Ma las de fumat – cea mai buna decizie luata vreodata

Ma las de fumat e oarecum impropriu spus, pentru ca m-am lasat deja. E drept ca m-am lasat de fumat cam de 4 sau 5 ori in cei 13 ani cat am bagat in mine tigara dupa tigara, dar niciodata nu m-am lasat asa de “pe bune” ca acum. Chestia e ca “ma las de fumat” e totusi corect spus, pentru ca in momentul asta, chiar daca am cateva zile de cand nu m-am mai atins de tigari, inca nu m-am lasat de fumat in totalitate. De ce? Pentru ca inca patesc urmatoarele chestii (si imi dau seama si ma pufneste rasul) Continue reading

Exemple tipice de iubire crestina

Comentariile de mai jos sunt flatulate de o mana de crestini (click aici pentru a citi articolul foarte prost si subiectiv care le-a generat) si se refera la protestul Asociatiei Umaniste Romane impotriva indoctrinarii religioase in scolile romanesti:

icoanele sunt chipuri cioplite pt voi doi jidoviti sau jidani ce p/ula mea sunteti viermilor.degeaba latrati aici mucosilor.practic nu puteti face nimic impotrica crestinismului sau a icoanelor.indrazniti numai sa va atingeti de icoane si veti fi executati sclavilor

Cati oameni a ucis religia de-a lungul istoriei?

Auto de fe - chiar si in secolul 21

Deci cine nu e de acord cu indoctrinarea e jidovit sau jidan si, desigur, vierme, mucos, latrau si SCLAV (!!! eu stiam ca sclav e ala care sta sub papucul cuiva, nu ala care e liber si protesteaza fara sa se supuna chefului vreunui “stapan”, dar ma rog, nu ma pricep).

Cert e ca toata chestia asta  nationalista, antisemita, xenofoba si de toate cele rele e spusa de un cetatean al unei tari UE in secolul 21.

Continue reading

