Cine maaaaah? Functionarii? Pe bune?

Saptamana asta am tot auzit de greve, de cereri de mariri de salarii, promisiuni, scandaluri, euro la 4 lei, alegeri si alte moptive de agitatie. Cum fusei si eu cam agitat, am trecut cu vederea invazia stirilor si am retinut numa ca e greva ca vor unii salarii mai mari. Mde.

Azi insa mi-am adunat nervii si am rascolit putin in mormanu de stiri si nu mica mi-a fost surpriza sa aflu ca in mijlocul grevei sunt nimeni altii decat shpagasinii functionarii publici, care chipurile muncesc prea mult si sun platiti prea prost, pentru fantasticul efort depus.

Deci s-au suparat functionarii publici?

Adica aia care ma obliga sa vin intre 8-10 lunea si joia si intre 14-15:30 martia si miercurea?

Aia care ma plimba prin tot bucurestiul ca sa inmatriculez o amarata de masina?

Aia la care, cand in sfarsit ajungi la ei, au vreo defectiune majora la ceva, orice, care ii impiedica sa munceasca?

Adica aia la care le duci un dosar si daca cumva lipseste ceva din el iti spun bucata cu bucata, de ajungi sa faci 5 drumuri pentru un cacat de certificat fiscal?

Adica aia la care intri in birou si dai de cate unu care nici macaru nu se joaca solitaire, ci se uita pur si simplu in gol? (e pe bune, i-am vazut cu okii mei!)

Aia care se rastesc la tine ca cum iti permiti sa le ceri sa isi faca treaba?

Aia care iti cer carute de acte, numa ca sa aibe motiv sa iti spuna acriti ca esti prost?

Aia carora le dai o hartie cu 10 puncte si raspund numai la 2 dintre ele?

Aia care iti intorc dosarele ca li se pare lor nush ce, numa ca sa aibe motiv sa ceara spaga?

Nesimtitii aia fac greva ca vor salarii mai mari? Aia vor sa inchida trezoreria numa sa imi bage pe gat penalitati ca cica nu am platit taxele la timp? Aia vor sa inchida primaria, ca sa stai cu santieru in stand by pana iti dau ei autorizatiile lor de cacat pe care oricum au cerut si au luat spaga?

Vor sa faca greva ca sa nu mai faca nimic cu acte in regula? Daca asta vreti, exista o solutie: DEMISIA BAAAAAAAH! DEMISIA! PLECATI TOTI DRACULUI ACASA!

Lasati-ne in sfarsit in pace, ca dupa ce ca ne mancati banii din taxe si impozite ne mai mancati si timpul si nervii, dupa care aveti tupeul infinit sa faceti greva, sa ne futeti toate planurile ca sa mai cereti niste bani tot munciti si platiti tot de noi! Sictir bah! Sictir!

S-I-C-T-I-R!

PS: Dupa cate stiu eu, in romanika sunt de 2 ori mai multi functionari decat la tanti UE. Ce-ar fi sa mai dam afara dintre ei, asa cam 50%-60%, sa treaca si ei de partea cealalta a baricadei, a oamenilor care chiar produc ceva si care platesc taxe pentru salariile unora ca ei?

Asa nu numai ca le-am putea mari si salariile celor care raman, dar am mai face si oareshce economie din banu public si poate chiar am mai putea scadea putin taxele. Si cum tot vin alegerile, eu votez cu aia care promit ca dau afara 50% din functionari, fara sa le fie frica ca pierd voturi de la ei.

PS2: Tot printre functionarii publici se numara si “prietenii mei” Cristi Neagoe, Patapievici, Zakusca Sensual & co, pentru care aruncatul cu banii publici pe geam este pre putin, motiv pentru care se folosesc de banii piublici pentru a se pisa in in capul chiar a oamenilor care i-au platit, evident prin taxe si impozite.

Leave a Reply

