Gooooooogle this!

Stiu ca au mai facut-o si altii, dar este mult prea tentant sa n-o fac si eu. Sunt datoare cu raspunsuri la obiect pentru bietii cautatori pierduti in alambicatul Google.

  • video sexy seringa – ce cautai, de fapt??
  • parcare de la bloc blocata – si la mine, n-avem ce face… legea nu e de partea noastra…
  • de unde vine prostia – din ADN. Si cosangvinizare. Aici sunt niste teorii interesante.
  • robi manastiresti – da.
  • primele dureri cand trebuie sa nasti – nu stiu, am facut cezariana, dar am inteles ca nu ai cum sa ratezi momentul.
  • sunt mic de statura – nu-i nimic, compensezi prin alte calitati.
  • buci rotunde – ale mele-s mari si plate, mars afar’ din blogu’ meu.
  • cuvinte in limba tiganeasca – pejorativ.
  • ce imi trebuie cand nasc?? – noroc.
  • dar nu imi dau drumul in ea ramane insarcinata – tatal tau a crezut la fel, si iata-te.
  • cumpar geanta vuitton – proasto.
  • cat freon intra intr-un aer conditionat – de vreo suta de RON.
  • chiloti dupa cezariana – oricare, numai sa te simti bine in ei; aia cu burta lasata e un mit.
  • ce poti face cu sociologia? – o firma de web design.
  • optez cezariana – BRAVO! N-ai sa regreti. Eu nu am regretat nicio secunda.
  • tiberiu florea bebe – huh? (Tiberiu, iarta-ma de link, dar cred ca te cauta cineva…)
  • soacra de baiat – nu repeta greselile celorlalte.
  • nou nascuti inecati cu lapte – e groaznic si da, se intampla. Ai mare grija.
  • motociclist care se strecoara – pe unde?
  • epidurala sau rahie – epidurala
  • program care pica netu – RDS, Airbites.
  • baptisti – verze.
  • cum sa scri o adresa de e-mail – cu “a” rond (@)
  • daca femeie e pe ciclu si iti dai drumul – 90% sanse sa nu ramana gravida si 100% sansa sa-i dai latzei.
  • merge bijnita cu sarbii? – mergea.
  • facatura luis vuitton – la ce bun?
  • cultul fumatorilor domnului – amin.
  • gratis femei sa vina acasa – si sa faca ce?
  • jocuri de construi case in caca down – te rog reformuleaza.
  • taraie cur – poftim?
2 Responses

  1. LoL? 🙂 Şi da… toată lumea îşi pune căutările pe blog din câte se vede.

  2. Da 🙂 E fun…

Leave a Reply

