Ce cauti tu la usa mea?

Mai… mormonule, mai iehovistule… unul o apa si-un pamant cu celalalt… ce cauti tu, ce cautati voi la usa mea? De ortodocsi am scapat, aia nu stiu sa faca propaganda, doar dau cu aghiasma si se vaita ca n-au enoriasi, timp in care construiesc abuziv biserici si stau pe banii mei, directionati catre ei de minunatul nostru stat. Plus ca, dupa ce si-au luat flit de cele cateva ori cand au venit cu fleoshtomotzul sa-mi stropeasca prin casa si nu le-am deschis usa, au invatat ca la mine n-au spor si n-au mai venit. De adventisti nu zic nimic, n-am mai vazut in ultima vreme, dar in principiu stau in banca lor. De baptisti, evanghelisti, penticostali, iar nimic, ca nu m-a agatat niciunul pe strada ca sa ma frece la cap cu prostii. Isi vad de treaba, treaba lor, nu-i treaba mea, n-am treaba cu ei. Nu stiu exact ce-s aia care glosolaliaza in extaz de circuite neuronale arse, dar cata vreme nu imi bat la usa sa-mi spuna “hubba-bubba-lubba-zguba-aleluia”, n-am nimic cu ei. Mi se strange nitel sufletul pentru copiii pe care ii tampesc cu fazele alea, dar in rest, Dumnezeu cu mila.

Dar cu voi…

Mai, mormonule… Adica mormonilor, ca veniti cate doi, cu ecuson, la camasi albe si nadragi negri calcati impecabil, de parca nu s-ar fi inventat blugii, si pe amandoi va cheama invariabil Brother John si Brother Jack. Ce cautati voi la usa mea, sa-mi spuneti ca Mormon a facut si a dres? Dar ce poveste! Dar ce fabulatie! Fascinant, daca s-ar numi decent “Plan 9 from outer space” si la autor ar scrie  Edward D. Wood, Jr.. Chiar nu aveti ce face acasa? N-aveti alte carti de citit, lucruri de facut, sunteti tineri, o discoteca, un film, o inghetata, un StarTrek, daca va plac asa tare SF-urile? Chiar trebuie sa imi sunati la usa dimineata, cand eu lenevesc si o fac pentru ca chestia cu trandavia este buna, in afara orelor de munca, si asa destule? Chiar credeti ca timpul meu liber este atat de inutil incat sa stau sa ascult politicos prostii habotnice? Chiar aveti impresia ca trebuie sa fiu salvata? De cine, ma? De voi? N-aveti cam mult tupeu? Au nu-i tupeul pacat? Rusinica, mars acasa.

Mai, iehovistule, mai… tu, care halucinezi ca a venit deja Hristos a doua oara, numai ca nu l-a vazut nici dracu’, tu, ma, vrei sa ma convertesti pe mine? Sa ma convertesti la ce? La prostie? Pai asta functioneaza cu unii care-s prosti deja, dar nu au inca pe ce anume sa-si canalizeze tampenia. Dispari. Plus ca, daca Isus a veit deja si noi l-am ratat, esti constient ca pe tine si ai tai nu v-a rapit la sine, deci sunteti oricum la fel de doomed ca si mine. Asa ca mucles, mars la rugaciune, nu de alta, dar in lumea reala n-ai ce sa cauti.

11 Responses

  1. stii bancu’ ala cu martorii lu’ Iehova? cica vine un martor din asta, suna la usa unui crestin (sa zicem) si se prezinta, omu’ il baga in casa cu texte de genu: “poftiti, va rog”, “luati loc”, “va servesc cu o racoritoare”. mormonu’ (sau parca am zis ca era martor? ) era nedumerit, nu putea sa scoata niciun cuvant. omu’ il ia apoi “hai, zi care-i treaba, de ce ai venit” . asta, nimic. intr-un final, martoru: “domnule, nu stiu ce sa zic acum, nimeni nu m-a primit asa pana acum si n-am niciun text pregatit pentru o astfel de ocazie” 😀 :))

  2. 😀 Tata (catolic nepracticant) a primit in casa doua mormoance, a incuiat usa si, cu bastonul in mana, nu le-a lasat sa plece pana cand n-au invatat pe dinafara Ave Maria! Era sa ma stric de ras cand mi-a povesit ce fete faceau alea si cum recitau Ave Maria in genunchi, cu manutele sub barbie, la mine in sufragerie!

  3. Your dad is cool.

  4. Da, a fost… Pacat ca nu mai am cum sa comunic cu el acum 😦

  5. Nu numai biserici se fac din banii nostri, sa vezi ce vile isi trantesc popii langa biserica. As fii dat la teologie daca nu ma obligau sa port barba 😀

  6. Mda, eu incercam sa-l conving pe al meu sa se faca popa, charisma are, barba are, plete are, de crezut in basme nu crede… numa’ ca nu-i insurat si mai are si copil cu o muiere divortata, adica io… nasol moment, uite o cariera banoasa ratata…

  7. Nu pot dacat sa-l compatimesc pe mormonul sau orice alt fundamentalist crestin care va avea curajul sa-mi sune la usa. Abia astept!

  8. La sectele penticostala, baptista, crestini dupa paranghelie samd ,se aduna numai lepre ce cauta victime sa le praduiasca.

    Scarbele ordinare ce se ling subrat toata saptamina si trag tepe peste tepe si-au facut secte si alte dracovenii si fac pe neprihaniti si mulg zeciuala de la prosti.

    Toti excrocii sunt gasiti la secte si ii vezi ca se bat cu pumnu-n piept ca ei sunt neprihaniti si daca te usurezi pe secta lor se supara cica esti om rau.:)))

  9. Auzi tati, da voi astia care o tot ardeti cu prietenu vostru imaginar ortodox, speriati pe care puteti cu cazanu cu smoala, luati bani de la stat, nu platiti impozite si construiti crashme cu cruce mai multe decat scolile, voi astia, cu ce pula mea sunteti mai buni?

  10. Bre, daca tot inviarati postu’ asta, sa va pui p-al meu proaspat-aburind:

    Iehovistii n-a cetit Biblia!

  11. mah, esti nasol. nu ca io as fi un sfintisor. da io dastea nu am facut. le-am zis doar sa se tireze urgent.

Leave a Reply

