Calcutta? NU! Bucuresti!

Tineti minte povestea cu romanul rupt in dos, dar demn nevoie-mare? Calcutta din buricul targului Bucurestean, la o aruncatura de batz de Cotroceni? La juma’ de kilometru sau mai putin de Hotel Mariott si Galeriile de Shopping de superfitze “The Grand”?

Iata splendoarea. Observati cerul prin gaurile pentru ferestre, mormanul de gunoi de la parter si cele doua farfurii, una de la Digi si alta de la Boom. Precum si buda dezafectata si plina de moloz si gunoi din fata edificiului.

Ce conteaza ca ne ploua dac-avem o plasma noua?

Ce conteaza ca ne ploua dac-avem o plasma noua?

Nu am geam, am pus carton, dar am Plasma, si-i BETON!

Nu am geam, am pus carton, dar am Plasma, si-i BETON!

Daca-i buda, pai ma cac, ma si pis, ca-i tot un drac.

Daca-i buda, pai ma cac, ma si pis, ca-i tot un drac.

In gunoi pan-la tavan, dar cu ochii la ecran...

In gunoi pan-la tavan, dar cu ochii la ecran...

Amarat si far' un chior, are el televizor?

Amarat si far-un chior, are el televizor?

7 Responses

  1. ce trai penibil

  2. doua intersectii inainte, apoi la dreapta si hai la o cafea🙂

  3. acum sa-ti si zic: cladirea aia a inceput sa fie renovata acum citiva ani, dar s-au oprit lucrarile pentru ca Marean care este a gasit el nu stiu ce prin actele proprietarilor. Imediat dupa ce s-au oprit oamenii din reparat si renovat a fost invadata de tigani.

    ce mi se pare mie exceptional insa e prezenta antenelor de satelit. imi amintesc ca eu cind m-am dus sa cer sa mi se instaleze mi-au fost cerute pe linga mama, tata si alte alea inclusiv copie dupa actul de proprietate si ultimele facturi de chestii.

  4. inainte spre viilor sau inainte spre panduri?

  5. Da, pai ma gandeam ca asa ceva s-a intamplat, adica biata casa asta striga: “Ajutor, au vrut sa ma renoveze ai mei, s-a intamplat ceva, mi-au intrat niste viermi in burta si m-au umplut de toxineeee!!!”

    In alta ordine de idei… mare e gradina… aia PLATESC DigiTV si BOOM?????!!!!! Tare…

  6. da, iaca: http://apollinaireonline.com/proba-de-perspicacitate/ . te rog sa notezi si faptul ca in loc de geam se da carton, da? un alt mister mai e pentru mine si provenienta electricitatii in cladirea aia. de fapt peretele ala.

    cit despre inainte, inainte spre viilor, in spate la evreiesc de rit sefard

  7. Pe mine intotdeauna ma incanta ruinele fostului cinema Feroviar, la 5 minute de piata Victoriei, pe Buzesti!…

Leave a Reply

