Ce ip am?

Dupa ce  mi-au schimbat ip-ul de mai multe ori acasa, dupa cum a vrut mushkiu lu airbites, au inceput sa mi-l schimbe si la firma, cu niste snat-uri numai de ei stiute.

Pentru ca m-am saturat sa cuat pe net site-uri cu ce ip am, care este ip-ul meu, what is my ip samd, mi-am facut propria mea jucarie, ca macar asta sigur o tin minte:

http://ip.info.ro

Bineinteles ca va invit sa o folositi cu incredere si daca aveti si vreo propunere despre ce si cum sa mai fac acolo, astept cu urechile larg deschise.

3 Responses

  1. Superb! Multam frumos! 🙂

  2. E corect, cu toate că și eu îmi pun întrebarea „Până când?”. E bună ideea. Când am pus prima dată întrebarea asta, google mă trimisese pe site-ul unei universitati din state, și curios, ne sugera și posibilitatea schimbării intenționate a ip-ului. M-am oprit însă din prospectări pentru că, pentru moment, nu-mi folosea la nimic… pentru moment.

Leave a Reply

