Callcenterul RDS

Callcenterul tehnic, vreau sa zic. Ala unde sunt barbatii. Ca mai e si callcenterul “Relatii cu clientii”, unde e plin de isterice, plictisite si femei normale care isi dau demisia la un moment dat, ca nu mai suporta. Constatam ca merge netul din 3 in 14, adica merge bine pe metropolitana si merge parca sta in rest. Asa ca eu, care am boala sunatului la callcentere de fiecare data cand ceva nu merge si am la ce callcenter sa sun, sun la RDS – departamentul tehnic.

Daca n-aveti numarul si va trebuie, e asta: 021-301.08.65 – nota bene, e numar de Romtelecom! Dar e al RDS-ului, departamentul tehnic.

Imediat dupa abureala aia cu “convorbirea ar putea fi inregistrata bla-bla-yada-yada” raspunde cineva. desigur, un barbat, ca doar am sunat la tehnic, nu la fetele atehnice scoase pe port de carne de tun in fata, in randul 1 al callcenterului. Omul – calm, detasat, profi, stia exact care e buba si mi-a zis si cand se rezolva. Dovada ca s-a si rezolvat, ca altfel nu scriam – wordpressu’ nu-i in metropolitana!

Eu propun sa se angajeze la callcentere numai barbati.

3 Responses

  1. uff, credeam ca ati disparut cu totii! tot am asteptat ieri, si….. nimic. ear tot postu’ ala cu robotu’ de bucatarie, sau cuptor, sau m9ixer, sau ce mama lui era. inteleg, messa, inteleg…
    asadar, sa incepem cu sfarsitu’ :
    nu am prea mare dragan la rds, sau care mai este ei. toti sunt o apa si- un pamant. io am acasa upc si merge fara intreruperi de mai mult de un an , asta dupa ce am dat telefoane timp de o saptamana, la care am, in ordine : vorbit frumos; vorbit foarte frumos; vorbit prea frumos ( tipu’ de la tehnic a crezut ca sunt barbat in cautare de parteneri. ce- i drept, si glasul meu de “privighetoare” a ajutat enorm); inceput de enervare; inceput de enervare extrema cu vagi note de isterie; isterie completa (si cumplita); injurat foarte elegant ( nu glumesc, am fost foarte eleganta); si la urma…. amenintarea cu datu’ in judecata. tipu’ s-a facut ca nu ma aude. dar io l-am intrebat cum il cheama, numele intreg si cel din cartea de munca cu rds. i-am spus ca nu voi da compania in judecata decat dupa ce voi castiga procesul cu el .el ma intreaba ce treaba are el cu procesu’. iar io i- am explicat cat de clar am putut ca mai intai il voi da pe el in judecata pt lipsa de competenta; el imi replica- ca nu exista asa ceva. si io i-am zis ca da, poate, dar il pot da in judecata pt impostura. si el intrteaba cum. si io ii zic :”ca te dai mare it-ist la rcs, cand tu nici macar nu stii ce inseanma aia “. “.pai, domnita, pana ma dati d-voastra in judecata, io o sa stiu ce inseamna aia ip.”. “da, dar nu o sa stii ce inseamna aia ips”. ca n-am stiut ce altceva sa-i replic
    pan una alta, nici io nu stiu ce inseamna, decat “inalt- prea….stiti voi ce”

  2. dar cu ips-ul l-am linistit pe tip.. cred ca nic el nu voia vre-un proces ( adevarat sau imaginar!!!!). mi-a rezolvat problema si de-atunci sunt linistita.
    p.s am vazut multi ninja ‘la viata mea”, cum ati vazut si voi. unii chiar cred in bunatatea oamenilor, in bunavointa lor de a “rascumpara pacatele” noastre. problema mea nu e asta. la urma urmei, omu’, calugaru’, ninja sau ce o mai fi el, poate crede in asta. dar cand se duce cu castigurile la manastire, unde se duc alea? pun pariuca se duc la….. si acum completati voi. un soi de leapsa

  3. scuze ca scriu asa tarziu, dar al’data nu am timp cand

Leave a Reply

