Cand toti zic ca-s beat, eu dau copy-paste

Ziceam ieri ceva despre cugetarile profund cretine dar aspirational crestine ale lui Eufrosin comentatorul rockului satanic.

Iata ca azi s-a insinuat cu un copy-paste, acelasi, caci deh, pana mare de inspiratie si argumentatie (i-o fi scris-o careva si pe asta, ca singur nu-i capabil, pare-mi-se), la care Mogre, om obosit dupa travaliul pisicii, a raspuns surprinzator de asertiv.

Eu, care sunt o mitocanca, am sa iau saracia de “scrisoare de intentie” si am s-o disec fara anestezic. Cere si ti se va da. Eufrosin, ai cerut-o.

Si zice Eufrosin (marcat cu italice):

De-acolo vin si eu.

De unde, de acolo? Cluj? Io-s bucuresteanca. Mogre e aradean.

Nu gaseai un fan mai mare a Metallica decat mine in tot Clujul.

Pfuai, te-am ratat. Cat de mare? Ca la 1.90, asa, mustacioara tipica si privire inocenta sub un breton cretz? Duboaza de bere sau Saniutza alaturea? Asa ti-ai distrus neuronii?

In adolescenta si mai apoi in facultate, am mancat si respirat muzica rock, in special hard rock si heavy metal, mai apoi am “progresat” la Pink Floyd , Genesis, Marillion, etc.

Pacat ca de fapt n-a fost asa, si minti de igheata apele (nu cred ca lu’ Shefu’ cel Mare ii place treaba asta cu minciunicile). Daca ar fi fost asa, ai fi priceput macar un pic din ce canta trupele de care amintesti si nu ai mai fi insirat aberatii pe net…

A fost o mare lovitura cand un prieten de familie al parintilor mei, un om pe care-l apreciam imens, m-a tras deoparte si mi-a explicat despre influenta satanica a muzicii rock.

Si pentru mine ar fi o lovitura sa vad ca un om pe care il respect s-a imbecilizat. Influenta satanica au aia ca tine, pentru ca (am mai spus asta si o repet) genereaza repulsie, care, la randul ei, genereaza respingerea ideii, conceptului intreg de credinta, Dumnezeu si asa mai departe. Un fel de “uite ce idioti is crestinii, si io nu-s idiot, deci ma feresc de ei”.

La inceput nu l-am inteles, dar mesajul a ramas cu mine si-am inceput sa dau mai multa atentie la ce ascultam.

Cred ca n-ai ascultat nimic. Orbecai printre niste subiecte de care nu ai habar. Ca tot te luai de Metallica, stii care e ideea in “Sad but True”? Sau in “Master of Puppets?” Sau “Leper Messiah”? Iti spun eu, desteptule… incerc sa scriu pe intelesul tau, sunt mesaje sociale, impotriva nedreptatii, autodistrugerii, minciunii, drogurilor, violentei, impotriva “apucaturilor satanice”, ca poate, daca folosesc sintagma asta aberanta, pricepi, ca e pe limba ta…

Trebuie sa-ti mai spun ca am locuit foarte mult in SUA si inteleg perfect versurile in l. engleza.

Poate stii cuvinte, dar asta nu inseamna ca si intelegi. Mai citeste, poate cu un dictionar in fata si cu cineva de clasa a X-a zecist la comentarii literare alaturi. Nu ti-e rusine sa comentezi ceva ce n-ai citit/ascultat in viata ta? Sau te bazezi pe indemnul cretin crestin la ignoranta, “crede si nu cerceta”? Te bazezi pe faptul ca se vor gasi superficiali care sa nu verifice ce tampenii spui si s-o ia de buna si apoi sa raspandeasca idioteniile pe care le afirmi cu aerul ca ai avea habar?

Treptat au inceput sa mi se deschida ochii, cand am vazut chiar pe copertile CD-urilor pe care le primeam in posta de la un club, mesaje clar anti-Crestine: cruci intoarse, pentagrame, scene de vrajitorie si de batjocura la adresa Celui in al carui nume sunt botezat, Iisus Hristos.

Spanac. Da’ pe peretui bisericilor n-ai vazut niciodata cranii si draci si foc si pucioasa? Buhuhu, biserica e pictata cu insemne ale lui Satan, mi-e frica, io nu mai intru in biserica! Drept e ca daca vad si popa cu mutra incalcita in barba si tzolul cu fir pe el, nu prea am nicio tragere de inima sa ma inghesui cu babele la pupat icoane. Lucrul dracului.

M-am intebat apoi, ce-au astia cu credinta mea, chiar daca eu nici macar nu mergeam la biserica. Prin mila lui Dumnezeu, am vazut mai apoi intreg adevarul.

Cred ca Dumnezeu s-ar milostivi de tine daca ti-ar da un pic de minte.

Asi vrea sa fiu eu pentru tine ca si omul acela care mi-a spus pe vremuri ceva. Chiar daca te vei revolta acum, mai tarziu vei intelege cu siguranta.

Ai vrea tu, da’ nu se poate. Nu toti oamenii sunt oi. Nu ma revolta decat faptul ca faci spam. Prostia imi inspira cel mult dispret.

Ai sa ai familia ta si copii si acolo incep brusc sa se schimbe toate perspectivele, pentru un om normal, care mai are simtul prezervarii.

Am familia mea si copil si perspectivele s-au schimbat, intr-adevar – de unde nu observam imbecilii ca tine care umba liberi si spun enormitati, acum observ, nu de alta, dar fii-mea la un moment dat va invata sa citeasca… ceea ce inseamna ca trebuie sa-i formez abilitatea de a gandi sigura si pentru ea insasi inainte sa invete sa citeasca. Si am numai 3 ani la dispozitie pentru asta.

Iar simtul “prezervarii” n-are nicio legatura cu obstinatia de a fi si de a ramane un incuiat, dimpotriva. Pacat ca ai tai n-au avut simtul prezervativului. Sunteti multi si va inmultiti in continuare. Involutia e mai usoara.

One Response

Leave a Reply

