Ce cauti tu la usa mea? (II) Spam crestin

Primesc bicisnicia asta pe mail azi:

Cuvantul lui Dumnezeu graieste neamului roman.
Manastirea Noul Ierusalim
[aici a fost link, dar nu vreau sa il pun]

[si aici a fost link, dar nu vreau sa il pun]

Acest mesaj se doreste a fi informatie utila, nu spam. Este trimis celor interesati de aceste mesaje. Daca v-am inclus din greseala in baza noastra de date, ne cerem scuze si va rugam sa apasati aici pentru a fi scos automat din baza noastra de date sau sa ne trimiteti un reply cu subiectul UNSUBSCRIBE la acest e-mail. Acest mesaj a fost scris de o persoana reala care va respecta drepturile. Nu schimbati subiectul emailului care se lanseaza cand apasati pe link-ul de mai sus. Doar trimteti-l. Va multumim pentru intelegere.

Cu un attachment, “Dumnezeu.doc“.

Bai, sectant mititel, ce cauti tu la “usa” mea? Tu esti imbecilul ala caraghios care s-a desprins din secta ritul ortodox avand impresia ca, daca inlocuiesti o minciuna de proportii cu una si mai mare, lucrurile se vor schimba intru iluminarea boborului… ntz! Rezultatul e tot ala, pentru ca o minciuna nu schimba nimic in bine daca e inlocuita cu alta minciuna. De fapt, ciupercaria asta de minciuni religioase adunate in lume nu fac decat sa aduca probleme. Unii detin adevarul absolut, mai absolut decat al altora si tot asa. Toata lumea detine adevarul absolut si de fapt nimeni nu are cum sa-l detina, dar toti pretind asta si se cearta ca prostii intre ei. Cat de stupid.

E interesant, oricum, felul in care s-au trezit astia sa alcatuiasca, in baza halucinatiilor uneia (cica sfanta Virginia) si a halucinatiilor de grup, un pui de religie nationalista.

Auzi chestie, “acest mesaj se doreste a fi informatie utila, nu spam“. Bai, sectant mititel, stii ca stai si alcatuiesti spamuri cocosat peste un obiect cu taste si ecran pe care nu-l intelegi si pe care nu l-ai fi avut in fata daca lumea ar fi mers numai in directia dorita de voi, crestinii, mereu impotriva evolutiei, mereu impotriva stiintei, mereu impotriva noului si destuparii creierelor pe care voi va straduiti (cu ceva succes, din pacate) sa le imbacsiti constant cu prostie si minciuni? Ce e “informatie utila” in aglomerarea de litere intitulata apodictic “Dumnezeu.doc”? NIMIC! Sunt fix aberatii febrile. Niciun fel de informatie, ca sa nu mai zic ca exista pretentia ca asternerea unor cuvinte unul dupa altul trebuie sa intruneasca o serie minima de calitati ca sa fie si utila.

Imi vine sa rad, auzi la el, “daca v-am inclus din greseala in baza noastra de date“! M-ai inclus intentionat, nu din greseala, spammer imbecil. Din greseala s-a intamplat numai universul si din greseala au aparut speciile, din greseala ai aparut tu pe lume, dar adresa mea in baza ta de date a fost inclusa cu intentie evidenta. Un pulifric din organizatia voastra de stupizi anacronici a stat si a phishuit netul in lung si-n lat, in cautare de adrese de mail catre care sa trimita discursul liric si scris extrem de prost pe care ati avut ca tema de casa sa-l propagati, ca poate prostiti macar pe cineva si se alatura turmei voastre de ovine.

Cica “acest mesaj a fost scris de o persoana reala care va respecta drepturile“. Nesimtit de spammer ce esti, dreptul meu este sa NU primesc mesaje nesolicitate si dreptul meu este sa te trimit la dracu daca ma spamezi. Mars din inboxul meu.

Mai pe limba ta, incetosatule:

Spamul tau a ajuns in Purgatoriul Mailurilor, in acel loc al asteptarii cumplite numit Trash Bin, de unde numai eu, Dumnezeu al inboxului, l-as mai putea scoate in Ziua Judecatii Mailurilor Sterse, care are loc o data pe saptamana sau cand am Eu chef, ca un Dumnezeu al Inboxului Meu ce ma aflu. Spamul tau infect este acum supus judecatii divine, adica a Mea, iar rezultatul e limpede – odata ce termin de scris aceasta postare, care reprezinta Cuvantul Domnului Inboxului Meu, adica Cuvantul Meu, spamul tau infect, care incalca legea Mea, pentru ca eu sunt un Dumnezeu al Inboxului manios si razbunator cu spammerii pacatosi ce vor arde vesnic in iadul uitarii, va ajunge in iadul de niciodata pomenire al mailurilor inutile si stupide, adica in neant si uitare vesnica.

Later edit: spamuietorul a fost deosebit de activ azi, a primit si al meu mailul (merita citita postarea, eu rad de 10 minute), pe adresa de mail de la el de la serviciu.

One Response

Leave a Reply

