Ajutor pentru o masina

Nu stiu cat este de adevarat anuntul asta, dar l-am primit astazi si il public aici. Cine vrea sa ajute, poate afla si care este situatia (poate cineva din Constanta sa faca o vizita doamnei?) si poate ii facem un blog, ceva… Anuntul este acesta:

ANUNT UMANITAR

Ma numesc Voicu Doina sunt din Constanta Romania, am 48 de ani si lucrez la o unitate bugetara de stat cu saliariul de 615 ron. Am in ingrijire un copil minor in virsta de 5 ani, fiind unic intretinator de familie. Eu sufar de coxartroza stinga care imi face mersul dificil. Nu am posibilitatea sa ma pensionez pentru ca nu asi putea sa imi intretin copilul cu pensia de boala pe care asi primi-o. Din acest motiv sunt nevoita sa merg la serviciu zilnmic cu taxiul care ma costa lunar 220 ron Din ceea ce imi ramine platesc ratele la banca imi intretin copilul si imi platesc datoriile catre stat. Sunt intr-o situatie limita. Si am indraznit sa apelez la semenii mei cu suflet care ma pot ajuta cu cit de mica suma pentru a-mi putea achizitiona un autoturism, care imi este necesar pentru deplasarea la cumparaturi la serviciu si pentru a-mi putea duce copilul la gradinita. Multumesc tuturor celor care au avut rabdarea sa citeasca anuntul meu si ramin cu speranta ca cineva imi va auzii strigatul de ajutor. Am deschis un cont la banca Transilvania din Constanta cu contul nr. Ro95BTROL01401201E25385xx pe numele de Voicu Doina Veronica.

Multumesc tuturor semenilor mei cu sufletul curat si inimi mari, sper ca nu sunt singura pe lume. Daca ma puteti ajuta ma puteti contacta la telefonul +400752273845 sau pe MS doinaveronica@yahoo.com

Doina Voicu

Daca anuntul asta e real… ma intreb cum poate supravietui o femeie singura, cu copil mic, din numai 6 milioane de lei vechi lunar??? Si mai vine si iarna…

Later edit: poate are/stie cineva o firma in Constanta, care ii poate oferi un job stabil cu un salariu decent…

5 Responses

  1. Hai ma, Messa! In primul rand, pare vrajeala grosolana. In al doilea rand, 48 de ani, copil de 5 ani, 6 milioane pe luna. Cand avea 43 si a apucat-o facutul de copii, oare ce salariu avea? Atunci nu s-a gandit ca n-are din ce intretine un copil? In al treilea rand, de benzina o sa aiba bani? sau cerseste online si pentru aia? In ultimul rand – si asta e pentru tine – te-ai gandit ca poate muierea asta n-are o calificare care sa-i permita unei firme sa-i ofere un salariu decent??? Daca la firma ta vine la usa una cu un plod, tu o sa-i dai 15 milioane pe luna numai pentru ca are copil si vine iarna??

  2. Mama avea 42 de ani cand m-a facut. Si m-a facut pentru ca a crezut ca-s menopauza. Iar la 5 luni era tarziu sa ma scoata din burta 🙂 In fine, dincolo de faptul ca e posibil sa faci un plod si la varsta asa tarzie (fix chestia asta ma face sa cred ca e pe bune anuntul, pentru ca oricine care ar fi incropit o miciuna s-ar fi gandit sa zica, de exemplu, 48 de ani si nepot de 5 ani, ramas fara mama si tata… sau copil de 5 ani si 30 de ani si paralizata dupa accident de masina. Adica ceva mai lacrimogen. Nu o banala (si urata) coxartroza… Cat despre acu’ 5 ani cand a facut copilul – poate era tot pe 6 milioane, dar poate avea barbat. Poate barbatul facea mai multi bani. Poate a parasit-o, poate a murit… nu stim de ce a ramas singura sa creasca copilul de 5 ani, ca nu a spus.

    Poate minte. Dar daca nu minte? Daca situatia e intr-adevar complicata si urata si daca intr-adevar are nevoie de ajutor… nu stiu ce sa zic. De asta am scris “nu stiu cat este de adevarat”, “daca e real” etc.

  3. Pai mama ta te-a facut acu’ 31 de ani cand a) avortul nu era permis; b) oricine avea o casa si un salariu si isi putea permite sa creasca un copil – doi, chiar si trei. Eu vorbesc de anii 2000, cand e preferabil si rational sa faci un copil numai daca iti permiti asta. Oricat de cinic ar suna… Cu un prezumtiv barbat care a fost si nu mai e, poate ai dreptate, recunosc.

    Cat despre cat de lacrimogena e sau nu e povestea asta, mai tine si de imaginatie in scenarita telenovelistica.

    Daca nu minte si situatia e intr-adevar atat de complicata si urata, cred ca familia respectiva poate fi ajutata in n moduri inainte de a ajunge la donarea unei masini. Si dpdv ecologic chiar, nu trebuie sa aiba toata lumea masina.

  4. Nush, poate am eu zilele astea o stare mai diferita de cea de obicei, mai sensibiloasa, asa – mi se intampla mereu cand e galben si auriu afara…

  5. In orice caz, coxartroza e o chestie foarte urata si nu mai conteaza ecologia, e bine ca un om cu asa ceva sa se deplaseze cu masina…

Leave a Reply

