Sa ma cac pe fiscu roman

Azi m-a cuprins kefu de aruncat cu banu, asa ca am zis sa mai platesc cate ceva la stat. Cum la ei e ff complicat, si ce ai de platit astazi maine se schimba, si calculele tale sunt de regula proaste, ale lor bune, m-am dus sa scot fisa pe platitor – in care imi zic ei mie ce am de plata, conform calculelor lor, evident la zi.

E usor hilar ca o institutie atat de intepenita si de birocratica sa aibe apucaturi atat de exacte – pt neinitiatii in sportu asta, fisa primita azi, nu mai e aceeasi si maine.

Dar, whatever, am ajuns acolo, aveam si bani in cont aveam si bani cash, vroiam doar sa platesc, fara comentarii, EXACT ATAT CAT ZIC EI.

Iar la ora 13:30, la ei este PAUZA. Pe langa faptul ca trebuie sa ajung pana acolo, ca tre sa stau de vorba cu o vaca cu cabina, ca tre sa imi fac in pula mea eu singur pentru mine delegatie, ca tre sa stau in mortii masii la coada la o singura “inspectoreasa”, ca parca nu au aceeasi baza de date, ei mai fac si pauza

Programul lor arata asa: 09:00-13:00, 15:00 – 16:30

Deci drumul asta e doar sa aflu, conform propriei lor formule, la care normal ca noi, muritorii de rand nu avem acces, cat pula mea am de plata. De platit e altundeva, unde de obicei se inchide inainte sa poti ajunge cu ordinele de plata sau foile de varsamanat de la vacile cu cabina de la ANAF, facute “la zi” 

Adica nu sug pula doar pe tema ca dau bani, mai sug pula si pe drum, afara, la 36 de grade (vreo 50 la nivelul asfaltului). Si dupaia sug pula inca o data, cand statu da bani la zakusca sensual, prietenii lui cristian neagoe, sa se de in barci la NY.

Bravo Romania, Bravo PNL, Bravo Tariceanu si, de ce nu, Bravo Basescu.

SICTIR!

4 Responses

  1. Trebuie sa le dai bani … dar pentru asta trebuie sa te chinui. Daca le dai banii e greu s-o faci, iar daca nu le dai e naspa. => teapa 🙂

  2. […] Adica aia care ma obliga sa vin intre 8-10 lunea si joia si intre 14-15:30 martia si miercurea? […]

  3. Foarte bun articol. Mie de obicei imi venea sa ma intorc cu o pusca si sa le impusc in genuchi pe toate curvele alea grase de la ghisee. Dar cum nu se poate am ales sa plec din Romania. Acum sunt mult mai calm si ma simt bine 🙂

  4. @Alex

    Am in plan sa fac acelasi lucru … doar ca mai am putin de luptat aici, dupa care papapapapapa

Leave a Reply

