Tunete si traznete

Va rog spuneti-mi ca am imbatranit si ca mi se pare.

Desi timpanul de 31 de ani nu e la fel ca ala de 12, si asta nu pentru ca ar fi mai elastic, caci nu-i (de aia striga la mine al meu de 3 ori ca sa pricep o data, mai ales cand incearca sa-mi comunice ceva si eu sunt la spalat de vase, in zgomot de apa de Cotroceni, cu presiune corespunzatoare), ci pentru ca timpanul de 31 de ani trimite informatii unui creier de 31 de ani, deprins sa dea atentie marita detaliilor, mai ales ca a terminat de procesat mare parte din chestiile majore, totusi acuitatea auditiva selectiva creste cumva, paradoxal…

Deci spuneti-mi ca-s batrana si ca mi se pare.

Mi se pare ca tunetele de acum, mai ales astea din ultima saptamana din Bucuresti, crapa si trosnesc mai tare si mai aproape decat acum 10, 15, 20 si 25 de ani.

Voua vi se pare a fel?

Hai, spuneti-mi ca nu, spuneti-mi ca mi se pare, pentru ca altfel am sa trag concluzia ca Apocalipsa e aproape si numele ei e incalzirea globala, subtierea stratului de ozon, efectul de sera

4 Responses

  1. nu…nu ti se pare. si nu e singura schimbare…

  2. Apocalipsa 1.7. “Iată, El vine cu norii şi orice ochi Îl va vedea şi-L vor vedea şi cei ce L-au împuns şi se vor jeli, din pricina Lui, toate seminţiile pământului. Aşa. Amin.”

  3. Messa, maine-poimaine te vad ca iti cupmeri basma! Ai grija!

  4. Ieremia, 23.15. “De aceea, aşa zice Domnul Savaot despre prooroci: Iată, îi voi hrăni cu pelin şi le voi da să bea apă cu fiere […]”

    Bai, puschea pe limba!

Leave a Reply

