Revelatia ZERO

Stand pe net, sapand tot mai adanc in povestea intelectualilor dar nu numai, am dat si de o dezamagire, la care sincer nu ma asteptam. E vorba de Mihai Razvan Ungureanu, dupa parerea mea cel mai decent Ministru de Externe in ultima vreme. Ministru care a si reusit sa isi dea demisia de onoare, ulterior devenind Director SIE – parca mult mai interesant decat la MAE (poate era si putina premeditare acolo?).

Si am aflat, nu ca a fost membru UTC, nu ca ar fi fost membru la judet la UTC (nu stiu cum ii zice, ca nu am apucat UTC-ul), dar ca a fot membru supleant in CC al UTCdetalii aici (chiar daca, din punctul meu de vedere, o da la intors).

Experienta personala imi spune ca tot ce e legat de orice fel de CC, e de rau. Asa ca m-am desumflat FOARTE repede. De fapt seamana cu ziua de azi – dupa doua saptamani in care am bolit, ma simteam suficient de bine sa ma apuc de lucru. Ajung la firma, beau cafeaua si PICA CURENTUL! Sincer sa fiu e cam aceeasi senzatie.

SICTIR!

6 Responses

  1. Frate, avea 16 ani… Nomenclaturist imputit! Ca sa nu mai zic de Mircea Badea, care la vroe 10 anisori ii dadea flori lui Tovarasu’. Alt cretin de nomenclaturist si asta. Ma lasi cu “dezvaluirile” astea si cu brusca ta “greata”. Te pomenesti ca tu nu ai fost soim al patriei?

  2. Da fratioare, am fost si eu comandant de grupa mancatzas in clasele 1-4. Da nu imi amintesc sa fi fost vreodata in CC al pionerilor clasele 1-4. Insa cu membri in CC al ______ al PCR am avut cam multe experiente neplacute.

    Faza cu Badea poate vrei sa o si explici.

  3. Deci ai fost comunist!!!!

    Mai tii minte revelioanele alea in care un copil pe care scria Anul nou se ducea la Nea Nicu? Ala era Badea (ma rog, au fost mai multi, da’ si Badea s-a dus).

    Asta cu Ungureanu mi se pare o tampenie. Care oricum se stia de ani de zile. Sa judeci un pusti, care invatase intr-un sistem in care oricum erai facut UTC-ist “by default”, doar pentru ca era cel mai bun din generatia lui si, automat, era ales sef de detasament/unitate/UTC etc. mi se pare o tampenie.

    Omul a terminat liceul in ’87, a fost olimpic la istorie si sef de promotie. N-a fost fiul lui nu-s cine sau vreunul de si-a turmat colegii ca sa treaca clasa si s-a trezit acolo precum cine stie ce lingai binecunoscuti. Ca poate, daca nu pica tot in ’89, ajungea cine stie ce mahar in partid sau mai stiu eu ce, n-ai cum sa stii… Judeci pe cineva pentru ce n-a facut.

  4. Ete ca nu stiam faza cu ungureanu. Am voie sa fiu dezamagit sau tre sa spun “sa traitzi”?

    Btw, esti platit pt asta? Stii gluma aia cu “mai rasfirati baieti, mai rasfirati”?

    Si de unde stii tu atatea detalii? Din nou, esti platiti de cineva?

    PS: Nu ma prea uitam cu drag le revelioane si oricum eram cam mic sa le tin minte. De regula dormeam.

  5. Era sa uit: mah, daca dupa ce zici tu, am fost comunist, poate am fost si securist, mai stii?

  6. Google, frate…

Leave a Reply

