airbites continua sa cace steagu’

Dau sa intru azi pe net, in jur de ora 12:30 si imi apare o pagina care zice ca:

Draga client Airbites,

Va anuntam ca setarile placii dumneavoastra de retea nu corespund cu cele inregistrate in baza noastra de date. Acest lucru este datorat schimbarii placii dvs. de retea sau inlocuirii IPului stabilit anterior. Pentru a rezolva aceasta problema va rugam sa completati datele de mai jos pentru a va putea identifica si salva datele actualizate.

Pentru informatii suplimentare privind aceasta migrare sau serviciile Airbites iti stam la dispozitie la telefoanele:
080 10 22 55 22 (tarif local, valabil numai din reteaua fixa nationala)
0232 20 80 60 (valabil din orice retea fixa sau mobila).

Iti multumim ca ai ales Airbites.
Echipa Airbites

Bineinteles ca pana azi de dimineata netul a mers si ca eu nu am modificat absolut nimic in retea de dimineata pana acum, dar acum s-au prins ei ca ceva cica nu e in regula. Asa cam am sunat din nou la colshienteru din iashington sau unde dracu or fi, unde la telefon imi raspunde o voce de tanti care zice de 2 ori ca voi fi redirectionat catre alt numar, dupa care INCHIDE!!!!!

Dupa 2 incercari sun si la numarul de colshienter pe care il aveam notat eu pe undeva si imi raspunde tot o tanti, care dupa ce imi cere sa apas pe nu stiu cate butoane pe modelul  “daca vrei x apasa tasta y” imi spune ca toti consultantii lor sunt ocupati SI INCHIDE!!!!!!

Sun la casierie, unde dau si de responsabilul de zona, care imi explica ca o sa treaca si pe la mine, ca nu sunt singurul la care a aparut problema asta si ca nici el nu stie despre ce e vorba. Ei, daca era o kestie izolata, ziceam ca e ok, dar nu e asa – vezi aici si aici detalii,  dar nu e asa, se pare ca airbites pur si simplu nu stiu ce fac, cam ca o gaina decapitata care funge si improasca cu sange tot ce ii iese in drum.

Si ca tot mi-am amintit de ei, mai una: acu vreo 5 zile sun la colshienteru din iashington si le cer sa imi spuna unde este o casierie in bucuresti si ce orar are. Raspunsul e ca nu stie, dar incearca sa faca rost de o adresa, adresa care bineinteles era cea mai departe de mine; cat despre orar, el nu stie, dar presupune ca e intre 10 si 18.

Ei fix pula, casieria e altundeva (chiar la 10 minute de mers pe jos de casa, dar asta am aflat ulterior) si e deschisa de la 11 la 19, nu de la 10 la 18. Normal ca eu am fost prezent acolo la 10, ca sa imi mai fut putin timpul pe kestia asta.

Si am mai avut o solicitare la callcenter, si anume sa imi dea factura pentru una din locatii, pentru ca originalul nu a ajuns la mine. Normal ca au raspuns ca ei nu pot face asa ceva, pentru ca nu au acces la facturari.

Pe scurt, baietii nu stiu unde au casierii, cand sunt deschise, nu pot da copii dupa facturi, nu pot sa imi spuna daca am de plata sau nu, nu pot lua legatura direct cu responsabilii de zona, nu imi pot raspunde la intrebari de genul “care este nou ip”. Atunci, totusi, ce stiu cei de la airbites? Stiu ceva? sau au facut colshienter in modlova pentru ca e la moda sa fac callcentere si e la moda sa le duci in zone subdezvoltate?

Daca e asa, poate ar trebui sa ma bucur totusi ca nu au pus dracu callcenteru in india sau pakistan, ca am auzit ca si tarile astea sunt la moda – adica cam asa:

One Response

  1. […] https://elucubratie.wordpress.com/2008/07/29/airbites-continua-sa-cace-steag/ Possibly related posts: (automatically generated)Happy Birthdayhotel astoriaDuminica la balcon […]

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: