Sa mori tu, ORDA.

Cititi aici (la Petreanu). Si aici, pe HotNews. Si aici, la Cristea.

Am cateva intrebari pentru aia de la ORDA. Cred ca la IQ 70, media in tara asta, va fi imposibil de patruns sensul lor profund, dar hai sa incerc:

  • Si daca eu pun banner la site-urile mele?
  • Si daca eu imi promovez un prieten, businessul unui prieten?
  • Si daca promovez un ONG sau o actiune nonprofit sau o actiune civica, fara nicio organizatie in spate?
  • Si daca eu imi pun muzica mea pe youtube si dupa aia pun la mine?
  • Si daca eu pun un banner pe care il facturez clientului si ala ia de la mine factura si se plateste TVA si impozit pe mama si pe tata profit pentru bannerul ala?
  • Si daca eu pun un banner benevol, fiindca-mi place de firma aia, asa, ca asa-mi place mie?

Ganditi, oameni buni, ca de-aia aveti capete.

3 Responses

  1. Ghici ce? Sa suga pula la negri in bantustan. Pana una alta, daca bajetii vin sa ceara bani mut afacerea dracului in Cipru si furnizez continut romanesc de acolo.

    Si cu ocazia asta nici nu mai platesc impozite statului roman.

    Asa ca, uite cum more is less. Iar ei pot sa suga pula la negri in bantustan.

    Scuze, bantustan se scrie Bantustan. Doar romanika se scrie cu r mic.

  2. Bre, Mogre, suparat esti, bre!
    In loc de asta, mai bine ne-am da cu crema de ghete pe “Dansa” si am scrie cu creionul chimic pe buletin, la domiciliu: Bantustan.

  3. Mhm… iar eu ar trebui sa-mi atasez o Dansa. Neagra de-a gata, sa nu mai stau sa ung la Ea cu crema de ghete…

Leave a Reply

