Odiseea sarii neiodate

Cum traiesc in tara imbeciliadelor, unde se iau masuri de dragul masurii… la pantof si totul merge din greu in mai greu catre imposibil, am constatat ca pe piata romaneasca pur si simplu NU SE MAI GASESTE sare de sare, adica neiodata si fara antiaglomeranti. Daca iodarea o mai tolerez (hai, asta e, sa zicem ca nu ma omoara, desi nici bine nu-mi face, avand in vedere ca tiroida mea nu duce lipsa de iod si poate fabrica bine-mersi ce hormoni are de fabricat), in mod sigur nu mi se pare normala aditivarea cu diverse chimicale numai si numai pentru ca sarea sa nu faca bulgari! In fine, dupa acest mic preambul, sa povestesc prin ce aventuri am trecut ca sa pot cumpara 3 kile de sare (sa am!) neiodata si neaditivata cu antiaglomeranti. Continue reading

