Intelectuali de mahala

Dupa atata frecat de scandalul ICR NY, Romania, Patapievici, Neagoe, Antihi etc am aflat ca Patapievici ne facea prin 96 in ultimul hal. OK, am mai aflat ca s-a si dezis de scriereile cu pricina, de cand a ajuns la ciolan.

Am mai primit si reactii ca oricum Patapievici avea dreptate, ca noi ca natie suntem asa si pe dincolo, pana si eu subscriu la asta, da totusi argumentu? Adica ala a scris o carte fara sa explice de ce crede diverse kestii, doar ca asa considera? Ca a stabilit el? Pai stabileala era pe vremea lu impuscatu, cand ceasca zicea ca e asa, iar denis patapievici undeva “in the chain of command” prelua ca e asa si zicea mai departe.

Pe  vremea noastra insa, se ARGUMENTEAZA. Adica spui: Continue reading

Daca va intrebati de ce n-am mai scris :)

Lucrez la acest site. STOPfumatul.ro. Care va fi gata (sper) pe 8 septembrie 2008.

Daca vrea cineva sa dea o mana de ajutor cu articole, experiente personale, idei etc, toate sunt mai mult decat binevenite! De asemenea, va puteti deja inscrie in forum.

