sa ma cac din nou in fiscu roman

Dupa ce ieri am fost acolo degeaba, azi m-am dus din nou. Cum tot azi plec si la mare la bulgari, de dimineata, m-am grabit atat de tare incat in loc sa manac pepenele acasa, l-am bagat in punga sa il halesc la firma, in scurta sedinta de la ora 10. Ideea era sa apuc sa trec si pe la fisc, pentru fisa pe platitor, inainte de sedinta.

Am ajuns acolo, am dat de una care imi raspunde zambind ca “nu le merge programul”.

Efectul este ca nu mai fac azi platile, ci marti, cand ma intorc si platesc penalizari pentru vineri, sambata, duminica si luni, tot din banii mei, pe motiv ca nu le merge dreq programu. Ete cum mai face statul roman niste bani, ca sa dea la alde zakuska senzual si cristi neagoe, ca tot zice Messa ca sunt obsedat . Plus ca mi-am pierdut vremea de doua ori, timp in care puteam sa mai fac niste bani pe care as mai plati niste taxe.

Si daca imi bag pula in ei, tot ei se supara. Futu-le mortii si ranitii mamelor lor. Parerea mea.

Sictir!

2 Responses

  1. […] capul unui om care nu are “frica de Dumnezeu” si am gasit cam ce ma si asteptam … articole de frustata cu injuraturi pe care probabil nu ar trebui sa le exemplific aici … colac peste pupaza vad ca are in tag cloud “Religie” (mare … […]

  2. […] la care, cand in sfarsit ajungi la ei, au vreo defectiune majora la ceva, orice, care ii impiedica sa […]

Leave a Reply

