Basescu pentru noi este Ceausescu 2

Basescu Dixit: “Oameni in toata firea, carte vorbesc cu dispret despre tara lor.” (despre oamenii din presa)

Pai bine mah, da daca tara asta cam pute a cacat, cum vrei sa vorbim de ea? Ca e minunata? Ca totul merge perfect, ca e plina de oameni de bun simt, ca avem un sistem medical ideal, ca invatamantul e in al noualea cer in loc sa fie in aer si ca functionarii publici sunt un exemplu de respect fata de timpul si banii cetateanului contribuabil.

Newsflash: Toate cele de mai sus nu exista. De fapt e o tara plina de ghiolbani, de nesimtiti, de incompetenti, puturosi si idioti. Iar daca cumva unul dinastia ajunge si intr-o functie publica, bineinteles ca pe banii nostri, nu ii mai ajungi la nas cu prajina de cat de important este.

Din pacate asta este realitatea, indiferent daca ne place sau nu, asa ca nu avem cum sa vb de bine de tara asta, cata vreme nu exista acel bine.

In schimb, pozitia lui basescu imi aminteste de vremea lui ceasca, cand mureai de foame si de frig, iar la sedintele de partid se vorbea de extraotrdinarele realizari in campul muncii, de productii record la hectar si de bunastarea generala a tuturor oamenilor muncii.

Sau imi mai aminteste de Orwell, cu al sau Minister al Adevarului pt propaganda, Ministerul Pacii pt razboi si Ministerul Iubirii pentru politia politica (daca imi amintesc corect.)

Sictir!

Parerea mea.

PS: Nu cumva sa priceapa cineva ca sunt un mare fan al presei romane, pt ca nu este cazul. Si special pt khmerii portocalii, nu, nu sunt nici dintre baietii lui Felix. Doar ca spre deosebire si de unii si de altii, imi permit sa am parerea mea personala. Capisci?

8 Responses

  1. Daca oamenii in toata firea vorbesc asa, poate e cazul sa asculte.

  2. Iar cei care nu sunt oameni in toata firea, sunt de neglijat sa intelegem?

  3. Io zic ca i s-a urcat presedintia la cap. A uitat cu ce slogan a venit? Ala cu “sa traiti bine”, care recunoaste clar ca traim prost (sau prosti, ca l-am votat, care l-am votat).

  4. Bre, omu’ vorbeste contextual, e k un cameleon, azi zice ca-i neagra, k s-o albeasca maine!
    Numa’ anu’ asta de cate kkturi romanesti n-a vorbit in direct?
    Un oportunist, k tot politicianu’; beleaua mea e tot intrebarea aia din 2004:

    “Ok, stiu ca Basexu un cacanar, fost ministru a lui Ilici, cea ce spune destule, da’ ce alta varianta mai buna (si cu sanse) avem, din turma de dinozauri din politikie?”

    Si m-am dus si-am pus stampila pe Beshescu, ca varianta cealalta era dezastroasa!

    Acuma stau si ma gandesc daca nu mi-as dori un Cordeliu-Vagin-Tuborg, care sa ne bage rau de tot in kkt, incat, la finalu’ inotului prin biomasa-care v-a dura cativa ani, sau ne alegem macar c-o skimbare….
    Da’ imi raspunz singur c-o alta intrebare:
    Da’ daca patim k cu Ceashca, care si-ala o fo’ pus pentru scurt timp si-o stat mai mult de patru’j de ani cocotzat in tron?

  5. Nu pot decat sa te felicit la faza cu ultima intrebare. Asa ca io nu mai votez basescu, ca semnele de tiran au cam inceput sa se vada. Asa ca altcineva, nu in sensul ca gasesc eu, ci in sensul ca ORICINE altcineva.

  6. Bai, daca Baselu ar fi candidat din partea PD, fara PNL… l-am mai fi votat oare? Cu toata campania lui buna cu tot?

  7. Nope. Nucleul dur al PNL nu a fost niciodata fan Basescu. Mai degraba l-au urat, motivul principal fiind caderea guvernului Ciorbea, prin 97-98. Asa ca fara alianta o cam sugea la negri in Bantustan.

    In alta ordine de idei, individul a promulgat ieri legea cu salariile profesorilor. La scurt timp euro a sarit in sus si bursa s-a inchis datorita scaderilor masive.

    Adica BNR tocma aruncase in piata parca vreo 5 MILIARDE !!! de euro pt stabilizarea cursului si vine ghiolbanu si arunca din nou euro si inflatia in sus, numa sa ia el voturi. Iar peste cateva luni, euro va ajunga la vreo 5 lei, adica exact cat vroiau bancile alea pe care le-a linistit bnr-ul. Adica unii fac eforturi sa salveze situatia, si bashescu strica exact ce au facut primii, doar doar gashca oranje, cu alde arsinel si nea popa de la bloc mai prind niste voturi.

    Pai la faza asta il votez si pe Becali, numa sa scapam de tiranul in dezvoltare, ca daca mai ia asta inca 5 ani, ne gasesc dracii.

  8. Era sa uit: nici cu parlamentarii nu mi-e rusine, ca si aia au votat toti, in frunte cu boul ala de adomnitei, ministru al invatamantului la acea data, aceeasi lege de cacat.

Leave a Reply

