Tigara si toleranta. Sevraj.

M-am lasat de fumat de doua zile. Cred ca de doua zile am parte numai de imbecili si parca e un facut ca fix in astea doua zile sa apara toti, gramada, pentru ca nu-mi vine sa cred ca toata toleranta de care am dat o viata dovada si tot spiritul meu pasnic stateau in chimia celor 30-40 de paie pe care le ardeam zilnic spre afumarea plamanilor si hranirea creierului cu nicotina. Chestia e ca imi vine sa rup capete, sa iau gaturi, sa sparg tample si sa invinetesc ochi. Sentimente de o violenta care ma uimeste, pentru ca niciodata, dar niciodata, cu exceptia celor trei incercari esuate de a ma lasa de fumat de pana acum, nu au iesit la iveala.

Imi vine sa iau o paioasa numai ca sa calmez fiara din creier, aia care urla ca nu are nicotina si se tavaleste in neuronii si bunul meu simt. Dar NU, daca am zis ca o fac, macar sa o fac pana la capat, sa vad daca sentimentul asta, ca dau numai de cretinoizi si tembeliformi, este justificat sau nu. Sa vad macar daca natura mea este, in fapt, atat de agresiva pe cat o simt in momentele astea. Sunt curioasa daca peste 3 saptamani, cand se presupune ca nicotina nu mai exista in organism si corpul a invatat sa functioneze normal si fara ea am sa revin la mine insami, adica aia pe care o stiam, calma, prietenoasa, relaxata, rationala, sau am sa raman cu tandara sarita sau pe cale sa sara in fiecare moment cand ceva nu-mi convine (in general, prostia e triggerul).

Sunt foarte, dar foarte curioasa.

Mai ales ca am constatat ca oamenii inteligenti si normali nu ma enerveaza, dimpotriva, ma relaxeaza, chiar si acum, cand ma scoate din minti pana si robinetul de la baie daca nu binevoieste sa scuipe apa calda in clipa in care l-am deschis si nu ma intereseaza ca e logic sa nu curga imediat apa calda, ca trebuie incalzita si dureaza cam un minut.

Asadar, oamenii inteligenti si normali, echilibrati si rationali, sunt bineveniti.

Insa, voi, dragi imbeciloizi, abtineti-va sa ma scoateti din pepeni. Si daca o faceti, sa nu ziceti ca nu v-am prevenit.

6 Responses

  1. Cand simti ca nu mai poti continua decat daca scapi cativa pumni in jur, ia si mesteca o ciunga Nicorette. Macar una de 2mg daca nu de 4.
    Ajuta.
    Succesuri.

  2. Pai nu e bine, ca daca mestec Nicorette inseamna ca dau Monstrului din cap niste nicotina, ori tocmai asta e ideea, sa nu-i dau altceva decat aer si apa :))

  3. iar te lasasi de fumat? a cata oara e. a 3a? a 4a? 😀

  4. A 5-a sau a 6-a, dar poate de data asta imi iese 🙂

  5. Parca Mark Twain spunea ca lasatul de fumat e cel mai usor lucru. El se lasase de aproximativ 100 ori 😀

  6. Mogrule, nu ma provoca, stii ca intr-una din dati am sarit sa te sufoc cu punga si sa-ti scot matzele cu o linguritza! Sunt capabila, sa stii! 🙂 🙂 🙂

Leave a Reply

