Live report – dupa Bulgaria, Romania

Acum imi dicteaza Mogre la telefon, asa ca postez cuvant cu cuvant live reportul din Vama Veche (Romania), dupa 3 zile de Nessebar (Bulgaria):

De la granita am mai facut 500 de metri, am intrat in Vama veche si am zis sa oprim sa facem o baie si in Romania si, involuntar, am facut comparatia intre Nessebar si Vama Veche, pardon, Voma Veche.

Curatenie:

In timp ce in Nessebar era un nisip superb, in Vama veche calcam pe un covor de chistoace. Nu stiu ce e in proportie mai mare pe plaja, scoicile sau chistoacele. Din cate imi amintesc ultima oara vamaiotii cei mai hardcore erau iubitori ai naturii. Intrebarea este: sunt ei iubitori ai naturii in sensul ca gasesc un petic de natura curat si se caca pe el si pe urma se muta mai incolo la urmatorul petic curat sau incearca sa si tina petecul respectiv curat?

La iesirea de pe plaja am vazut o Dacie Papuc trasformata in container de gunoi, si un trabantel asijderea am poze pe care tocmai le-am facut si, cand ajung in Bucuresti le descarc si le postez.

Marea:

Marea e ocupata in Vama Veche. De plantute verzi, multe. Verze de mare, multe-multe. Si ne-am jucat si noi, ca restul de turisti, de-a salata cu varza de mare; de fapt chiar am resit sa prepar o salata rapida, din varzuca de mare plus carnita de meduza. Asta in timp ce inotam.

Preturi:

O bere de 330 ml sau maxim 400 la Stuf costa 4 RON. Adica vreo 2,2 leva. Exact sau aproape exact cat face berea pe cea mai fitzoasa treasa pe care am reusit sa o gasim in 3 zile de bantuit prin Nessebar. Numai ca in Nessebar am baut berea de 4 RON intr-un loc curat, frumos, primitor, pe cand in Vama Veche am inghitit berea aia pe o paja jegoasa.

Singurul punct comun intre Nessebar si Vama Veche este scarba lipsa de chef a celor care au servit berea aia, care tinde sa fie la fel si colo si colo.

Mai multe cand ajung in Bucuresti.

Leave a Reply

