Ma bucur ca vine iarna

Adica o simt ca vine, ca se apropie – astea doua luni de toamna care urmeaza acum sunt mai nimic – acusi e iarna! Si ma bucur dintr-o serie de motive.

In primul rand (cred ca am mai zis asta, dar merita repetata) de-abia astept sa fie naspa afara si frig si urat, ca sa inceteze imbecilii cu bani prea multi sa faca concurs de pus gresie si faianta si de renovat cotetele cotroceniste pe care si le tot construiesc de ceva vreme incoace, ca sa am si eu in sfarist un sezon de liniste, in care sa ma pot odihni calumea.

In al doilea rand, odata cu iarna vine vacanta, vacanta aia oficiala, cand toata lumea e in vacanta, cand niciun workoholic nu se trezeste sa te sune dimineata si sa te intrebe daca ii poti lucra ceva, ignorand complet faptul ca i-ai suierat in ureche de vreo trei ori – “sunt in concediu!!!”.

In al treilea rand, iarna am voie shopping spree fara sa zica nimeni ca sunt nebuna / muiere / in PMS. Pot asadar sa merg si sa sparg multi bani pe tot soiul de chestii pe care le vreau nu ca as avea nevoie, ci ca asa mi se pune pata atunci. Plus ca sunt atatea si atatea oferte, care continua pana de Paste. Amin.

In al patrulea rand, mor de curiozitate sa vad cum reactioneaza fii-mea la zapada. Iarna trecuta era prea mica, era inca un soi de plantuta, deci nu cred ca a inteles mare lucru nici din sanie, nici din zapada. Desi, la cat de fricoasa e, probabil ca o sa planga cu sughituri si clabuci si o sa ma umple de nervi.

In al cincilea rand, pe 24 ianuarie face fii-mea doi ani si sper ca pana atunci va merge fara frica si nu va mai trebui s-o car in brate si va ingaima si doua, trei vorbe cu mai mult sens, in asa fel incat sa am si eu satisfactia ca am facut un omulet si nu o maimutica.

4 Responses

  1. iarasi te stressez cu un comentariu: io n-am copii, dar am doi motani castrati. reactia lor la prima zapada………nu vrei sa stii…; motanii nu sunt oameni (cica!!!! ce tupeu pe aia de zic asta), dar au reactionat la fel ca-copiii ( dupa cum am zis, nu am copii, dar majoritatea prietenilor mei au, asa ca le cam stiu reactiile; stiu cu atat mai mult cu cat io–s dadaca aia cu mult timp liber, tocmai ca nu am urmasi)
    in fine, am observat ca- copii mici si animalele au cam aceeasi reactie ( “uau, ce-i chestia asta??? arata fain. uite, dispare din mainile mele).
    asa ca abia astept prima ninsoare. motanii mei au mai vazut, dar sunt convinsa ca au i uitat cum sta treaba. dar asta nu o sa ne impiedice pe toti trei sa o luam la goana prin zapada si sa ne minunam de minunatia ei

  2. offffff, ce comment-uri lugi scriu. opriti-ma fratilor!!!!

  3. 🙂 Daca ai chef de scris… de ce sa te oprim?

  4. nu, messa, nu- i a buna cu comment-urile astea lungi.
    mai ales ca acum am vazut ca am postat un comment unde nu trebuia. cred ca d’aia ma plangeam io ca nu scrieti deloc cate o zi intreaga, si apoi bagati cate patru. nici io nu stiu unde sa mai comentez ( nu ca asta ar fi o problema; stiu ca le cititi, oriunde ar fi ele; ) si orunde ar fi ele, tot faine-s.
    cum spuneam anterior, nu am copii si nu cred ca voi avea vreodata. dar daca scrii tu, nu conteaza, io tot citesc. ah, da, mi-a placut si postu’ cu pisicile. nu mai tin minte daca ai fost tu aia de l-a scris , sau madeinbukarest (sunt aproape sigura ca nu era mogre, ), dar a fost fain postu; mi-a placut ultima fraza, mai ales; in fine
    SA O TINETI TOT ASA, CA LA NOI PLACE MULT!!!!!!!!!!!!

Leave a Reply

