666 de icoane

Am o cunostinta foarte credincioasa. Are altar in camera ei si merge regulat la biserica. Cu regulatul sta mai prost, dar nu e vina ei. E vina basmalei. Problema e ca s-a apucat, dupa ce am facut un crunt misto de ea, sa-si numere icoanele. I-au iesit 666 la prima numaratoare. Si la a doua. La a treia, am numarat si eu. Tot 666.

Acum trebuie sa-si cumpere una noua, dar sa nu fie dublura. Greu. Le are pe toate. Sau sa arunce una, dar e blasfemie. Mie nu-mi da, ca nu se-ndura, ii plac toate. Iar eu sunt o “caldicica”.

Eu ce sa inteleg din asta?

14 Responses

  1. WTF? Ce-i cacatu asta?

  2. Hai ca deja îţi sperii apropiaţii!
    Tu chiar vorbeşti serios?
    M-am stârnit cu pasaje din Biblie, uite-l pe ăsta, eu zic că se aplică în cazul de faţă:
    “Să nu-ţi faci chip cioplit!”
    Well???????????????

  3. Asta e realitatea religios-ortodoxa a zilelor lui 2008. Pasa-mi-te.

  4. auuu… ma doare burta de ras =))

  5. @ Literam – sunt chipuri PICTATE 🙂 Numa’ infidelii catolici isi fac chipuri cioplite. Ortodropshii sunt dupa litera Cartii, ei nu cioplesc, ei PICTEAZA.

  6. Blasfemie doamna pocaieste-ti sufletul pagan poate poti sa mai primesti indurare de la Domnul poate te va ierta in infinita lui bunatate

  7. Si ce vrei sa fac? Sa gresesc la numaratoare numa’ ca sa nu iasa 666?

  8. @ PuraPacatoasa MariaAfrodita: aloooooo, madam, mai respira, te cred ca te-ai ambalat, da trage niste aer si incearca sa desparti propozitiile si mai ales sa te exprimi COERENT!

  9. Acum serios, chiar nu se ţine cont de treaba asta cu “chip ciopli”? (Am şi eu un fix…) Nu se extinde termenul ăsta şi la pictat, desenat, zugrăvit, mâzgălit? Părerea mea…

  10. emoticonul de mai sus e greşeală de tipar… uite, chiar şi ăsta poate fi exemplu de chip cioplit =))

  11. Cu alte cuvinte, vrei sa spui ca Porunca interzice manifestarile artistice vizuale?

  12. Nu ati stiut sa numarati cum trebuie,nu pot fi 666 de icoane pentru ca e impotriva cuvantului Domnului, eventual acea cunostinta poate avea 665 de icoane plus icoana 665 bis.Amin.

  13. @MariaAfrodita

    Te-ai gandit vreodata in smerenia ta sa o ajuti pe doamna in cauza sa scape de stigmatul celor 666 icoane? Fa-i-o cadou pe a 667-ea!

  14. ce bine ca are multe icoane in casa,caci ele sunt pline de har!mai da-i 2 -3 icoane daca poti ca suna urat 666.e un sfat nu o porunca.doamne ajuta!

Leave a Reply

