Ce dracu’ stie asta sa faca de 115 milioane???

Vad ca a aparut etapa a 4-a a concursului PCNews si ma uit sa vad ce am de facut, si constat ca am de scris despre aceeasi duda ca data trecuta. Adica un laptop ASUS cu Core 2 Duo. Sau Atom, whatever. Ma uit crucis, ca nu-mi place sa ma repet, dar urmez instructiunile si intru pe eMag. Unde imi tuna intr-o doara sa caut al mai scump ASUS care este. Si gasesc. Il cheama Asus Lamborghini VX2S-AK059G Core 2 Duo T7500 si costa nu mai putin de 11.515,68 RON (cu TVA). A se nota ca e prima oara cand scriu cu litere rosii pe blog.

Ce stie sa faca in banii astia? Na, ca acuma chiar sunt curioasa. Nu de alta, dar o camera video semiprofi noua, din aia mare, care se pune pe umar si cu maner si cu microfon mare si minunat si obiectiv cat casa cu 1000 de reglaje si mufe costa atat, sau cam atat.

Pai sa vedem. Intai si intai, arata ca un OZN. E galben cu negru si, de dragul gafelor, pot sa zic ca l-as putea asorta nu la un Lamborghini, ci la un Peugeot din ala mic si fitzos, asta daca si numai daca mi-ar placea o asa masina. OZN-ul are cam 3 kile, deci e totusi destul de greut, asa ca e clar nevoie de Peugeotul ala fitzos ca sa-l duci. Asta stiu de la al meu, tot ASUS, tot Core 2 Duo, da’ d-ala ieftinu’ dar care face fix ce face si asta scump, numai ca la muuuult mai putini bani. S-ar putea zice ca asta e “de lux” si al meu e de povara. Cam ca diferenta intre un cal de rasa si unul de carat carutza. Ala care cara caruta e zdravan, mananca putin si de toate, nu cere mult, doarme pe paie si trage cu nadejde pana ii crapa fierea, il ingropi si nu-ti pare chiar rau, ca ai bani de altul. Ala pursange nu are voie sa care decat anumite carute, il hranesti cu orz si vitamine, doarme in pat cu tine, balega ii miroase a trandafiri si daca si-a rupt un picior plangi de sare camesa de pe tine cand trebuie sa-l impusti, ca ai dat o avere pe el si s-a dus pe apa sambetei. Da’ cu ala de povara numa-ti faci treaba, nu te si mandresti. Cu pursangele te plimbi tantos in targ sa te vada lumea ce echitatie ti-ai tras si ce nobil, ce bogat si connoisseur esti.

Revenind la laptopul de lux, zice in site e are carcasa din “cardon fiber”. Cardon sau carbon? Sau card ON? Ca numai cu cardul pe ON, nu pe OFF, cum e al meu, dar cu mintea pe OFF, nu pe ON, as putea sa cumpar asa ceva. Adica, de ce e mai hoatza fibra de carbon decat aia de plastic ordinar? Sau, nush, poate are ceva ce nu scrie ca are. Mhm… caut pe net, sa vad altii mai destepti ca mine ce zic. Si aflu.

Aflu ca are piele in jurul touchpadului, e inscriptionat cu “lamborghini”, fatzuit pe carcasa cu lac, adica e pimpuit si arata de-ti pica falca, numai bun sa-i pui roti si sa imbie sutii sa te vaduveasca de el. Deci cu asta nu se merge prin parcurile cu hotspoturi, ca e clar ce se intampla. Aflu ca are camera video de 1.3 megapixeli built-in (whatever) si ca iti scaneaza deshtiu’ sa se asigure ca esti tu, ala care a dat 11.515,68 RON pe el, si nu vreunul care l-a furgasit si acuma vrea sa se dea ciumec pe Lamborghini-ul altuia.

Mai are dracia si un docking station, asta e un fel de atas cu multe mufe de toate felurile, ca sa ai pe alese daca ai nevoie. E si Blu-ray Disc™-enabled, adica e de 5 ori mai al dracu’ decat un DVD obisnuit. Si are si o duda care mie mi s-ar parea geniala daca ar veni in dublu exemplar – pe site-ul taticului ASUS ea se cheama “Exclusive Power Station (Ultimate package)” si este vorba de un soi de suport care se automufeaza la fundul laptopului si-l alimenteaza discret, prin simpla asezare a OZN-ului pe el. Asta e genial pentru ca iti iei laptopul si pleci la alt birou sau la intalnire fara sa cari dupa tine si matzul ala enervant de alimentare si te mufai la loc tzac-pac, fara sa stai cu fundul in sus dupa mustiucul care a cazut pe dupa birou si trebuie luat de acolo. Dar daca nu-i dublu exemplar, n-am facut nimic. Nu de alta, dar eu lucrez mult si de acasa… pai si acasa imi trebe din ala! Sa nu ma car cu el de la birou!

Si cam asta ar fi tot ce are in plus – daca am mai uitat ceva, e probabil ceva neesential… dar capul meu still does not compute. E MULT prea scump! Nici nu e de mirare ca nu-i pe stoc si il aduce eMag-ul numai cu comanda speciala si avans…

A, si sa nu uit – de ce s-or lauda toti atata cu saracia aia infecta de Vista???

6 Responses

  1. nu puteai să zici ca preţul e de 11mii lei noi? pt. că în lei vechi costă 115 milioane!

  2. hahaha, corect, t’was a mistake – am scris la ora 4 dimineata! Dar in RON am gandit bine🙂 in ROL am fost cu scapari… ca doar nu ma speriam de 11 milioane, m-am speriat de 115! Am corectat acum…

  3. on topic: nu ma pricep deloc la computatoare, asa ca nu comentez despre asta
    off topic: te-am descoperit abia acum cateva zile, la postul cu sarea. foarte bun. dar si mai bun mi s-a parut discleimaru’. m-am hotarat sa-l printez si sa-l port cu mine mereu. nu de alta, dar macar o data la doua zile se mai gaseste cate un “credincios(a)” care se gaseste dator sa ma converteasca la crestinism ( cel putin deocamdata, nu prea cunosc oameni de alta religie decat crestina- ortodoxa, catolica, reformata, metodista, etc). de cele mai multe ori “binevoitorii” astia sunt mai tari decat mine in clanta, iar eu nu prea reusesc sa-i combat. dar tu ai sintetizat bine problema, asa ca de-acum incolo, in loc sa ma chinui,doar voi scoate “fituica” din buzunar. imi dai voie? daca nu, nu- i nimic, o sa memorez textu’ si n-o sa afli niciodata ca te-am copiat. ( aici trebuia sa bag un zmaili d’ala cu dinti p’afara, dar, dupa cum spuneam, nu ma pricep deloc). bafta cu laptopu’!

  4. de asta ce zici

    http://www.ideo.ro/gizmo/2008/01/30/platina-aur-si-diamante-pentru-carcase-pc/

    oricum cred ca sigla Lamborghini a costat 60 % din pret

  5. De acord, dar daca nu vine si un motor atasat de sigla aia, e inutila…

  6. Crima, cu cea mai mare placere🙂

Leave a Reply

