Atentie, raceala!

Bantuie o raceala insidioasa zilele astea prin aerul bucurestean.

S-o fi luat din LMC, unde am fost la un concert si-o bere vinerea trecuta? S-o fi luat pur si simplu din aerul de pe strada? Sa fi venit careva cu ea pe langa mine? Sa mi se fi lasat pe tanjala sistemul imunitar pe motiv ca s-a stricat brusc vremea si din cald al naibii s-a facut frig al dracu’? Aveam vreun rinovirus ratacit, pastrat in geaca aia verde? Nu stiu, nici nu conteaza.

Cert e ca am luat-o si eu.

Acuma, fiind prima data in 13 ani cand racesc nefumatoare fiind, sunt curioasa daca o sa imi fie raceala mai usoara sau mai grea decat de obicei. Deocamdata am nasul pe jumate infundat, exact jumatea aia mai ingusta, ca am o deviatie de sept pe care nu am chef, mi-e frica, nu vreau s-o operez, mai ales ca nu se vede si n-o simt decat cand sunt racita.

Cred ca aiurez, de la febra.

Am 38 cu 7, asta e febra mare la mine care, in afara de febra laptelui (citeste mai ales penultimul paragraf din link), cea mai scarboasa si mai mare febra (39 cu ceva) avuta in viata mea, mai mult de 38 cu 9 nu fac. Niciodata.

Am baut Vax Fervex. Ma simt la fel de naspa. Nu-i bun de nimic. Ma duc sa-mi fac un ceai cu lamaie si miere si pe urma revin sa blogai. Macar asa trece mai repede timpul pana mi se face somn.

Leave a Reply

