Felicitari politiei rutiere! Hai ca se poate!

Inainte sa intru in subiect tin nevoia sa specific ca am o parere extrem de proasta despre politisti in general, iar despre politistii de la rutiera, am o parere si mai proasta, daca e posibil asa ceva.

Azi au reusit totusi sa ma surprinda cu actiunea de fluidizare a traficului – parca se numeste ceva de genul “castiga timp, nu bloca intersectia”. E clar in ce consta; chiar daca fac spume de aproape doi ani ca autoritatile nu fac nimic, nu pot decat sa laud campania. Mai bina mai tarziu decat niciodata.

Iata si cifre, sa fie totul clar. Azi am plecat din Cotroceni la 17:20, iar la 17:45 ajungeam la Billa in Floreasca (pe Barbu Vacaresti, pentru cei care nu o stiu). 25 de minute, la ora de varf. pe un traseu pe care pana acum faceam minim 40, iar daca era liber orasul, aproximativ 15. Toate astea, in conditiile in care ORASUL ERA PLIN DE MASINI! Iar pe deasupra, MAI SI PLOUA! Recunosc, am mers cat posibil, dupa cum imi e obiceiul, pe stradute laturalnice, care daca altadata erau si ele pline de masini, azi erau APROAPE GOALE!

Continue reading

Daca ma las de fumat ma ingras!!! – MYTH BUSTED

Daca te lasi de fumat NU te ingrasi. Poti chiar sa slabesti. Fara niciun fel de gluma.

Am facut un experiment – pentru ca in general sunt Toma Necredinciosul si pana nu vad, nu prea cred. Adica, dupa aproximativ 13 ani de fumat cate doua pachete de tigari pe zi, m-am lasat de fumat pe 6 septembrie 2008, propunandu-mi sa fac in asa fel incat sa nu ma ingras fara a face totusi eforturi supraomenesti. Au trecut 9 zile de cand nu fumez si in tot acest timp am mancat atunci cand mi-a fost foame, am baut multa apa si mult suc proaspat de portocale (mi-am luat un miraculos storcator de fructe pentru asta), am avut grija sa nu rontai tampenii gen ciocolata, sticksuri, seminte in exces (adica 2-3 patratele de ciocolata pe zi ajung, un pumn de seminte ajunge, jumatate de pachet de sticksuri ajunge) si asa mai departe. N-am mancat carne grasa, am mancat numai paine integrala, am marit cantitatea de legume si de fructe zilnice si… dupa 9 zile am 4 kilograme IN MINUS!

Experimentul continua.

