Goog-goog-goooogle!

Cautatorii in Google, simpatici ca intotdeauna.

  • large hadron collider romania – ar fi o treaba, dar nu avem
  • iti trebuie acte pentru cezariana? – logic, buletinul, la internare.
  • hâncu previziuni – mai degraba halucinatii
  • large hadron collider gaura neagra – nu
  • lumea ca pizda din perspectiva unei pule – asta e tare, esti artist, mergi la ICRNY.
  • pozitia bor fata de experimentul cern – CERN in picioare, BOR in genunchi…
  • din pula`n penis – weird, man…
  • bor despre droguri – daca zice BOR ca-s bune, o sa tragi pe nas sau o sa bagi in vena? Continue reading

Arta avangardista loveste din nou

NeaGoe? Nope. Nu NeaGoe, ci Benedek Levente.

Din punctul meu personal de vedere, “arta” lui Levente este in aceeasi categorie cu “arta” lui NeaGoe. Asta e, nu oi fi eu suficient de “intelectual” pentru nivelul lor artistic. Sau poate chiar se screm amandoi sa socheze suficient, cat sa ii bage cineva in seama. Iata un exemplu din “arta” lui Levente:

Mareste, detaliile sunt chiar relevante!

Continue reading

De ce cumpar de la Metro de cand ii stiu

Metro - de aici cumpar eu in fiecare saptamana

Metro - de aici cumpar eu in fiecare saptamana

Ideea acestei postari a plecat de la un articol rautacios, exagerat si nedocumentat care a aparut acum vreo saptamana sau poate doua pe blogul d-lui avocat Vigilante Spam.

Chestia e ca eu merg in Metro de ani de zile, cred ca de vreo 7, daca nu mai multi. Ma refer acum strict la Metro Militari din Bucuresti, pentru ca acolo merg de cand ma stiu. Am fost o singura data la Metro Baneasa si tot o singura data undeva la mare, langa Constanta si nu am amintiri din locurile in cauza.

Niciodata, dar absolut niciodata, niciun angajat al Metro Militari nu a fost mojic cu mine. Niciodata, dar absolut niciodata, niciun angajat al Metro Militari nu m-a facut sa astept mai mult de 10 minute pentru a-mi rezolva o problema. Intotdeauna, dar absolut intotdeauna, toti angajatii Metro Militari carora le-am adresat vreodata vreo intrebare mi-au raspuns civilizat, la obiect sau, daca nu au stiut raspunsul, au chemat prompt un coleg care a stiut sa ma ajute. Niciodata, dar absolut niciodata, niciun angajat al Metro Militari nu mi-a refuzat dreptul de a-mi fi schimbat un produs care s-a dovedit a fi necorespunzator.  Niciodata, dar absolut niciodata, nu am patit sa mi se factureze la Metro Militari ceva ce nu am cumparat sau ceva la pret de altceva. Intotdeauna, dar absolut intotdeauna, Continue reading

De ce functioneaza feng-shui-ul (1.2) – Filosofia – Yin si Yang

Cum spuneam in prima parte, chinezul nostru era probabil barbat – de obicei barbatii isi ocupa timpul cu studiul a ceea ce ii inconjoara (imi pare rau pentru femei, dar asta cam asa e, poate si pentru ca barbatii nu trebuie sa gateasca si sa faca curat si sa stearga plozii la fund). Barbat fiind, avea langa el o femeie (sau mai multe). Si a observat diferente.

Yin si Yang - este putin Yin in fiecare Yang si putin Yang in fiecare Yin.

Yin si Yang - este putin Yin in fiecare Yang si putin Yang in fiecare Yin.

I-a fost chinezului destul de clar ca barbatul e puternic si femeia e slaba, ca barbatul e cel in principiu activ in pat si femeia e pasiva si asa mai departe. In lumina acestor observatii, chinezul a decretat ca trebuie sa fie doua energii complementare in natura, una de natura feminina (Yin) si una de natura masculina (Yang). De ce complementare? Pai… na… ca au nevoie una de cealalta si ca, de fapt, nimic nu e 100% Yin sau 100% Yang – intotdeauna exista putin Yin in Yang si putin Yang in Yin. Si cele doua energii complementare invart lumea. Fara una dintre ele, cealalta nu ar avea niciun motiv sa existe.

Sa privim mai indeaproape o lista cu o parte din calitatile Yin si niste calitati Yang, explicate pe (foarte) scurt: Continue reading

Cristi NeaGOE minte cu nesimtire din frageda pruncie!

M-am tinut de-o parte de scandalul cu Cristi Neagoe pt ca deja sunt agasata de cat s-a urlat pe tema asta, pe peste tot. Ajungand la saturatie, desigur nu ma mai intereseaza subiectul, indiferent cine are dreptate. For the record sunt de acord cu Mogre la nivel de principiu. Cristi neaGoe, indiferent de cine este el – artist, neartist, vizionar, nevizionar etc. – nu are decat sa-si beleasca pula putza, sa-si bata in cuie pielita belita intr-o rama atarnata de-asupra capului sau sa se inchine la ea in piata publica as far as I’m concerned. Atata timp cat o face pe banii lui lu’ ta-su si se reprezinta pe sine facand chestia asta, everything is ok with me. Atata timp cat o face pe banii publci si reprezinta un popor intreg incep sa am o problema.

Dar in fine, la cat s-a vuit in presa si in afara ei pe tema asta am considerat ca acest Cristi neaGoe chiar NU merita si atentia mea. Este cam ca in povestea lui Merlin care a invins-o pe Morgan Le Fey, vrajitoarea cea rea, spunandu-i ceva de genul – “nu iti vom face nimic, pur si simplu te vom uita, iar tu vei inceta astfel sa existi.” Si i-a intors spatele moment in care intreaga omenire a uitat de Morgan Le Fey si ea si-a pierdut puterea de a mai face rau. 

Prin urmare m-am tinut departe de scandalul Cristi neaGoe. M-am tinut departe pana in momentul in care am vazut si eu emisiunea Macelul Sinteza Zilei la care Mogre face referire in post-ul sau anterior. Emisiune la care, intamplator, m-am uitat. Si la care l-am vazut la mufa pe Cristi neaGoe. Si la care am avut o reactie de genu’ ” CEEE MAAAAAH?!?!?!?! Asta e Cristi NeaGoe, purtatorul cuvantului la ICR NY?!?!?!??! Asta maaah?!?!?! Putzulica asta e Marele Cristi NeaGoe artistul neinteles si ars pe rugul “evolutiei” in cultura romaneasca?!?!?!?! Asta maaaah?!?!?!?! Cine, mah ASTAAAA?!?!?! Pai tu stii mah cine e putza ASTA?!?!?!” Si am tinut-o asa vreun sfert de ora.

De ce? Continue reading

Cristi NeaGoe MINTE cu nesimtire!

Am cautat pe net daca s-a mai petrecut ceva nou in scandalul ICR NY / NeaGoe / Patapievici. Nimic nou doecamdata, insa am descoperit la zoso o dezmintire data de NeaGoe, care acum, dupa toate dezvoltarile ulterioare ale scandalului sunt extrem de relevante.

Discutia pe email Badin - Neagoe

Discutia pe email Badin - Neagoe

1. Pe 6 august afirma ca nu a scris nimic despre baut urina, intr-un email trimis la badin, atasat ca captura la dezmintire.

La macelul sinteza zilei insa si-a citit chiar el cu gurita lui textul cu pisatul cu ketamina.

Ulterior, in metropotam, da un interviu in care zice cam asa:

Ideea e ca prietena mea se pisa ketamina si ajungem s-o strangem in sticle de 2l si sa o dam la enoriasi ca pe un fel de apa sfintita, ca pe secretul Sfantului Graal, iar asta ne aduce tot felul de probleme de la gangstas la morala, de la masoni la delfini. […]

Totusi, Continue reading

