De ce voi pleca de la Banca Transilvania cu tot businessul

Am mai avut pana la inceputul anului oaresce suparari pe Banca Transilvania, dar relativ digerabile. Digerabile bineinteles daca e sa compar cu altii, care sunt si mai rau.

Anul asta insa au simtit nevoia sa cace steagul in mod continuat, in ceea ce ma priveste:

1. In prima parte a anului am avut o mica galma de cashflow, motiv pentru care ma duc la ei, ca doar tot acolo aveam si contul curent, sa purtam o mica discutie. Pana la urma, pe cifrele aproximative date de mine, cadem la pace si stabilim ca ramane sa iau creditul “intr-o ora” – asa se numea pe atunci, nici vorba insa de o ora pentru analiza si acordare.

Boooon, stabilim ce acte trebuie sa le duc, le fac catai dosaru si il dau la analiza. Dupa 3 zile depasire peste ora de acordare advertizata, imi spune un individ ca totul e ok, ca imi vor acorda creditul (fara garantii imobiliare, asa cum cerusem, fiind o suma mica), dar mai au nevoie de niste acte. Le dau actele, imi zice ca multumesc, ca mai analizeaza. Dupa inca trei zile depasire peste ora de acordare, ma suna un individ cu suma exacta si ramane sa ne vedem.  

Stabilim o intalnire pentru definitivarea actelor si cand ne vedem, individu imi zice ca totul este ok, ca putem semna contractul, dar a aparut “o mica problema”: au nevoie de garantie imobiliara. Adica fix ce am spus ca nu am cum, pentru ca am garantat cu un apartament de 150.000 de euro un alt credit de cacat de 10.000, ca asa e la noi. Repet: am spus DE LA BUN INCEPUT! Deci nu pe parcurs, ci DE LA PRIMA INTALNIRE!!!!!!!

Noroc ca am actionat pe mai multe planuri sa fac rost de bani si mi-a iesit pe altele, ca daca ma bazam pe ei mi-o cam luam la faza aia. 

Trec peste alte frecusuri minore direct la reinstalul de windows si de e-banking ( = BT24), generat de proaspatul deces al laptopului vechi, urmat de achizitie laptop nou. Deci, punctul 2:

2. Trec prin procedura asa cum o mai facusem de cateva ori si nimic. Ma asigur ca am browserul corect (doar internet explorer, cu mozilla, safari, opera, chrome, konqueror poti sa te caci in sistemul lor ca e degeaba) ca am aplicat procedura corecta pt windows XP (pe vista e una mult diferita) si sun la colshienteru ardelenesc de data asta. 

Ii spun aleia ce sistem am, ce browser, ce am mancat de minieata, alea alea, printre altele inclusiv ca am Service Pack 3 pe XP-ul meu, ca asa imi fac eu update-uri la zi.

Ea: “Pai nu merge pe SP3”
Eu: Pai cum nu merge? Adica nu e limiata doar la 2 sisteme de operare si un browser, ci si la service packuri? Pai eu nu mai am nici un comp in firma cu SP2, totul e cu 3. Eu cum mai verific contul?
Ea: Pai asta este, numai asa merge: XP SP2 sau Vista.
Eu: Aloooooooo, si totusi eu ce fac? Adica cum nu merge? Nu inteleg. De ce la alte banci merge indiferent de sistem de operare, browser sau alte prostii si la voi nu? Si acum nu merge?
Ea: Pai asa e facut sistemul nostru, nu merge pe SP3. Asta este.
Eu: Pai bine mah, da stiti ca eu platesc abonament pentru cacatul asta?
Ea: Nu am cu ce sa va ajut. Asa functioneaza sistemul si asta este.

Nu i-ar fi dat dracului prin cap sa imi spuna ca isi cer scuze pentru inconvenient, ca se lucreaza, ca va prelua reclamatia mea, ca ceva, orice. Pe ea o durea in cur ca ei nu ofera un serviciu pe care ei zic ca il ofera, pe care platesc abonament si care a fost de fapt motivul principal pentru care am ales banca lor in the first place

Adica, daca nu imi convine sa fac ce? Sa mai cumpar un laptop cu licenta de windoze pe care sa o platesc si pe aia si sa o tin la SP2, ca sa pot folosi aplicatia lor de cacat? Faza la care a avut un singur raspuns: ca asa functioneaza sistemul lor si ca ea nu are ce face.

Cacat! De luni anuntam toti clientii si in 3 luni de acum inchid cu totul conturile la Banca Transilvania.

Si peste cativa ani va parasesc pe toti si ma car dracului in Noa Zeelanda, locul de pe pamant cel mai departe de Romania.

Cacat. Plus sictir!

PS: decat sa isi faca mii de sedii, de nu mai vezi in bucuresti decat banci, cazinouri si farmacii, mai bine ar face sedii mai putine, cu angajati mai bine pregatiti si servicii rezonabile (nu am zis de calitate, am zis rezonabile, ca calitate nu se poate, am inteles asta demult!).

5 Responses

  1. […] sa uit numele “actorilo”: Banca Transilvania este banca de la care imi mut businessul (de ce anume am explicat aici), Romanian International Bank este banca cu cardul, iar site-ul […]

  2. Subscriu.
    La mine a fost problema cu internet banking-ul pe vista.

    La finele zile, n-am mai rezistat si le-am trimis urmatorul mail:

    Datorita dificultatilor aparute cat si a modalitatii greoaie de instalare a aplicatiei BT24, dorim sa reziliem contractul(din ianuarie ne mutam si contul)
    Avem 2 ID-uri.Unuia dintre ele i-a expirat pinu’ (pentru ca nu a mers de 10 ori) si trebuie sa asteptam 3 zile pentru altul, iar celalalt da o eroare cand sa instaleze certificatul, pentru care m-ati trimis pe site-ul microsoft(unde am instalat update-ul ce fusese deja instalat cu mult timp in urma , si tot n-a mers).E chiar curios cum, pentru acelasi calculator, cu primul ID am reusit sa duc setarea pana in penultima faza a install-ului(efectuata conform “VISTA and BT24.pdf”, trimis de banca), iar cu cel de al doilea id primesc aceea eroare (0x800B0101.) de la pasul 2(si explicatia call center-ului a fost ca nu o sa mearga pana nu instalez acel update-ce era deja instalat).Pai ori trebuie sa castigam mobilitate si rapiditate prin webbanking, ori ne spargem capetele o zi intreaga cu o procedura defectuoasa.Nu imi spuneti ca e pentru protectia mea , pentru ca am web banking si la alte banci unde chiar functioneaza toate asa cum ar trebui.Daca nu pot face aceasta reziliere a contractului pt bt 24(pt care am asteptat 1 luna sa il activez si platesc de 4 luni fara sa il folosesc) spuneti-mi, va rog, ce trebuie sa fac pentru reziliere si unde(orice sucursala sau cea unde am deschis contul)

    Astept acum sa-mi raspunda.Mai am cont la piraeus si acolo n-a fost nici pe departe atat de stufoasa toata treaba.Si nu neaparat stufoasa, ca ma pricep la calculatoare cat sa duc pana la capat procedura de instalare, ci facuta prost!Cu multe bug-uri, cred.
    Cei care aveti de gand sa faceti internet banking la transilvania, mai bine lucrati la negru, fara factura!

  3. Eu zic altceva: cei care doriti Internet Banking de la Banca Transilvania, RENUNTATI ! Mutati-va conturile urgent la alta banca. Daca vreti sa spuneti vreodata ca ati vizitat iadul, incercati sa instalati certificatul lor pentru Internet Banking.

  4. Good job dude!

  5. :)) vaaai si cata dreptate aveti …

    am incercat si eu aplicatia aia de toata jena si rahatul zis internet banking al celor de la BT … cred ca au gasit cei mai incompetenti programatori posibil (daca nu or fi ruda cuiva de pe acolo). Lucrez in IT si asa ceva e inacceptabil (parerea mea) pentru o banca de valoarea la care se vinde.

    Am folosit aplicatia de internet banking a unei banci germane ani de zile la rand iar log-in-ul, operatiunile se desfasurau cu usurinta cu care navighezi pe facebook azi (totul securizat si cu o interfata pentru tot prostul). Si daca ei pot … noi de ce nu putem ?!? aici comparatia Germania vs. Romania nu se mai aplica. E o chestie stiuta deja, capetele de programatori romani sunt vanate in toata lumea – e drept, vorbesc de programatori, nu de cei care doar isi asuma un astfel de titlu.

    In concluzie, sa te prezinti cu o asa aplicatie pe piata, in fata clientilor tai … te pufneste tot rasul.

Leave a Reply

