Ma bucur ca vine iarna

Adica o simt ca vine, ca se apropie – astea doua luni de toamna care urmeaza acum sunt mai nimic – acusi e iarna! Si ma bucur dintr-o serie de motive. Continue reading

Callcenterul RDS

Callcenterul tehnic, vreau sa zic. Ala unde sunt barbatii. Ca mai e si callcenterul “Relatii cu clientii”, unde e plin de isterice, plictisite si femei normale care isi dau demisia la un moment dat, ca nu mai suporta. Constatam ca merge netul din 3 in 14, adica merge bine pe metropolitana si merge parca sta in rest. Asa ca eu, care am boala sunatului la callcentere de fiecare data cand ceva nu merge si am la ce callcenter sa sun, sun la RDS – departamentul tehnic. Continue reading

Calitatea proasta a filmelor pe YouTube

HALP!!!
HALP!!!

Am o problema. Deci imaginati-va film facut cu materialul brut in HD si exportat AVI de buna calitate si apoi travestit sau nu neaparat in FLV… in fine, input de buna calitate, fisier mic dar cu imagine foarte buna, bagat in youtube. Si output? Varza! Pixeli uriasi, cretzuri, jagged, naspa.

Ma enerveaza de mor.

De trei ore salvez acelasi fisier in toate variantele si formatele si quality-urile cu putinta si fac upload pe YouTube si tot la fel arata – adica rau de tot.

Am si exemple.

Primul clip de la expozitia de pisici vi l-am aratat  deja (si se vede ca dracu’ pe YouTube) – asta e al doilea, la fel de urat:

Chestia e ca, desi pe viddler, bioget si chiar pe trilu se vede mai bine, eu am nevoie de YouTube. Aveti idee cum sa fac sa se vada mai bine si mai frumos filmele mele???

Atentie, raceala!

Bantuie o raceala insidioasa zilele astea prin aerul bucurestean.

S-o fi luat din LMC, unde am fost la un concert si-o bere vinerea trecuta? S-o fi luat pur si simplu din aerul de pe strada? Sa fi venit careva cu ea pe langa mine? Sa mi se fi lasat pe tanjala sistemul imunitar pe motiv ca s-a stricat brusc vremea si din cald al naibii s-a facut frig al dracu’? Aveam vreun rinovirus ratacit, pastrat in geaca aia verde? Nu stiu, nici nu conteaza.

Cert e ca am luat-o si eu. Continue reading

Azi am vazut un ninja

Era pe la Gorjului un ninja cu potcapiu si tzol negru pana in pamant. Pasa-mi-te, cersea bani pentru construirea / repararea / restaurarea vreunei biserici / manastiri de pe undeva.

Acuma, ma intreb eu, asa, ca prostu… Continue reading

Banci

Sa nu te puna dracul sa iti programezi ziua la minut si sa ai in ziua aia treaba si la vreo banca. Ideea e ca, daca stii ca ai de platit gazul, de exemplu, sau lumina, cam stii cat stai la coada – iti faci un estimat in functie de ora din zi si de ziua in care te duci si stii cam cat timp freci la ghiseu. Deci iti poti programa timpul si escalele urmatoare. Dar NU daca mergi la banca! Continue reading

