Discriminare sexuala crestina – pe fata!

In caz ca se indoia cineva:

Purtatoare de lindic, am sa te blestem un pic. Ecce dixit Calinic.

Purtatoare de lindic, am sa te blestem un pic. Ecce dixit Calinic.

A! Sa nu uit! Mie discriminarea mi se pare o porcarie, atat pozitiva cat si negativa; in acelasi timp, mi se pare normal ca proprietarul oricarei locatii sa isi selecteze oaspetii sau clientela in baza oricaror convingeri personale, ca doar e pe proprietatea lui. Problema apare cand cu o juma’ de gura zici “nu discriminam” si cu ailalta jumate discriminezi “la greu”.

Rusinica, popi inchistati si blestematori ce sunteti!

In mod evident, eu una nu am sa calc vreodata pe acolo, dar nu din cauza blestemului, care e un vax de amenintare nefondata si e egal cu zero (e ca si cum as ameninta pe cineva ca-i iau boii de la bicicleta, si el are masina), ci din cauza ca nu am ce cauta acolo unde oamenii actioneaza inca, in secolul XXI, fara sa gandeasca.

15 Responses

  1. As putea sa spun ca placuta ar trebui sparta in capul aluia care a pus-o iar cele doua tevi care o sustin sa-i fie introduse una pe gat si alta in cur.
    Dar imaginea e prea socanta ca sa mai incapa orice comentariu. Cateodata ti-e rusine sa te numesti om.

  2. Daca e acelasi Calinic cu ala despre care am auzit eu ca ii snopea in bataie pe amaratii care veneau sa se faca popi si nimereau sa-i struneasca el, atunci nu ma mir de panoul in cauza – individul e scelerat.

  3. Cacat.

  4. Mogre, poti fi puuuuutin mai specific? 😀

  5. A! Mi-am amintit ceva ce trebuia sa adaug.

    Cum isi permite buboiul asta de popa al carui salariu eu il platesc sa aiba tupeul sa imi interzica, si sa ma mai si ameninte cu bau-baul lui aiurit, sa intru in locul unde el cheltuie banii mei?

  6. Mie-mi vine sa ma epilez, sa-mi trag fusta si sa vizitez locasu’, in speranta ca f-un popa sare la mine! :-))))

    Ma simtz ca cand vedeam, copil fiind, filme d’alea cand nimeni nu-i poate face ni’ca la omu’-rau si mie imi venea sa trec prin ecran, imaginatia mi-o lua razna, imaginandu-mi cum eu eram RAZBUNATORU’ si ce-i facem la ala rauuu….

    In fine, daca-i vorba de Calinic ce va asteptati?
    Omu’ diavolului, Calinic Argatu, Episcop de Arges, cunoscut cu numele de cod “Zamfir” la Secu (politia politica, nu manastirea), cand o fo’ dovedit c-a fost argat la “turnatoria de stat”, de catre Colegiu’ CNSAS, i-o blestemat p-aia!

  7. Inca o dovada ca nu exista nimic sfant. In schimb, daca te iei de ei iti sar in cap, ca lucrurile sfinte, biblia si alte aberatii. SICTIR!

  8. Bre, am mai cetit; coi-incidenta de nume; e vb. de un popa misogin de pe la 1800, la mare cinste si acu’, care a scris o groaza de kestii despre cat de diavoleasca ie fomeia (ori era pe invers, ori o avea mica si moale, sa nu doara!); omu’ a recladit manastirea respectiva si o facut-o lacas doar pt. baieti-de-baieti!

  9. Eu votez mica si moale. Daca era pe invers avea alte preocupari si gasea destule rozete disponibile in manastirile de taici. Boema viata monahala…

  10. sictir mult lui calinic, ecce dixit mogre

  11. Si lu’ ala mort si lu’ ala viu?

  12. Unde este facuta poza? S-ar putea sa existe cai legale prin care sa-i putem obliga sa renunte la asemenea discriminari.

  13. Manastirea Frasinei din judetul Valcea. Poza nu e facuta de mine, e gasita pe net.

  14. …iar manastirea are respectiva regula de mai bine de-o suta de ani!

  15. “Cum isi permite buboiul asta de popa al carui salariu eu il platesc sa aiba tupeul sa imi interzica, si sa ma mai si ameninte cu bau-baul lui aiurit, sa intru in locul unde el cheltuie banii mei?”

    se pare ca a reusit sa gaseasca resursele necesare in ajutorul divin primit (de la enoriasi & stat ?!?)

Leave a Reply

