Penis si pula

Eu sunt un om – zic eu – normal. Adica nu-s ipocrita. Eu ii zic pulii – pula. Hai, nu va sfiiti. Ii ziceti la fel. Care dracu’ zice “ce penisu’ meu” sau “ete penisu'”. Orice om normal foloseste cuvantul asta. Eu militez anti-ipocrizie. Sunt satula.

Ideea e ca vad pe cate careva, om cu copil, care se roseste la expresiile care contin “pula”. Dar omu’ are copii. Adica, a folosit-o. Dar roseste. Ipocrit ordinar.

Vad femei uitandu-se ciudat. Sunt maritate. Zici ca n-au vazut-o in viata lor. Ete na.

Isus a avut asa ceva.

Pana si Isus.

De ce se tem oamenii de cuvinte? Pula? E DOAR UN CUVANT! Ce-i aia… peiorativ? Ce-i aia vulgar? De ce ati inventat ideea de peiorativ? De ce firescul a devenit tabu? Sunteti nebuni? Cum v-ati nascut? Ipocritilor…

Care e diferenta intre penis si pula? 5 centimetri? Nu cred.

102 Responses

  1. Mah, asta e cam ca faza cu tzigan sau rrom. O dam cu eufemismu, ca cica versiunea pe bune nu e social acceptata. Niste cretini. Au senzatia ca asa li se odhineste simulacrul de constiinta ceva mai bine.

  2. Era sa uit: PEJORATIV, mah, invata mah de la oameni mai culti , cum ar fi Delia Grigore, ca e mare hintelectuala mancatzash, nu ca tine. PEJORATIV! Capisci? cu J! J! J!

    Daca nu ma crezi citeste din nou astea:
    https://elucubratie.wordpress.com/2008/07/21/rromi-vs-tigani-si-alte-aberatii-2/
    http://www.romanialibera.com/articole/articol.php?care=7726

  3. sunteti penibili, pe bune!
    Stiti citatul ala al lui paleologul- Cata inteligenta, atata sentiment?” Asta se refera la diferenta dintre- “te iubesc draga mea” si “te iubesc fa”.
    Daca nu vi s-au cretinizat toti neuronii, intelegeti ce vreau sa spun….si care e diferenta dintre penis si pula, dintre a face sex si a face dragoste si asa mai departe. Si cata putere are cuvantul..
    Cum de ati descoperit voi internetul? poluati vizual cand cauta si omu’ ceva pe net si nimereste pe o astfel de pagina!

  4. Dar ce ai cautat tu, Laura, in asa fel incat sa nimeresti fix pula… adica postarea despre penis si pula? Ma indoiesc ca ai cautat o reteta de ardei umpluti…

  5. Cum poate o femeie sa vorbesca despre asemenea lucruri scarboase nu iti este frica de Domnul nostru Isus ,poate daca de pocaiesti te va ierta sau macar sa iti ceri iertare prin sfanta spovedanie

  6. Incepuisem sa ma ingrijorez ca nu mai apar pudibonzii, puritanii si alte soiuri de personaje fara de prihana, gata sa ne indrume si sa ne arate ADEVARATA morala si ADEVARATA cale, pe care ei au invatat-o cu atata truda pe de rost, ca sa ne-o predice si noua, cei inca nespalati cu totul pe creieri.

    Asadar, bine ati venit!

  7. @Laura – dupa cum zicea si messa – cum ai ajuns tu aici? ce cautare ai dat?

    Oricum, trebuie sa iti explic o kestie: daca intre a face dragoste, a te fute si a face sex sunt oaresce diferente semantice, intre pula si penis chiar nu e nici una, pentru ca ambele termene denumesc identic acelasi concept – organul sexual masculin. Mai departe intrebarea lu messa e fireasca – de ce te enerveaza cuvantul pula si nu si cuvantul penis? care e marea diferenta? ca e vorba de acelasi lucru, de o redundanta lingvistica cu functie de eufemism.

    Eu cred ca e vorba de ipocrizie, pentru ca daca chiar ai o problema respingi CONCEPTUL, nu termenul care il desemneaza. Adica respingi PULA in sine, nu accepti pula doar daca e deghizata in PENIS (hint: se zice ca penisu are vreo 5 cm mai putin, poate asta era diferenta de care nu m-am prins eu).

    But then again, it’s just me…

  8. MariaAfrodita, daca mama ta ar fi considerat scarboasa respectiva componenta a corpului masculin, tu nu ai mai fi existat…

    Iar eu nu-s femeie, ca sa am probleme cu exprimari din astea. Eu sunt om 🙂 Si se stie ca femeia nu e om, asa ne invata Biblia.

    Pe de alta parte, interesant nickname ti-ai ales – nascatoarea de Dumnezeu, cea neprihanita si pururea fecioara in combinatie cu zeita pagana a frumusetii si vanitatii feminine…

  9. @ MariaAfrodita – nu am sa ma iau de gramatica si de modul in care scrii, pentru ca si noi ne permitem mici licente gramaticale.

    In schimb nu pot sa nu te taxez pentru modul incoerent in care te exprimi, pentru modul in care uiti sa termini o propozitie acolo unde logica spune ca trebuie sa se termine si pentru modul in care combini afirmatii cu interogatii.

    Asa ca inainte sa imi dai lectii pe teme dinastea complicate, despre structura si organizarea divinitatii (asa cum o intelegi tu), te rog sa inveti sa te exprimi coerent.

    Cand vei face asta promit sa te ascult si sa iti raspund si pe fond, nu doar pe forma.

  10. ete na…uite ca am si primit raspuns. chiar eram curioasa . adevarata e vorba aia ca cu prostu’ si nestiutoru’ nu trebuie sa vorbesti in metafore si neologisme. o sa incerc totusi:
    – cautam un blog, nu pula sau penis, dar asta am gasit…
    stiti care e diferenta dintre penis si pula?aceeasi ca intre puradeu si copil. deci nu difera sensul, ci CATEGORIA de persoane care il foloseste.
    e una sa violezi si alta sa faci dragoste sau sex.
    TOATA LUMEA FOLOSESTE?! te compatimesc, domnisoara, nu stiu pe ce planeta traiesti tu…

  11. are dreptate Laura, e vorba de categoria de persoane care foloseste cuvantul. asta-i diferenta
    Si chiar nu stiu cand folosesti tu acest cuvant. Nu este uzual, nu este cuvant de legatura, nu e nevoie de el nicaieri, poate doar la medic si acolo zici clar penis, el e folosit doar in injuraturi, deci doar cei care injura au aceasta dilema

  12. @corina – chiar daca nu sunt de acord cu tine, imi place faptul ca incerci sa argumentezi afirmatiile pe care le faci; nu pot fi insa de acord cu tine pt ca e o chestie de principiu – eufemismele de genul asta ne fac sa ne simtim mai bine facand / spunand exact aceleasi lucruri si sunt o mainfestare a ipocriziei, manifestare care la extrema este insasi esenta oricarui regim totalitar – ruptura intre afirmatie si fapt, intre termen si obiectul indicat.

    Si culmea, toate lucrurile astea se inrudesc cu o chestie atat de banala, cum ar fi preferinta pentru termenul stiintific si eufemistic “penis”, in defavoarea popularului termen PULA, de care cu atata savoare a scris si Ion Creanga.

    @laura – nu te-am insultat in nici un fel, ca sa ne faci prosti si nestiutori; iti recomand sa mai iei niste lectii de civilizatie inainte sa incepi sa dai lectii. Iar la capitolul argumentatie, vad ca o tot dai inainte cu diferenta intre viol, dragoste si sex; pai am zis eu altceva? tu ai citit ce am scris sau doar te manifesti necontrolat?

    Si da, toata lumea foloseste pula, atat barbatii cat si femeile, si de obicei in timpul unui act sexual (de orice tip o fi el – dragoste, sex, futai si chiar si viol in unele situatii mai nefericite), adica chestia aia care ne permite sa “crestem si sa ne inmultim si sa stapanim pamantul”; am citat aproximativ, dar banuiesc ca stii de unde e citatul. Chiar asa, tu pe ce planeta traiesti? Cum te-ai nascut? Cumva prin imaculata conceptie? Sau ti-e rusine sa te gandesti la asta?

    A, si inca o kestie: donsoara e colega, Messa adica. Vad ca nici macar nu ai citit cu cine stai de vorba. E bine insa ca vorbesti. Foarte bine chiar.

  13. pentru ca am fost o pacatoasa dar dupa aia Dumnezeu m-a adus pe calea dreapta printr-un slujitor de-al lui

  14. chestia cu insulta e relativa…cine stabileste ca e sau nu insulta? cand tu consideri ca unu’ e prost, i te adresezi cu domnule? ipocritule care zici ca altii se ascund in spatele cuvintelor(adica in cazul asta ii spui mie ca trebuia sa zic- pulii- “penis??”)
    Poate si un barbat se simte lezat in organ de denumirea pe care ALTII o folosesc.
    am citit asta-“Oricum, trebuie sa iti explic o kestie: daca intre a face dragoste, a te fute si a face sex sunt oaresce diferente semantice, intre pula si penis chiar nu e nici una, pentru ca ambele termene denumesc identic acelasi concept – organul sexual masculin”………………numai ca am adaugat VIOL iar asta era o diferenta intre violator si un sot care face dragoste cu sotia. (acelasi act sexual, luam din discutie consimtamantul, de fapt lipsa acestuia, si ne referim strict la act)
    e iar diferenta e intre unu care foloseste acest cuvant “penis” cand situatia o cere, el fiind un termen stiintific ce denumeste organul sexual masculin, iar “pula” este termenul folosit la colturi, de coltunari obsedati. Offf…greu de inteles. Asa este, e mai greu sa te uiti in sus decat in jos. Si categoric, mai greu de inteles.
    Cand am spus toata lumea foloseste, ma refeream la limbaj. Dar nici ce spui tu nu are o baza…adica nu pot fi persoane de sex feminin care sa moara virgine?!
    Nu trebuie sa ma adresez cuiva spunandu-i pe nume, folosesc ce apelativ doresc, e libertatea mea si a oricui si in plus avea o anumita intonatie acel “domnisoara”.

  15. De ce se tem oamenii de cuvinte? Pula? E DOAR UN CUVANT! Ce-i aia… peiorativ? Ce-i aia vulgar? De ce ati inventat ideea de peiorativ? De ce firescul a devenit tabu? Sunteti nebuni? Cum v-ati nascut? Ipocritilor…

    :))
    ia spune-mi tu draguta ce are a face nasterea cu organu’? adica…da…are…da’ numa’ cu cel feminin!
    poate voiai sa spui conceptie:D
    ori tu de fapt voiai sa spui altele aici, da’ ti-a iesit articolu’ asta…..iii…….(las atat)…?

  16. Nu-s draguta 🙂 Si nici domnisoara 🙂

    Vroiai sa intreb… cum v-ati conceput?

  17. Cine pula mea-n pula mea a supt pula aicia bai nene? Apai dati-o-n pula mea de treaba.

  18. Pentru anonima/ul de mai sus – e ultima oara cand validez un comentariu de genul asta – ideea postului nu era sa exageram aiurea, ci sa atraga atentia asupra ipocriziei. So relax… desi it was funny. Si destul de ontopic.

  19. urat titlu, urate dialoguri, nu inteleg messa, vrei sa ne arati adevarata ta fata?
    pacat
    si invata sa accepti si tu o critica

  20. Adevarata fata a lu’ Messa: critici accept, prostie, nu.

    Interesant este ca, din 100 si ceva de postari scrise aici, cel mai comentat fix asta este… asta spune ceva, fetelor… spune ca am avut perfecta dreptate. V-a interesat subiectul si ati venit sa-l comentati… ca mustele atrase iremediabil de bucata de carne… Ati savurat revolta pe care v-ati invatat sa o traiti cu piosenie, pentru ca “asa se cade” si “asa trebuie sa faca femeile cinstite“, sa se revolte, sa roseasca, sa comenteze astfel de… mizerii. In schimb, orice alt subiect nu merita comentat.

    Pe asta l-ati citit, pudibondelor?

  21. ”Dar nici ce spui tu nu are o baza…adica nu pot fi persoane de sex feminin care sa moara virgine?!” ba pot dar trebuie sa fie o ri incredibil de proaste ori incredibil de strambe.
    ”- cautam un blog, nu pula sau penis, dar asta am gasit…” ceea ce inseamna , logic, ca pula este peste tot chiar daca e deghizata in mult mai easy to cuddle it penis.
    ”Cum poate o femeie sa vorbesca despre asemenea lucruri scarboase nu iti este frica de Domnul nostru Isus” daca vorbesc barbatii de penispula sariti cu pancartele ca gay is not ok, daca vorbeste o femeie baiatul meu se enerveaza.Iti spune eu ca il doare in p..a ,l-am intrebat.

  22. nu VOIAM sa scrii conceptie, ci asa TREBUIA, asa era logic.
    stii ce spune faptul ca este cel mai comentat? faptul ca suntem ori de acord ori in dezacord cu parerea ta despre a fi ipocrit sau nu. si vad clar dezacordul celor carora te adresezi.
    e mai important, daca nu stiai, sa elimini ceea ce este negativ decat sa sustii ceea ce este pozitiv. de asta e cel mai comentat.

  23. Ntz. E comentat fiindca asta va intereseaza. Dar nu vreti in ruptul capului sa recunoasteti.

    (Si eu scriu “vroiam”, chit ca vine de la “a voi” si nu “a vroi”… ca asa-mi place)

  24. Ma conving pe zi ce trece ca prostia nu doare. Ce pacat!
    Bravo Corina si Laura…

  25. Laura, draga, esti mult prea convinsa ca tu esti desteapta si altii prosti, ca tu te uiti de sus in jos in timp ce toti ceilalti de uitam de jos in sus la mareata ta persoana. Daca mai scoti o singura afirmatie de genul asta, eu votez sa te banam de acum incolo.

    Messa, astept si votul tau.

    Trebuie totusi sa comentez putin si pe fond, ca nu ma pot abtine: comentai ca ai adaigat viol in ecuatia dragoste-sex-futai ca sa ne explici de ce e diferenta intre pula si penis. Dar chiar tu ai spus, cu propriile tale cuvinte ca sunt “acelasi act sexual, luam din discutie consimtamantul, de fapt lipsa acestuia”

    Pai mama, si ce dracu am spus? Ca sunt lucruri distincte, in timp ce pula si penis NU DIFERA! Sau vrei sa spui ca violul se face cu pula in timp ce dragostea se face cu penisu’?

  26. ha ha ha
    asa e, ma uit de sus in jos, voi m-ati convins ca asa stau lucrurile…
    adica, dom’le…voi spuneti ca cei care nu folosesc acest cuvant “p***” de fapt sunt ipocriti…
    ca cei care folosesc cuvantul din dictionar dar nu aiurea, in expresii gen “ce p*** mea de fapt sunt ipocriti…
    iar cele de care zicea “domnisoara”- (am pus in ghilimele, ca cica nu-i) ca rosesc, gasesc discutia in care ar fi prezent acest cuvant mult prea intima si nepotrivita…in nici un caz ipocrizie, doar BUN SIMT. stiti ce-i ala?
    ma banati? mersi! macar asa n-as mai pierde timpul cu discutii de genul asta, mai ales ca tot nu pricepeti nimic….

  27. Messa, astept un vot.

    @Laura, chiar asa, de ce iti pierzi tu timpul cu discutii dinastea?

  28. A propos de priceput – Laura, TU nu ai priceput – nu am spus neaparat ca-si ipocriti cei ce nu folosesc cuvintele clasificate ca “peiorative” sau “obscene”, ci aceia care se revolta anapoda atunci cand ii aud pe altii ca le folosesc… una e sa tratezi firesc existenta acestor cuvinte, sa ALEGI sa nu le folosesti, si alta e sa te burici cand ii scapa cuiva niste carne din gura. Cu alte cuvinte, sa incerci sa-i explici ca “nu-i frumos” sa vorbesti asa.

    Revin cu citatul meu preferat:
    “What’s in a name? That which we call a rose by any other name would smell as sweet. William Shakespeare.”

    Cu alte cuvinte, daca ai o problema cu integrarea sexualitatii, indiferent de motiv, si ceva nu-ti miroase a bine cand e vorba de penis si ce se face cu el, in mod sigur ai sa sari in sus cand cineva spune “pula”.

    Simplu de tot.

  29. Mogre, nu pierde timpul, juiseaza subconstient, si, in lipsa constientizarii si a acceptarii, are acel sentiment de revolta si apoi de gol.

    Nu o banam, asteptam sa aiba si orgasm. Pe care s-ar putea sa-l fi provocat cu commentul asta, asa ca, daca a “terminat”, e posibil sa nu mai intre.

  30. Mogre, am o revelatie – uite cat de usor am adunat crestinii… ne tragem si o biserica?

  31. ca sa vezi… Am inteles exact ce voiai sa zici.

    una e sa tratezi firesc existenta acestor cuvinte, sa ALEGI sa nu le folosesti, si alta e sa te burici cand ii scapa cuiva niste carne din gura. Cu alte cuvinte, sa incerci sa-i explici ca “nu-i frumos” sa vorbesti asa.

    incerci sa te scoti acuma…dar tu de ce te iei de cele care rosesc? ca ele nu-ti fac morala ca nu e bine….
    tu asta numesti ipocrizie(!)
    PS: vezi ca asteapta mogre votul tau

  32. imi pare rau pentru corina, pare sa fi avut alta parere despre tine, iar ea din cate observ e o fata cu bun simt.
    vreau si eu link de la blogul tau, daca ai.
    sunt sigura ca e mult mai interesant

  33. Laura, unde sa ma scot? Fix de moralistii pudibonzi ma “iau”…

  34. e bine ca recunosti, era oricum vizibil sensul valorii si al moralei pt tine
    cand o sa postezi filmuletul cu pricina, trim te rog mail la lauracoman70@yahoo.com cu linkul, eu nu mai intru pe blogul tau

  35. Mhm, netul e mic… tu de ce te iei de aia care se iau de fustele scurte? Cat despre sensul valorii si al moralei… vezi? Depinde de unghiul din care privesti…

  36. Eram la Ilinca acasă (are casa deasupra clinicii si purtam o discutie similara asteia, diferenta facand-o doar calitatea interlocutorilor- io fiind singurul semidoct din grupul ce luase la tocat pudibonderia).
    Apare tac-so Ilincai, Paleologu (Dumnezeu sa-l ierte!) si ne expune doct o intreaga teorie; ideea era cam asta:

    Cuvantul normal este PULA.
    Penis se foloseste doar cand ai probleme- de erectie, sindromul NF acut(intalnit la “defecte”- urate, frigide,bigote inculte- de obicei”calitatile” astea merg “mana-mana”), barbat care ia de buna Biblia si-si violeaza nevasta ( fiindca ea-nevasta a fost creata de Doamne-Doamne ca utilaj viu intrualungarea plictiselii masculului- utilajele, chiar vii nu au liber la opinii si placeri), fomei care au parte de fatalai ce doar fac dragoste si-si doresc- ele – fomeile s-aiba parte si de un futai si barbati impotenti.
    Restul, inclusiv Iisus, folosim denumire din popor, iar in romana ii zice PULA!
    Si a mai zis mosu’-Paleologu ceva de retinut: cei ce se leaga de un cuvant, sunt deranjati in fapt de notiunea din spatele lui, chiar daca se dau deranjati de cuvantul in sine.

    Messa, ce de raspunsuri patimase!
    Recunoastem sau nu,muntea ne sta doar la futut! :-)))

  37. ma bucur ca ai uitat o vreme de articolele mele si acu scrii despre p*** si penis
    ai inebunit?
    chiar era necesar?

  38. Ela, precum ai citit mai sus, nici Paleologu nu se sfia sa discute lucrurile astea…

    In fine, postarea mea era departe de a avea pretentii atat de indepartate… a fost ceva spontan, generat de o discutie la bere 🙂

    Dar, dupa cum vezi dupa valurile pe care le-a facut chestia asta atat de… comuna, de altfel, ASTA E CEEA CE STARNESTE CU ADEVARAT INTERESUL PUBLICULUI…

    Si e neplacut sa constat asta. Si commentul de fata este o trista concluzie.

    Pentru ca, asa cum vei constata citind blogul, ceea ce am scris serios, elaborat, precum si ceea ce face apel la gandire a trecut… necomentat.

    0 comments.

    Neinteresant.

    Ce a preferat internautul sa comenteze? Penisul si pula. MINUNAT!

  39. @laura – desi a zis ca nu mai intra pe blogul asta …

    draga mea, zici si citez “diferenta dintre penis si pula e aceeasi ca intre puradeu si copil. deci nu difera sensul, ci CATEGORIA de persoane care il foloseste”.

    in primul rand lasa-ma sa-ti actualizez cunostintele cu faptul ca PURADEU nu exista in dictionarul explicativ al limbii romane. te referi probabil la PURADEL, cu pluralul PURADEI care inseamna COPIL DE TIGAN.

    deci diferenta intre copil si copil de tigan consta in aceea ca toti copiii de tigan sunt copii dar nu toti copiii sunt copii de tigan.

    nu cred ca poti sa spui acelasi lucru despre penis si pula. totusi, o diferenta ai intuit tu acolo dar nu are legatura cu categoria celor care folosesc cei doi termeni.

    draga mea, cu pula te futzi, cu putza de pishi si despre penis inveti la orele de biologie.

    @ MariaAfrodita

    daca ai fost o pacatoasa si Dumnezeu te-a adus pe calea cea dreapta printr-un slujitor de-al Lui tu cum te-ai gandit sa-I rasplatesti marinimia? pierzand timpul comentand despre penis si pula la ceas de rugaciune?

  40. omg a fost la caterinca postul si numele sa vad cum reactionati la fanatism si chestii din astea puteam sa imi continui rolul dar nu am nici timp dar nici rabdare asa ca
    ————————–over and out———————————
    + ca nu cred in D-zeu
    ps : nu vreau sa supar pe nimeni dar messa be a fking women
    si nu mai scrie posturi din astea ieftine cu pula si alte pasarici acuma din nou sa nu ma pricepi gresit imi place cand mai aud fete care injura si folosesc cuvantul pwla dar nu la toate colturile si mai ales nu oriunde si nu te mira ca posturile alea elaborate nu au succes pentru ca 95% din bloggeri de succes din Ro scriu un fel de stiri in viziunea lor adica nu am vazut ceva cu adevarat interesant in ro ,decat ii putine cazuri si alea au disparut sau in curs de disparitie cred ca ai vrea sa ai 3 cititori despre care sa sa spui ca ai mei sunt mai destepti decat ai lor, decat 100 de retardati care se cearta la fiecare articol

  41. MariaAfrodita sau whoever you are – chestia e ca eu CRED in Dumnezeu, dar nu intr-unul tampit. Cred ca postarea in care spuneam chestia asta ti-a scapat 🙂

    In alta ordine de idei, fiecare blog isi are cititorii pe care si-i merita 🙂 eu cred ca merit crestini suparati 🙂 si pudibonzi mai mult sau mai putin fake.

    Chestia cu “be a fking woman” n-o pricep… trebuie sa fiu intr-un anume fel? Eu prefer sa fiu ceea ce sunt, nu am “role models”. Asta e, alta mama nu mai face…

  42. adica sa ai ceva urma de feminitate ,acuma eu intaleg ca toate vreti cariera de succes sau egalitate dar nici chiar asa ,mai lipseste sa scuipati pe strada sau sa va luati la bataiei cat fight is sexy hihi

  43. Cariera de succes… mhm, de ce as vrea ceva ce am deja? Plus ca aia nu tine de sex, parerea mea… egalitate? Nu poti pune semnul egal intre femei si barbati decat in ceea ce priveste drepturile si obligatiile… iar scuipatul pe strada e urat si din partea unui barbat. De luat la bataie, la fel, e la fel de urat si de primitiv si pentru barbati…

    Chiar nu pricepeti ce am vrut sa spun?

  44. […] PS: am folosit termenul tigani, nu de rromi/romi, pentru motive deja explicate in alte posturi dar si in baza argumentului care il cita din memorie pe Paleologu in discutia penis vs pula. […]

  45. […] fac cu prostu’?In seara asta pe Cotroceni – Iron MaidenCazare la mare, la 2 Mai – Hacienda CampingPenis si pulaIntoleranta, arma in slujba toleranteiConcubinajul e ok in BiblieDe ce se vorbeste atat despre […]

  46. doamne fute-va de femei..numa la pula va sta capu

  47. e legea firii 😀

  48. da-te-n pula mea, daca te-ai saturat de penis

    iti place?

  49. de ce s-a inventat sensul peiorativ?
    pai daca-ti spun ca esti inocenta ce intelegi?
    ca esti proasta!

    cam de aia s- a inventat peiorativul, de dragul frumusetii unei limbi!

  50. te-au excitat vorbele acelea?
    simti cum vibrezi cand ti se vorbeste vulgar?
    te simti implinita?

    sau de fapt tu vrei ceva ca tipa aia din banc;
    ii spune sotia barbatului, in timp ce se futeau
    – spune-mi cuvinte murdare, te rog
    iar barbatul spune:
    – covorul, bucataria, baia
    🙂

  51. 1. robert, tu ai penis, nu pula.

    2. daca imi spui ca sunt inocenta, ma gandesc ca te inseli, in orice caz, inocent nu inseamna prost. Ar insemna ca toti copiii sa fie prosti, si nu-s.

    Peiorativul s-a inventat pentru ca eternii jenati sa se ascunda de sensurile reale ale comunicarilor lor, pentru simplul fapt ca ipocrizia are nevoie de haine.

    3. Nu vad de unde ai tras concluzia asta, dar se pare ca tie, cel putin, iti cam place peiorativul 🙂 Esti foarte haios 🙂 Revoltat anti dar reactionand pro 🙂 De asta ma distreaza pe mine ipocritii 🙂

    Cred ca cea mai murdara chestie e prostia. Nu se curata cu nimic.

  52. Roby, mai date’n vulva plus clitoris plus vagina matii. E, vezi ca nu exista cuvant doct in limba romana care sa adune toate aste la un loc ? Eu ma simt implinit cand te bag in pizda matii. Sau cand iti zic “mai da’te in pula mea pe alt blog dacilea”. Pula nu ofera frumusete limbii romane ? Esti un bou. Tu nu ai pula, tu ai penis, si aici intervine iara diferenta dintre pula si penis. Adica vreun lat de palma. De fapt asta este singura diferenta. Esti un onanist sinistru. Nu un labagiu, atentie. Deci masturbarea sigur provoaca orbire, pe cand facutu de laba nu. Ei bine, da, ai confirmarea, tu esti un onanist, care nu s’a uitat niciodata la pula, ci numai la penis (cand faceai pipi) sau la vulva, atunci cand se afla in momentele intime (si in cazul tau retinute) cu iubita. De acum incolo vei fi cunoscut sub numele de Onan.

  53. Barbarul.

  54. Drept e ca pentru ansamblul instalatiei feminine nu exista un singur cuvant spre definire si numire… Asta e, vrem, nu vrem, ca sa ne referim la vagin, vulva si clitoris, intr-un singur cuvant, cam trebuie sa spunem pizda.

  55. Altfel, remarcabil cate comentarii a starnit acest post. Cum zicea si Messa, topicuri importante pentru natiune nau starnit nimic, in schimb haramul nesatios a zguduit un popor, rupt in cur, da altfel rusinos nevoie mare. “Un om sarac, care avea pe el niste zdrente cat sa’i acopere rusinea, dar niste zdrente curate.”

  56. Da, o alta stereotipie interesanta – partile intime sunt denumite “rusinea”. Femeile la ginecolog spun ca le doare “jos”. Toata lumea se fereste sa spuna clar despre ce e vorba. Le e rusine, se ascund… dar PE ACOLO si DE ACOLO, prin “dansa-ntr-insa”, se NASC copiii nostri… de ce ne e rusine de modul in care specia noastra supravietuieste? De ce ne e rusine de corpurile noastre? De ce denumirile acestor organe se impart in “stiintifice/culte” si “peiorative”?

    Asta ma intrebam eu… putini au inteles…

  57. Mai Messa, nu-ntelegi nemica!

    Omul-Robert vrea sa spuie ca penis e corect, pula e peiorativ.
    Probabil ca chiar are o problema nerezolvabila-n izmene si se simte deranjat de bancu’ la care faci tu referire, ala cu “penis e un fel de pula k a noasta da’ mai mica” (condoleantele mele pentru scula omului, posibil ca de-asta o si baga p-aia cu “frumusetea unei limbi”; mosule, limba daca nu ie repetitiva si cu stiintza n-are frumusete, plus ca, vorba unei prietene prea frusta in exprimarea parerilor despre placerile carnale “Tibi, faine limbile da’ pula-i sfanta!”).

    Acu’ pe bune, penis suna mult mai najpa in limbaju’ curent (asta daca nu scriem despre probleme medicale, nu ca n-as fi auzit medici gingicologi zicandu-i tot pe romaneste).

    Si da, Negura, pula face trafic fiindca e iubita/dorita/invidiata de tot boboru’ si culmea, cu atat mai dihai, cu cat lipsa e mai mare!

    Bre, ce va tot cacati pe voi, cuvantul ROMANESC pentru pula e PULA; penis o aparut la noi de cand cu medicina (si de cand cu cei cu putze k a lui robert); ii si vad pe Decebal sau Traian, cei 2 stramosi din frecarea carora o iesit neamu’ asta, zicand doct “ce penisu’ meu!”

  58. Messa dice: “De ce denumirile acestor organe se impart in “stiintifice/culte” si “peiorative”?”

    Simplu, daca ie prea largi si-npaienjenite/mici si scofalcite ie vagin si penis, deci stintifico-peiorative!

  59. Viitorul nu ne suna bine… mama ei de batraetze… oo cretze.

  60. pai penisu’ ie o pula mica fara oo (chiar si cretze) deci neutilizabila in sensu’ biblic, aparat de mictionat (ca cei cu pula se pisha).

  61. culte sau oculte ? bine macar ca din largi si impaiengjenite se pot face strimte (prin aducerea genunchior unu langa altu) si desfundate; e, si la penis mai atarna o speranta…poate deveni pula prin scularea la ratiune si acceptarea unor evidentze; Onan, scoalate, ca altfel ramai fara pizda !

  62. Bre lasa-l pe Onan in pace; vorba unui preten sarit de 40 de ghiocei: “Tibi, tre’ sa ne-apuncam de sex ca pentru laba iti trebuie obligatoriu pula!”

  63. Apropo de vorbiri docte, futut vs. sex, uite ce porumbel mi-a iesit din taste; io fututu’ mi-l inchipui doar cu pula, sexu’ mere si fara…

  64. Uite cautam sa ma duc si eu in vacanta la Pula in Croatia si dau peste tine. Deci e clar ca lumea nu prea are ce sa faca cu timpul liber si cum toti si-au facut bloguri trebuia sa iti faci si tu…pacat.

    @ Laura : Nu te pune cu prostu` ca are mintea odihnita…

  65. De acord, nu ne punem cu tine.

  66. Rares tata, ia zi tu cat de prost tre’ sa fii ca sa cauti localitatea cu numele organului sfant si sa te-astepti sa nu dai de niste penisuri mai mari si vioaie k raspuns de la mosh gugal?

    Da-i cautarea cu “pula istria” si sa vezi ca scapi de obsesia “dimensiunii hermeneuticii reproducerii” (bre, ma cac pe mine de ras, am dat cautare cu asta si-am dat de un tip care scrie doct despre Dimensiunea culturala a erectiei, si scrie bineee!)

  67. Citat din filosofu’ pulii:

    “Degeaba am pula cea mai mare si cea mai tare, daca nu o ambalez in cadrul unei povesti, functia instrumentului va ramane mult timp neactualizata”

    Super-korect!

  68. @Tiberiu
    Da si tu un link la filozofu cu hermeneutica reproducerii, ca io la cautare am gasit numa statiunea.
    @Rares – cum dracu ai reusit sa gasesti blogu asta daca chiar cautai statiunea? eu am incercat sa caut statiunea de mai multe ori si nu mi-a aparut elucubratia; oare ai catuat doar dupa pula? dar oare ce cautai tu de fapt?

  69. Eu nu cred că cei care roşesc când aud de pulă, pizdă, etc o fac din ipocrizie, ci pentru că aşa au fost condiţionaţi din copilărie să reacţioneze. E ca atunci când eşti gol/goală într-o cameră şi cineva intră brusc peste tine; ai tendinţa să ţi-o acoperi (pula/pizda), din reflex.

  70. Eh, dupa ce nasti o data, avand in vedere ca te vede juma’ de spital in fundul gol pentru diverse proceduri, plus juma’ din pacienti si paciente, ca na, trec pe hol si mai baga nasul in cabinete sa testeze daca medicul e liber… iti cam trece. Sau o iei razna pe camp.

  71. sau daca esti Pr0n Star atunci te vad all wankers

  72. “Mressa – Mda, dar ar trebui să naşti de vreo 10.000 de ori ca să repeţi chestia asta şi să ştergi toate impregnările din subconştient.
    Apropo, am întâlnit prostituate, care după ce stăteau dezbrăcate cu tine cîteva ore şi executau toate perversiunile “decente” pentru zilele noastre, dacă intrai după ele în baie, se ruşinau şi îţi închideau uşa în nas.

  73. Sorry că ţi-am băgat o literă în plus la nick 🙂

  74. 🙂 Nu-i bai cu litera in plus 🙂

    Da, impregnarile sunt – cred – deja inscrise in codul genetic. Dar, oricum, una e sa nu stai sa-ti arati fundul ostentativ si alta e sa te apuce toate tremuriciurile cand se intampla, pur si simplu.

    De fapt, cam despre asta e vorba in postarea mea (sursa acestui sir nesfarsit de commenturi) – faptul ca accepti existenta cuvintelor “peiorative”, chiar le folosesti tu insuti/insati uneori, in functie de context, fara a face parada cu chestia asta, dar acceptandu-le ca normale, pana la urma, desi nu le ridici o “statuie” apologetica, e una. In schimb, sa te burici de fiecare data cand auzi un astfel de cuvant, indiferent de context, indiferent de orice, si sa faci caz din asta, e aiureala totala.

    Nu-mi arat fundul in public, dar daca intamplator mi-l vede cineva, nu ma duc sa ma spanzur de rusine.

    Cam asta ar fi ideea.

  75. Cred că ăsta e scopul postărilor pe blog, să aibă cât mai multe comentarii, aşa ar trebui să te bucuri. 😉

  76. Ma bucur, desigur, dar trag si concluzii…

  77. am ajuns pe blogul asta printr-un link de la un articol despre “discriminarea sexuala crestina pe fata”

    am dat din curiozitate click si pe acest post sa vad ce poate filosofa o wannabe filosoafa [( ca cei mai multi agnostici, de altfel ) , si nu zic asta din rautate crestineasca, pt ca sunt ateu si antiteolog] despre organele sexuale masculine.

    Culmea e ca iti inteleg punctul de vedere, tabuurile despre sex sunt stupide din perspectiva faptului ca fara sex , penis , vagin, sperma , etc, nu ar exista viata, astfel toate aceste lucruri sunt la fel de vitale precum apa – sort of – ..

    dar in acelasi timp o idee , sau un lucru , poate fi exprimat prin cuvinte intr-un mod diferit, sau prin cuvinte diferite, care au o insemnatate similara si totusi distincta in societatea omeneasca, nu pentru ca zic eu, ci pt ca asa este. Oamenii interactioneaza si comunica unii cu altii si prin cuvinte , si un doctor va reactiona diferit daca ii spui ca te-a durut pizda , fata de atunci cand ii spui ca te-a durut vaginul, etc.

    Genul asta de dezbateri sunt destul de irelevante..
    Oamenii se exprima diferit in functie si de cultura , inteligenta, si intelepciunea pe care o au.. daca tu vrei sa spui penisului pula esti libera sa o faci , la fel cum o fac si baietii de cartier precum bug care au facut din limbajul vulgar o strategie de marketing la inceput.

    O doamna spune organului sexual masculin, penis.
    O fata filosof-wannabe spune penisului pula.

    Asta nu inseamna ca eu nu folosesc cuvantul pula. Il folosesc cand injur,si injur numai cand sunt singur, deoarece sunt suficient de inteligent si intelectual incat sa gasesc alte expresii pentru a imi exprima un punct de vedere, sentiment, stare, etc , cand sunt intr-un mediu social. e o forma de descarcare a nervilor sau emotiilor negative specifice omului.. dar asta e alta poveste legata oarecum de psihologie..

    In fine sper ca te-am lamurit. Sper ca nu iei criticismul meu prea tare, no offense meant.

    A, si inca o chestie.. agnosticismul este o pozitie falimentara….. sper ca vei reusi pana la urma sa intelegi ca ideea de divinitate, dumnezeu, etc, este absurda, si e relativ simplu de inteles acest lucru de catre o persoana adulta care nu a fost indoctrinata de boala mintala religioasa. Iti doresc sa gasesti informatia necesara si rationamentele necesare pentru a te putea numi atee in viitor. numai bine

  78. Pai n-am de ce sa ma supar. Nu-s o doamna. Nici filosof-wannabe nu-s. Adica nici filosof, nici wannabe. Sunt EU si atat 🙂 Asta e singura categorie in care ma incadrez 🙂

    Cat despre agnosticism… pana cand nu am sa am o dovada irefutabila ca ESTE sau NU ESTE, prefer sa nu adopt gnoze. Nici intr-un sens, nici in celalalt.

  79. o replica mai INTELIGENTA nu ai fost in stare sa-i dai lui rares, ca tot voiai sa scoti in evidenta ca e PROST?
    Avea dreptate saracul om. Unora trebuie sa inveti sa le zici “mars!” si sa nu-ti bati capul cu ei….

  80. Gabi, uite, iti fac o favoare si nu-s delicata cu tine. Esti proasta si gata. Fara aluzii, fara eufemisme, fara menajamente. Esti teribil de proasta.

  81. Marsh! Maarsh!

  82. Merci de sugestie, dar mars mi-e mila sa-ti zic, desi ar fi, ah, atat de simplu! Si am si o curiozitate personala, sa vad pana unde inaintezi 🙂

  83. Era sa-ntreb “cine pula mea e rares?” dar l-am descoperit, este ala de incearca sa ajunga la o pula si din nepricepere -perversa?!?- cum i-am mai scris, chit ca-l uitasem, cat de Gabi sa fi ca sa dai cautare cu Pula si sa speri(mezi) ca vei da peste penisula Istria???- reiau, incerca sa dea peste o pula si a nemerit peste cu totul alta.
    Pentru istetii protestatari in cautare de Pula de Istria, aia, Pula vreau sa spui, se mai scrie si Pola, ceea ce te scapa de surpriza-surprinzatoare a unor matarangi nedorite.

  84. […] Posts Penis si pulaEla Dobre o comite din nou – azi, asistenta maternala – porno, desigurBaaaaaaaa, o sa […]

  85. Cam multe persoane de sex feminin isi dau cu parerea pe aici despre povestea povestilor! Cred ca este normal, NU?!
    maldivu’

  86. Pai, este.

  87. Super blog si comentarii ..:)))
    Recunosc ca cel mai tare mi-a placut :
    “Dar ce ai cautat tu, Laura, in asa fel incat sa nimeresti fix pula… adica postarea despre penis si pula? Ma indoiesc ca ai cautat o reteta de ardei umpluti…” — superb raspuns…:))
    Insa m-am tot gandit de ce lipseste filmuletul asta din blog…uite ca l-am adus eu :

    Trebuie ca Laura sa il vada…:))

    Va felicit …>:D<

  88. Bine ai venit printre noi, Adina 🙂

  89. nu mai faceti voi teoria pulii. dati-va in penisul meu(pardon in pula mea

  90. Pai hotaraste-te. Sa stim daca sa radem sau nu.

  91. frumoasa discutia despre logica pulii … a facut peste 90 de comentarii 😀

    PS: se vede ca laura face parte din categoria fundamentalistilor religiosi care cred ca e pacat de la dumnezeu sa vorbesti urat.

    adepta prolife = crede ca omul ia nastere fix in momentul conceptiei
    “nu VOIAM sa scrii conceptie, ci asa TREBUIA, asa era logic.”

    este rasista = puradel versus copil
    “stiti care e diferenta dintre penis si pula?aceeasi ca intre puradeu si copil.”

  92. Normal ca a facut peste 90 de comentarii – e ceva ce preocupa omenirea inca de cand a coborat maimuta din copac si si-a frant coada. 😉

  93. …pe care coada si-a pus-o-ntre picere…

  94. … si a-nceput a se preocupa de ea de atunci incolo!

  95. OMG! Observ ca pula este printre cele mai comentate posturi ! Iar printre cei mai aprigi comentatori sunt femeile ! Normal, as zice, Eu sunt obisnuit cu ea, doar ne vedem chiar de mai multe ori pe zi, sub diferite pretexte. Ele… mai rarutz.

  96. Indignatele mai rarutz 🙂

  97. …si vulpea cand n-ajunge la ce-i produce salivatzie, zice ca-i najpa, ca-i ilegal, imoral si-ngrasa! :-)))

  98. dada….Messa…era vorba de indignate, indeed…

  99. LAURA am studiat toate comentariile tale ,esti opersoana inteligenta nu-ti pierde vremea cu restul lumii ,sa fii iubita in felul cum putini inteleg dragostea…..sa fi-iiiii iubita.

  100. […] constient ca e mult mai putin interesant decat postul cu pula si penis sau chiar si ala cu taxe zero (cata vreme ne permite sa ne injuram recipoc). Totusi, sper sa […]

  101. Iote că nu ştiam de postu’ ăsta. Diferenţa nu e de 5 centimetri, ci de perspectivă. Penisul este în manualele de biologie şi se foloseşte, cum ar zice popimea, numai la procreere, dar fără plăcere. Pula este cenzurată de majoritatea dicţionarelor, dar este mai vioaie şi este folosită cu şi pentru plăcere 🙂

    Deşi, dacă zici «mă doare-n penis», e musai de vizitat un doctor. Dacă în schimb te «doare-n poulă», înseamnă că trăieşti în România 😉

  102. Si iata ca aceasta minunata postare implineste suta de commenturi! 🙂 🙂 🙂

Leave a Reply

