Ah, ce dragut, au scos conditia cu PR1

Asa ma entuziasmasem cand am dat de concursul asta cu premiu grasutz, ca nici nu am observat duda cu PR1. Cand observ, ma dezumflu ca ciunga de mestecat plesnita intre buze si pun bot. Bot lung, adica, trebuia sa am musai PR1, si bloaga de fata e noua si n-are PR deloc, Google e naspet la faza asta si nu da PR asa, pe ochii mei frumosi si fundul cel mare. Azi imi da al meu link si zice “bai, blogheritzo, na concurs aicia!”. Io, desteapta nevoie mare si mereu la curent cu toate alea, Messa-googlesa, zic “nu ma bag, bai, ca vor PR1 si n-am, asta e.” Da’ nostalgica, dau click si cetesc:

*Update 12 august* Exceptie de la regula: un blog care nu are PR1 dar totusi se inscrie poate fi acceptat daca comisia considera ca acel blog are o vechime de cel putin 3 luni si este un blog de calitate.

Blogul meu are mai mult de 3 luni si trebuie ca e de calitate, ca doar scriu eu in el, si mai scrie si Mogre, si se mai si comenteaza, asa ca ma bucur, guma se umfla la loc, botul se repliaza si mijeste un soi de ranjet (nu zambet 100%, pentru ca am 3 zile de nefumat) si particip.

Acuma trebe sa scriu mailul pentru inscriere.

4 Responses

  1. probabil si-au facut deja bomra de baclinkuri pe care o vroiau. succes 🙂

  2. bomba vroiam sa zic (nani)

  3. Comisia care stabileste daca blogu’ e de calitate, e tot aia care scrie “dar totusi”? Ce mishto.

  4. @ Apollinaire – si ce daca 🙂

Leave a Reply

