lumea “libera’ si demoNokrata care-s sub ocupatia urmasilor ucigasilor lui Hristos..etc

  42. ..alta dejectie umana sodomita1…huo!..cenzurati-ma sodomitilor !

  43. @terente

    nu cumva ai uitat sa iti iei medicamentele?

  44. Ce este un “cerstin”? Ti-ai pus link “gloatasodomita”… nu vindem ColonCleanse… sowwwyyyy! 🙂 🙂 🙂

  45. Alt nefutut din cauza de jidani, nu ca are putza mica si-i prost ca intunerecu’. :-))

  46. @ terente

    ce i mai rau, ca vorbesti ca un taran
    sau ca vorbesti pe langa subiect?
    daca ‘o arzi’ in felul asta si n viata de zi cu zi, inseamna ca vorbesti de unul singur pe strada
    mai bag de seama ca ai cosmaruri cu homosexuali
    bai, homosexualii macar sunt pasnici, apropo, spre deosebire de voi care sunteti si iritati si iritanti, pe langa faptul ca oricum heterosexuali nu va puteti numi, pentru ca nu practicati asta, cu ce drept ai judeca tu, de exemplu, sexualitatea altora, cand tu nu ai o sexualitate a ta? frustratule!

    si nu suntem nici evrei, auzi la el, urmasii ucigasilor lui Hristos
    tu nu ti stii nici stramosii tai, nu mai zi de ai altora

    tu probabil detii diploma pentru isterie si delir… de practici asta asa, pur si simplu, de parca ai fi realist cu macar unul din cuvintele tale

    iar singura sluga de aici esti tu, a imaginatiei tale

    p.s.: si noua ne ar fi foarte usor sa ne batem joc de voi pentru trasaturile umane care le aveti, si pentru cat de ipocriti, mincinosi si turbati sunteti la caracter

  47. Draguta Messa , inteligenta ta exacerbata a avut un moment de respiro sau pur si simplu a plecat in concediu ?Inainte de a pune semnul ” = ” intre doua persoane , fie ele si din mediul virtual , mai intai intreaba si tu pe nenea goagle sau gugal sau google , cum vrei tu sa ii zici , cine este catalin232 si pe urma scoate aberatiile din degetele pe tastatura.
    Pacat , imi facusem o parere buna , dar nu esti nici prima nici ultima teapa pe care o iau .Sa fii iubita !

  48. Hai mai, nu te supara pe ea, ca nu-i de vina decat c-a luat de buna afirmatia observatorului, uitand ce postasei tu cu doua luni inainte…

  49. ..la ce kibut$ stai peciunatule?…curind lumea se va trezi si veti plati pentru toate faradelegile ce le-ati facut criminalilor!

  50. hai sictir

  51. Mai oameni buni,fiecare asculta ce vrea,fiecare are libertate de decizie,daca Eufrosin considera muzica rock satanica..e problema lui..si io o consider la fel fara sa vad insemne satanice deoarece nu m-au interesat…nu mi-a placut acest gen de muzica…problema la noi este urmatoarea: unii indivizi din lipsa de educatie si singuratate si manifestarea mandriei aleg tot felul de anturaje,noi le numim grupuri..grupul rockerilor…daca cineva scrie sau zice ceva urat de ei..toti din grup sar ca arsi de parca cineva le interzice sa mai asculte rock…nimeni nu va intreaba de ce aveti vestimentatie diferita de restu..nimeni nu va interzice concertele…desi acestea sunt manifestari publice…daca ar fi dupa mintea mea tot ce se intampla public sa nu fie deranjant pentru restu…dar de cica e democratie..

  52. Puiule, ai o impresie deformata despre ascultatorii de rock. Messa, intamplator, mi-e prietena si-i stiu porturile si gusturile, inclusiv muzicale. NU umbla cu tinte si geci de piele, nu se-mbata ca scroafa, nu umbla in haita proferand mascari sau ce kkt iti imaginezi tu. Si NU asculta DOAR rock (majoritatea ascultatorilor de rock apreciaza orice muzica de calitate, parol!). Problema cu Eufrosin NU e ca n-asculta rock ci ca-i unul din multii RETARZI-INDOCTRINATI! Garantat!

Leave a Reply

