si uite ca am avut dreptate (2) – tot apropo de tigani

In frunte cu niste oameni finutzi, intelectuali de seama, acu ceva vreme, multi romanasi de-ai nostri s-au implicat in petitia “pune-ti amprenta”, petitie care apara tiganii romani de discriminarea la care sunt supusi in Iltalia, prin procesul de recenzare si amprentare.

Am afirmat ca “Dupa ce ne-au facut de cacat prin europa, ne-au prostit sa ne si solidarizam cu ei“. Ei bine, ieri am auzit o stire, ca o concluzie a campaniei de amprentare si recenzare de langa Milano. Concluziile esentiale sunt urmatoarele:

1. doar 25% din cei amprentati proveneau din Romania

2. in zonele romanesti ale taberelor este semnificativ mai murdar decat in alte zone, locuite de imigranti proveniti din alte natii

1. Ne-am luat tzeapa maxima, in incercarea de a ne apara compatriotii – de fapt ai nostri au urlat mai mult, si noi am pus botu mai repede, desi ei erau mai putini. Adica ei mai jmekeri ca altii, noi mai fraieri ca altii. Iar noi am ramas puti in offsaid, fiind singurii care urlam. Bine ca m-au acuzat diversi de rasism. Mde.

Murdaria “ne caracterizeaza”  in general. Si ca tigani si ca romani. Poate ca totusi nu am facut corp comun romanii cu tiganii degeaba. Si poate nu degeaba intelectuali de rasa (vezi scandalul ICR) au luat apararea tiganilor. Cre ca nici Dumnezeu nici Dracu nu stiu ce combinatie de sange curge de fapt prin venele noarte, de orice nationalitate am fi.

2 Responses

  1. Sunt multe natii corcite pe lumea asta. Cred ca in frunte stau americanii. Dar, lasand asta la o parte. La noi in tara nu e vorba de rasism, chiar observam ca majoritatea tiganilor pe care ii intalnim in cale, sunt jalnici. Iar daca ar fi sa fim mai detaliati, am zice ca blamam badarania, caci asa e. Asadar ar trebui sa zicem ca exista badarani si tigani badarani. Dar e greu sa separi badarania de tiganie cand tigania e predominant badarana.

  2. Iti raspunsesem la mine, da’ fuk un copy/paste si acia:

    Pe mine ma deranjeaza orice idee de ampretare si alte alea, din principiu, iar despre tabere, zic o kestie, de ani de zile, de cand le-am vazut, in ’91- DE CE LE PERMIT????
    Si de ce se sesizeaza o data la ceva timp, cand le convine?
    Si de ce permit refacerea lor?
    Si de ce povestea cu romanii, daca infractorii sunt doar tigani, fiindca ei n-au termenul rrom si stiu EXACT diferenta?
    Io zic ca ne iubesc fix cat noi pe moldovenii veniti la munca!
    Si de ce ataca afaceristi romani, care, EVIDENT, NU violeaza, killaresc, etc?
    Astea sunt kkturi de dreapta extrema, “strainii afara din tzarisoara noastra!”, “strainii ne fura painea!”, “nu ne vindem tzara”, etc, comune extremei-drepte de oriunde!

Leave a Reply

