Expozitie de pisici – Expozitia Felina Internationala de toamna 2008

Bucuresti, 27-28 septembrie 2008 – Peste 150 de pisici au participat astazi la expozitia organizata de Asociatia Felina Sofisticat. La Sala Palatului are loc in fiecare an, primavara si toamna, Expozitia Felina Internationala, unde iubitorii de pisici pot sa admire exemplare de rasa, dar si pisici de casa si sa profite de ofertele speciale ale sponsorilor. Traditional, expozitia se desfasoara pe durata unui weekend astfel incat persoanele care nu pot sa ajunga sambata pot sa admire pisicile si duminica.

Adrian, iti place reportajul meu?

Cateva comentarii, recomandari si opinii personale:

  • pisicile din expozitiile de pisici NU SUNT SEDATE – sunt asa calme si adormite pentru ca multe vin de la sute de kilometri departare de locul expozitiei si sunt pur si simplu obosite; in plus, sunt obisnuite de mici cu expozitiile, nu asta e stresul lor cel mai mare.
  • daca faci poze cu BLITZ la expozitiile de pisici, esti un idiot/o idioata – flashul ala este extrem de stresant si neplacut pentru feline.
  • e de inteles ca te duci la expozitia felina ca sa vezi pisici si ca e frustrant ca multe dintre ele sa doarma colac sau ascunse dupa diverse perdelute – decat sa pisai ca un imbecil (ala care se aude pisaind de doua ori in reportaj – imi venea sa-l desfigurez), mai bine mai da o roata prin sala, vezi ofertele sponsorilor si revino la cusca unde dormea pisicul, pentru ca se prea poate sa se trezeasca sau sa-si schimbe pozitia si dispozitia intre timp.
  • Daca vrei sa cumperi accesorii pentru pisica ta, du-te la expozitie dimineata, la prima ora; mai tarziu e posibil ca marfa cea mai frumoasa si mai ieftina sa nu se mai gaseasca.

Cred ca ma duc si azi. Macar sa aflu care sunt castigatorii.

5 Responses

  1. filmat cu `jucaria`?🙂

  2. 😀 Da! Pacat ca Youtube face varza calitatea imaginii… dar orisicat – se filmeaza muuuult mai usor si mai stabil decat cu sapunierele, asta e clar.

  3. […] Posts Expozitie de pisici – Expozitia Felina Internationala de toamna 2008Penis si pulaE greu, Gooogule!Mixerul vertical Braun MR 6550 CA MVP2Fumatul si divortul, sula si […]

  4. Am vazut, cum sa nu. Imi place ce faci.
    Subiectul e plin de potential. Norvegiana arata super (am eu o chestie cu o norvegiana de padure).

    Putem vorbi despre reportaj cand vrei. Eu as fi pus si niste ilustratie muzicala dar, hei, that’s me!

    PS inteleg ca ai o camera noua?

  5. Am si cu muzica – la asta insa am facut un mic experiment – am vrut sa redau “buzz-ul” atmosferei de acolo. Si eu cred insa ca era mai dragut cu muzica🙂

    Uite inca unele, facute mai demult: http://www.animalutze.com/video-categorii/index.php

    Ce e aiurea in domeniul asta e ca nu ai stiri foarte des si in nicun caz nu sunt periodice – sunt weekenduri in care ai cate 3 evenimente si pe urma vine cate o perioada cu absolut nimic.

    In fine, eu ma gandeam sa ma apuc sa fac si reportaje pur si simplu, despre rase, despre crestere, ingrijire etc.

Leave a Reply

