Ministerul Sanatatii are obsesii sexuale

Cei care s-au dus frumos si la timp sa-si faca analizele lui Nicolalaescu au constatat ca, odata cu toata porcaria cu obligatia de a face niste analize obosite (glicemie, sumar de urina si inca un mai nimic) chiar daca aveai deja cearshaful cu analize adevarate dupa tine, abia facute, a venit si un chestionar in care erau cateva intrebari absolut idioate. De exemplu, aia care era formulata fix asa: “Beti prea mult?” la care orice om normal se gandea ca e intrebat daca drojdeste, nu daca ii e sete toata ziua. Chestie clarificata abia ulterior in intrebarea urmatoare, care voia sa afle daca exista diabetici in familia potentialului dipsoman. Asta insa era o intrebare care, desi ambigua, era cat de cat decenta. Tot in chestionar erau cateva (nu una, doua, ci cateva) intrebari insinuante si la fel de imbecile despre activitatea sexuala a contribuabilului asigurat. Cu cati? Cand prima data? Cu ce frecventa? Protejat sau fara cauciuc?  Cate avorturi? Ma mir ca nu era nicio intrebare legata de orale, anale si sado-maso, ca ar fi pus capac indiscretiei fara sens a ministerului sanatatii.

Cu ce il ajuta pe Nicolalaescu, adica pe ministeru’ sanatatii (nu aia mentala), sa evalueze starea de sanatate a populatiei daca stie ca mai bine de juma’ din asigurati si-au tras-o prima oara inainte de 18 ani, au schimbat cearsafurile ca pe partenerii de joaca in doi si invers, partenerii ca pe cearshafuri, si se distreaza cu strigaturi sau fara intre o data pe an si de trei ori pe zi?

Eeee, treaba asta nu e asa urata, nu de alta, dar macar chestionarul cel idiot s-a adresat adultilor. Adica asa sper, desi nu as baga mana in foc, avand in vedere ca ministerul copulatiei sanatatii in fruntea caruia zace flasc Nicolalaescu a trimis catre scoli un alt chestionar in care copiii de 12 ani erau intrebati si trebuiau sa raspunda urmatoarelor obsesii: “cand ati avut ultima data o relatie sexuala cu un partener multiplu” si “cand ati avut ultima tentativa de suicid“.

Dincolo de faptul ca eu una, la 31 de ani, nu inteleg ce mama dracului au vrut sa spuna – strict din punctul de vedere al comunicarii – cu partenerul ala multiplu (ma doare capul; iar!), ce dracu’ ii zgarma-ntre fese sa puna astfel de intrebari unor copii de 12 ani? Abia sa le dea niscaiva idei? Sa creada copiii ca poate e ceva ce trebuie incercat, daca tot ii intreaba, sa stie data viitoare? De parca n-ar avea destul acces la toate porcariile, din lipsa de supraveghere si interes, de la o varsta la care eu nu numai ca ma jucam cu papusi, dar nici nu-mi trecuse prin cap ca o mare iubire s-ar putea manifesta altfel decat cu un tinut timid de mana si cu suflatul lectiei din banca din spate, la lucrare.

Nicolalaescule, lasati-ne copiii in pace!!! Ca ajung s-o dau pe fii-mea la scoala si imi vine cu tampenii de acolo si la faza asta eu tot gasesc vinovatul si il proptesc de un perete si ii umflu ochii sa nu-l recunoasca nici muma-sa. Cand e vorba de fii-mea sunt tiganca si fac mai rau ca trenul.  In general mamele sunt nebune brusc atunci cand simt ca le sunt in pericol plozii. NU VRETI asa ceva.  Chiar nu a gandit nimeni dintre voi, frecatorii de menta, ca e absurd? Pe de o parte le varati pe gat inutilele ore de religie in care nu invazta decat niste izmeneli si cum sa faca un gest fara sens in fata unor case mari cu cruci pe ele si mai invata si cum sa se simta vinovati desi nu fac nimic rau, si pe de alta parte ii intrebati despre sex cu parteneri multipli si lama peste vene.

Daca mai stau mult in infectia asta de tara am sa am EU o tentativa de suicid, dar nu suicidul meu, normal. Adica am sa am tentativa sa-i conving pe astia ca Nicolalaescu sa se sinucida. Vorba celor de la Parazitii: “Utilitatea ta pe Pamant, cacat, e relativa, mori in mortii tai, din proprie initiativa!“.

5 Responses

  1. obligatie? nu prea cred, eu nu m-am dus la analizele alea si nici nu ma duc

  2. Pai cica pierzi calitatea de asigurat daca nu te duci, desi cred ca e vraja, nu au dreptul sa faca asa ceva cata vreme ai cotizat ani de zile.

  3. Lasa bre, sa stie si baietii mei ca secsu’ se face cu clasa! :-))))

  4. Cu clasa sau cu toata clasa?

  5. …plus schimb de experiente cu scolile din jur!

    Profii n-are voe, c-as intra volontir in invatamant, sa vaz cum sta cadrele didactice cu aplicatiile practice. :-))))

Leave a Reply

