4 fete si-un traseist: oferta electorala – colegiul 22

Azi am aflat continutul complet al cosului cu candidati la deputatia colegiului 22, adica zona Cotroceni, Panduri, 13 Septembrie. Zona asta e mai spalata (poate de-aia s-au gandit partidele sa desemneze numai femei, cu exceptia PSD-PC-ului, care au impins in fata un obosit batran), asa ca am o speranta sa nu ne alegem cu vreo varza. Cum eu sunt prietena cu Google, am zis sa dau o raita prin matzele internetului si sa vad cam ce pot sa scot despre fiecare candidat in parte. Si am gasit asa (ordinea e alfabetica):

Maria Bako – UDMR

E profesoara. Nu am aflat daca e tanara sau e obosita de vreme, dar e copioasa nostimada prin care o UDMR-ista ajunge sa editeze… “Manual de limba română. Curs de iniţiere pentru adulţii străini care au dobândit o formă de protecţie în România,  Editura Sigma, Bucureşti, 2005″. Si sa recidiveze: “Manual de română. Curs de iniţiere pentru copiii străinilor care au dobândit statutul de refugiat în România şi pentru minorii refugiaţi neînsoţiţi, Editura Sigma, Bucureşti, 2005.” Foarte, foarte tare. In orice caz, nu am gasit nimic rau, pare curata.

Corneliu Ciontu – PSD – PC

Asta e stricat din start, inainte sa apuc sa ii bag numele in Google. Pai citesc PSD, adica dinozaurii-raii-si-tovarasii, asa ca ma ia cu frig. Dupa aia citesc PC, adica obtin alianta iadului – numai tampenii am auzit din partea lor de cand s-au alcatuit ei ca partid, dintre care cele mai tari de la tovarasul Marinescu, ala care e responsabil de cea mai proasta lege de protectie a animalelor aparuta vreodata in vreo tara si care isi dadea nu demult cu parerea despre experimentul LHC, un fel de cam cum mi-as da eu cu parerea si as mai si explica (doamne!!!) despre cum functioneaza un avion supersonic. Cam astia-s PC-ul. In alianta cu PSD, deja sunt verde. Si ma fac galbena de-a dreptul, de spaima si oroare, dupa ce am gasit in Wikipedia, si anume ca a fost vicele PRM, la VC Tudor (vai!) si ca a fondat o grupare (nu pot sa-i zic partid, lu’ Partidu’ Popular) care s-a supt in PNG (aoleu!) si ca acum e in PC… vice (aham!) si vice si la Camera Deputatilor din 2004 (mama!). Si mai e si ancestral, nush’ ce cauta la camera derutatilor, ar trebui sa incerce la senilat. Daca iese deputat, ii fac cadou o pernuţă.

Alina Gorghiu – PNL

E tanara si e avocat (adica are o meserie legata bine de tot de legislatie). Este actionar la – logic – o firma de avocatura. Are prieteni in – logic – PNL. E in PNL din 2002. Nu s-a fâţâit la alte partide. Vicepresedinte al Curtii de Onoare si Arbitraj din PNL – e o treaba, la varsta ei. Demisionara din Consiliul de Administratie al Regiei Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat (RAPPS) – din cauza lu’ madam Udrea, care isi baga nasul acolo, un fel de “de-a mopul si croseta”. Are o singura problema, desi colegiul asta nu e chiar unul de prostani – nu are notorietate. Poate, daca e activa cum vad ca e, isi face.

Elena Munteanu – PD-L

Asta chiar nush cine e. Se numeste o gramada de lume Elena Munteanu. N-am gasit-o pe cea pe care am cautat-o pe nicaieri (e drept ca nu am cautat cu lumanarea, doar asa, am dat un mic search), asa ca ori e curata, ori e un no-name in PD-L si e pusa acolo de umplutura, ori amandoua, si e plauzibil sa fie amandoua. Candidata cica ar fi jurist, meserie compatibila cu parlamentul, teoretic implica o oarecare cunoastere a legilor sau macar usurinta in a lucra cu ele. In fine.

Lavinia Sandru – PIN independent

Eeee, are sens sa scriu ceva despre Lavinia Sandru? Mie, ca persoana, imi oarecum place, e afurisita, dracoasa si infipta. Chestia e ca nu-mi place ce stiu despre ea din ultimii ani de politica in care s-a bagat si din anii de dinainte de politica. E actrita-jurnalist-politician. Toate odata si nimic serios. S-a plimbat de la PD la PIN si acum a demisionat din PIN ca sa faca nushce’ manevra pe care capul meu nu se mai oboseste s-o priceapa. Chestia e ca eu, cand vad politician schimband partidul, nu-s prea incantata iar daca face “manevra Vanghelie”, cu demisia din partid spre reinscriere dupa alegeri… apai ma cam sictiresc.

32 Responses

  1. Messa, ce-ai face in locul meu ca sa castigi notorietate in colegiul acesta?

  2. Eu am o problema serioasa cu Lavinia Sandru de cind se batea cu pumnii in piept pe la televizor legat de “sa ajutam copiii abuzati”. i-am cerut sprijin legat de niste copii si n-a miscat un deget, nici macar la mail nu s-a ostenit sa raspunda. dupa multa vreme am ajuns prin presa cu ce facusem si gasisem impreuna cu colegii si atunci s-a trezit si ea. ne-a raspuns brusc interesata la mail. fireste ca a primit raspunsul cuvenit oricarui oportunist.

    @ alina gorghiu: nu mi-e adresata intrebarea dar locuiesc in aceeasi zona. sincer, cred ca oricine ar face ce trebuie ar cistiga notorietate. zona asta e o zona mai ciudata, in sens ca e impartita in doua categorii foarte mult diferite: pensionari cu pensii de peste o mie de euro si foarte multi care traiesc de pe azi pe azi, ca miine prea departe. stratul social dintre cele doua (adica messa, eu si cei ca noi) e din pacate mult prea subtire, deci neglijabil, electoral vorbind. aici cistiga cine face ferentariul sa puna stampila pe el. ca altfel nu-mi explic continuitatea lui vanghelie

  3. @alina gorghiu

    Cred ca este destul de tarziu pentru constructia de notorietate; totusi, nu este chiart totul pierdut.

    Pentru a castiga acum suficienta notorietate pentru a castiga voturile, cred ca ar fi nevoie fie de un mesaj suficient de neortodox, fie de actiuni la fel de neortodoxe in asa fel incat sa iesi in evidenta din multimea demagogilor si sa ti se duca vorba, sub forma “stii ce a facut aia?”

    Cum mesajul presupun ca e batut in cuie, si inca destul de cumintzel, ramane terenul.

    Parerea mea.

  4. Da, door to door si face to face, non-stop – sa nu-ti scape niciun parc, nicio piata, niciun ghiseu/birou/coada/posta, biserica. Si zgomot, muzica la actiuni, sa atragi atentia. Iar daca gurile rele or sa croncane (si or sa croncane!) ca esti peste tot si ca faci campanie agresiva, nu conteaza – mama avea o vorba: “gura lumii nici pamantul n-o astupa”. A! Mai era si “cainii latra, caravana TRECE”.

  5. @ Apollinaire – la teve se bate toata lumea cu pumnii in piept. Nu ma mira faza.

  6. Eu aleg traseista … arata bine si macar a mai miscat ceva prin parlamentul ala idiot (a initiat nu stiu ce lege cu mamele ).

    Taves Bahtalo 22 !!

  7. Lavinia Sandru am inteles ca nu mai candideaza.

  8. Cacat. Ba candideaza, ca a facut apel si i-au dat voie. Acuma nush ce sa zic, ca legea cere 4 originale, chit ca e idiotic, si ea a depus 1 original si 3 copii autentificate la notariat, care teoretic tin loc, dar nu sunt originale.

    Oricum, ca independent are nevoie de 50%+1, ceea ce nu se va petrece. Deci am cam scapat de ea oricum. Ce imi pare mie rau e ca va lua din voturile Alinei Gorghiu, scazandu-i astfel sansele sa ia la redistribuire.

  9. Poate asta e si planul. Se zvonea pe la locale ca PIN e sub papuc PSD si ca are rolul sa ia din voturi, sa “rareasca” electoratul “dusmanilor”.

  10. Messa,

    Poate gasesti ceva si despre
    Liviu Scurtu Andrei (PNG-CD)
    Partidul Noua Generatie – Crestin Democrat!

    E un partid mai nou care are de adus niste surprize!
    FELICITARI PENTRU ANALIZA TA!
    INSPIRATA

  11. 🙂 Liviu-Andrei SCURTU (52 de ani, căsătorit, 1 copil, cadru didactic universitar, consilier în Consiliul Local al sectorului 5) – cam batraior, prof la faculta (ma sperie), consilier in Consiliul Local al sectorului 5 si nu poate face nimic a propos de gropile oribile de pe strada Dr. M. Petrini, unde imi rup masina zilnic. Plus ca Partidul Noua Generatie nu ma atrage. Nu-mi place de el.

  12. O vazui si io pe aia de la PDL pe niste tomberoane si cred ca ar trebui sa schimbi titlul postarii in “3 fete, o hoashca si un traseist”

  13. Mai aveti un candidat in colegiul vostru: Popescu Bogdan Ovidiu 34 ani (PRM). Astept intrebari…!

  14. Alina Gorghiu, ” avocatul tau in parlament” si-a agatat mutra inainte de inceperea campaniei. Ce fel de avodat o fi daca nu respecta legea? Sau poate tocmai d-aia vrea in parlament.
    Cat despre cei de la PDL, madame Munteanu si dom Udriste, ce sa spun? O sa ia ce-a luat si Chirita cand a candidat.
    Pana la urma, or nu ma duc la vot, ori votez cu UDMR ca doar n-o sa votez cu Ciontu.

  15. Tocmai asta e frumusetea🙂 A respectat legea pentru ca nu a incalcat-o. A fost exact pe muchie, si a facut-o bine. Plus ca nu avea nicio alta sansa altfel. Trebuia sa aflam cumva de ea. A compensat cu foarte mult cap pentru problema lipsei notorietatii.

  16. Bogdan, acum am vazut ca ai postat in nume propriu. Adica acum am vazut care e adresa de e-mail de la care ai postat. Pai… ce intrebare sa-ti pun… cand schimbi partidul? Desi, cu PRM in CV… of. Ce sa-ti fac? Pacat, ca ai 34 de ani, deci esti tanar si poate vrei, si poate si poti. Dar, pentru numele lui Dumnezeu, esti in Partidul Romania Mare!!!

    Esti economist… din generatia mea. Asta inseamna ca esti printre cei multi care au dat la ASE fiindca era la moda si fiindca lumea abia descoperea economia. Ori te-ai gandit ca faci multi bani cu meseria asta, ori ai dat la ASE ca asa faceau toti… ai mers cu valul. Ar fi fost interesant sa ai o meserie care sa fie ceva revolutionar, ciudat, special, pentru generatia noastra. De exemplu, medic. Ca nu trebuie – totusi – neaparat ca parlamentul sa fie alcatuit exclusiv din tehnocrati. Asa ca, de ce nu medic? Nici dracu’ nu mai dadea la medicina cand terminam eu liceul. Sau chiar avocat, ca moda dreptului era trecuta de vreo 3-4 ani. In fine…

    Ai inca un handicap major. NU AI SITE. Nici macar un bloguletz micutz. Din punctul meu de vedere, daca nu esti pe net, NU EXISTI. La fel ca si baba PD-L, aia de a vazut-o Mogre pe tomberoane, adica la locul ei – nici aia nu are site. Are doar moaca pe garduri, si e urataaaa…. Doamne, cat e de urata. Cand am vazut-o prima oara am avut senzatia ca e un barbat travestit. Tu… nici macar nu stiu cum arati, iar eu nu votez nume daca nu au fatza.

    Si inca ceva – de ce iti scrii numele la pe vremea lui Ceausescu la catalog? Te cheama Ovidiu Bogdan Popescu, nu Popescu – PREZENT! – Ovidiu Bogdan.

    Bafta. Desi nu cred ca ai sanse in colegiul asta.

  17. […] Marean care este, adica electoral vorbind in Colegiul Uninominal 22. Asta inseamna ca sint vecin cu Messa am de ales […]

  18. Imi asum criticile tale. Dar incerc totusi sa raspund. Vorbim de uninominale ceea ce inseamna ca votati omul si nu partidul. De ce PRM: la ceilalti cartile erau facute de mult, si in plus cred ca PRM are nevoie de un suflu nou.

    Sunt economist din generatia ta, dar si jurist ceea ce cred ca e un plus desi nu e chiar un doctor sau arhitect (cum in placea sa se prezinte lui George dintr-un serial cunoscut).

    In ceea ce priveste prezenta pe net: blogul, siteul vor veni in curand si astept opiniile tale. Campania mea va fi o surpriza…. Sper ca placuta…Am intrat mai tarziu in joc!

    Despre sanse, poate ai dreptate, dar am o sansa sa schimb ceva si o s-o valorific la maxim.

    In ceea ce priveste numele cred ca am ramas deformat, dar acest lucru se va schimba.

  19. Sa le luam pe rand.

    Votam omul, desigur, dar te rogggg, nu ma lua cu “votezi omul si nu partidul”, pentru ca omul ala are sustinere si bani de la partid. Iar cand seful partidului e Vaccin, care m-a OBLIGAT pe MINE sa pun stampila pe COMUNISTUL ALA BATRAN numai ca sa nu iasa Omul-Balamuc… treaba nu e tocmai ok. Gandeste-te ca multi oameni au votat scrasnind din dinti atunci. Tatal meu a votat din spital la o urna mobila, era pe moarte, cancer de cap de pancreas – si a zis: “Votez ultima data in viata mea si as vrea sa mi se usuce mana ca pun stampila pe Iliescu… dar nu pot sa te las, copile, intr-o tara condusa de un nebun”.

    Asadar, imi pare rau, poate esti un om ok, nu contest asta, dar PRM e cea mai proasta optiune politica, in afara de partidul de giboni, PNG. PRM e tare-n gura, PNG e tare-n pumn. Si cam atat cu programul politic…

    Daca esti jurist, de ce nu gasesc nimic despre asta pe net?

    Astept sa vad site-ul. Cu blogul, ai grija, ca bloggerii suntem rai, nu ne plac blogurile facute “sa fie”.

    Despre sanse, cata vreme iei din voturile lu’ madam PD-L nu am nicio problema cu ele. Numai sa nu iei din voturile Alinei🙂 De ea chiar imi place.

    Oricum, e ca in sport – iti urez succes oricum. Castiga cine participa, oricum. Notorietate, macar.

  20. Inteleg ce spui, stiu cum e sa votezi pentru “cel mai putin rau” – facem asta de ceva vreme.

    Pentru mine lucrurile stau diferit acum. De cativa ani vreau sa intru in politica – nu pentru ca am nevoie de asta, ci pentru ca vreau sa ma implic si sa schimb ceva in tara asta. Din pacate, experienta mea a fost ca in alte partide iti ia cativa ani buni sa dovedesti de ce sa fii tu pe liste si nu altcineva. Am avut de ales intre a candida acum sau a comenta de pe margine inca patru ani. Iar sustinere si bani din parte partidului nu exista.

    Recunosc ca nu m-am gandit la varianta de a candida ca independent, dar decizia a fost luata si nu mai are nici o importanta. Candidez si tot ce pot sa spun despre mine este ca vreau ca lucrurile sa se schimbe in tara asta – nu stiu cum voi contribui la asta, dar am intrat in joc, pentru ca nu mai sunt dispus sa astept. Va anunt cand e gata blog-ul.

  21. Exact, am votat pentru raul foarte rau dar mai mic decat raul si mai rau. Atunci, daca tin bine minte, a fost prima data cand mi-a dat prin cap sa plec din tara. Zau ca nu inteleg ce cauti in partidul lui Vaccin. Stii care e paradoxul? Mie una, Vaccin mi-a fost mereu oarecum simpatic. Adesea spune chestii care sunt pe bune. Dar e cu pluta si mai ades decat adesea spune aberatii si mai si urla cu spume la gura. E sarit in betze. Truli. Iar mie imi plac oamenii echilibrati. Cand vad doi ca au un conflict si unul urla iar celalalt il trateaza cu calm, nici nu ma mai intereseaza ca ala care urla s-ar putea sa aiba dreptate. Prefer intotdeauna omul care stie sa-si controleze reactiile, omul calculat si rational.

    Daca spui ca bani si sutinere din partea partidului nu exista atunci nu vad de ce te-ai inrolat, cand chiar ca puteai bine mersi sa candidezi ca independent. Poate peste 4 ani, dar acum ai tinicheaua asta de coada.

    Uite, de aia nu am sa ma inscriu eu niciodata in vreun partid! Nu stii cand ai nevoie sa ai CV-ul curat din punctul asta de vedere!

    Iar cu blogul… nu inteleg de ce nu pui frumusel mana sa ti-l faci tu insuti si o taraganezi atata – dureaza FIX 10 minute. Ia intra tu pe http://www.wordpress.com si urmeaza instructiunile acolo! Mare scofala sa faci un blog…

  22. Va astept pe blogul meu: http://www.dlpopescu.ro

  23. Messa, intamplarea ASTA: “Votam omul, desigur, dar te rogggg, nu ma lua cu “votezi omul si nu partidul”, pentru ca omul ala are sustinere si bani de la partid. Iar cand seful partidului e Vaccin, care m-a OBLIGAT pe MINE sa pun stampila pe COMUNISTUL ALA BATRAN numai ca sa nu iasa Omul-Balamuc… treaba nu e tocmai ok. Gandeste-te ca multi oameni au votat scrasnind din dinti atunci. Tatal meu a votat din spital la o urna mobila, era pe moarte, cancer de cap de pancreas – si a zis: “Votez ultima data in viata mea si as vrea sa mi se usuce mana ca pun stampila pe Iliescu… dar nu pot sa te las, copile, intr-o tara condusa de un nebun” este, in cazul meu, caci si eu am facut la fel, cea mai urata chestie din viata mea- mai urata ca mina Petrila cu accidentele intamplate (ale mele, nu cele de sambata), mai urata ca piata Universitatii devastata de sub-oamenii ce intamplatori imi erau ortaci si se comportau ca cainii lui Pavlov, la semnalul lui Ilici. Daca atunci, in ’90, mi-ar fi spus cineva ca in 10 ani voi vota de buna-voie comunistu’ (si-acu’ ma-ntreb cum s-o rasucit in mormant tata si bunicu’, arestati la colectivizare0, reiau, daca cineva imi prezicea asta il luam la palmi!

  24. Am intrat pe blogul dlui popescu.ro. Am senzatia ca e la bascalie. Sau bashcalie? M-am cam pierdut …

  25. E ca la Bodu, “nu conteaza cat de lung am parul”, nu părul…

  26. Nu asta ne dorim cu totii – sa nu mai fie bashcalie in politica?! Eu unul, de-asta candidez, ca sa fac ceva sa nu mai am parte de bascalie.
    Sunt interesat sa aflu parerea voastra despre blog, pentru ca voi stiti mai multe decat mine pe tema asa, clar. Ce ati vrea sa fie acolo si nu este? Eu am incercat sa-l fac cat mai accesibil posibil. http://www.dlpopescu.ro

  27. Nu e oare viata politica o bascalie?! Hai sa promitem cat mai mult ca oricum nu facem nimic… Campania mea este: Jos bascalia din politica! Pe blog puteti vedea si materialele din campanie. Deci… astept comentarii.

  28. Bogdane, mergea conceptul daca aveai contracandidat o băşcălie, gen Nea’ Popa, Marius Marinescu, Berbecali… da’ asa… nu-mi pare inspirat…

  29. Va invit sa vedeti campania “promotionala” pentru postul de deputat care nu a mai apucat sa vada niciodata lumina tiparului: “Il chihuahua, gata de atac”. Sa-i zicem campania secreta. Ce parere aveti? Ar fi trebuit sa merg pe varianta asta?
    http://www.dlpopescu.ro

  30. Of. Nu stiu ce sa zic despre campanie. Ar fi fost destul de buna pt notorietate, dar nu sunt sigur ca si pt astitudine favorabila.

    Ce stiu insa cu siguranta este ca ar trebui sa schimbi partidul.

  31. Clar…
    Si ar fi mers mai mult pe net, ca toata bosorogimea de prin cartier ar fi facut apoplexie sa vada un “catindat” asa neserios🙂 🙂 🙂

  32. Sa fiu sincer, ori reusesc sa schimb partidul in bine (depinde de scorul pe care il obtin la alegeri) ori ….vom vedea. Fiti cu ochii pe mine!

Leave a Reply

