Cronicuta carcotita

Asa, tot parte din concursul PCNews, e randul sa carcotesc si eu Cronicuta Carcotasilor – la care ma uit de cand au portat-o de pe radio pe TV.

Asa ca am sa carcotesc si atat, fara sa spun, fiindca e de la sine inteles, de ce inca ma uit la Huidu si Gainusa dupa atatia si atatia ani, avand in vedere ca nu ma mai amuza de ceva vreme nici Vacanta Mare si nici Voua si ca niciodata nu m-a amuzat DOD (mai traieste?).

Asadar si prin urmare, in afara de faptul ca de fiecare data emisiunea asta se termina mult prea repede, ma enerveaza la maxim Jukebox. De fapt nu ei cu totul ma calca pe nervi si nici prezenta unei trupe in platou, ci vocalul (Alex Vasilache). Maimutarelile nu-s deloc haioase. Sau or fi, dar nu pentru mine… nu-s de pe strada mea.

Ma enerveaza (de mult ma enerveaza asta!) ca stiu ca e emisiune inregistrata dar au aplaudaci in sala… de ce nu o fac live? Eu cred, de fapt sunt convinsa ca ar putea sa duca live emisiunea asta – sigur ca o sa aiba si ei balbe dar nu i-ar opri nimeni sa faca bascalie si de balbele proprii. Live is fun!

Ma mai enerveaza si fazele cu “antren” din public, gen mosii din Muppets, varianta romaneasca plicticoasa.

De asemenea, dupa 16 sezoane speram, mai ales ca au revenit dupa vacanta, sa vad niste chestii noi sau innoite. In loc de asta, s-au inmultit bebelusele. Bine ca le pun sa danseze pe rand, doua cate doua, ca altfel as fi inchis repede browserul cu senzatia ca am nimerit peste moara rosie. Mai ales ca le-am vazut la un moment dat cu ochelarii de soare si degetele in gura, plimbandu-si buricele si unghiutele peste buzele rasfrante, astfel incat, mie una, care-s batrana si am prins vremurile alea, mi-au amintit de Babylon Blue TV.

Cam asta e ce ma enerveaza. Restul ma tine cu ochii in ecran, si am ars o gramada de mancare si cratiti din cauza asta.

In concluzie, as vrea sa vad mai multe chiftelute (ca nu cred ca nu mai are balta peste!) si mai putine scenetutze si glumitze si mai putine cantecele cu Jukebox. Cu alte cuvinte, vreau mai multa carcoteala si mai putina circareala. Iar 4 bebeluse e totusi ok.

Leave a Reply

