Bebe Asus – Notebook EEEPC901-W016 N270 1G 20G

 Notebook ASUS EEEPC901-W016 N270 1G 20G

Notebook ASUS EEEPC901-W016 N270 1G 20G

Uite-l cat e de simpatic. Uite cat se mecuie pisiurile ca sa fie in pas cu moda fancy-schmancy a anilor 2008-2010. Nu mai e la moda negrul clasic si plicticos cu accente argintii pe placul gagicilor. Nu. Acum avem culoare. Iar cine vrea sa fie mai classy, avem alb.

Mai, zau ca mie albul imi place chiar mult. Pana si pe un laptop. Daca in matzele lui nu colcaie un Mac, e perfect ok. Nu sufar decat daca trebuie sa apas măr-C si măr-V si măr peste tot pana mi se strepezesc dintii. Asadar nu am nimic cu albul. Nimic estetic. Dar! Gospodina puturoasa din mine are o spaima, si anume aceea ca fiecare urma de deget, fiecare fir de praf, fiecare dâră de naiba-stie-ce se va vedea teribil de bine pe albul ala. Bine, o sa zica probabil careva, n-ai citit ca are diagonala de 8 inci si ceva? Pai ala e aproape PDA, e pentru damete cochete si care stau sa-l curete minutios cu dischete demachiante imbibate cu zeama speciala pentru spalat plastice, neabraziva, sa nu-i ia luciul, nu alora ca mine, care tropaie pe tastatura cu 230-250 de caractere pe minut. O fi, dar poate mi-as lua si eu un breloc din asta… ca e mai usor de carat pe la mitinguri de fitze decat hardughia mea care face vreo 8 kile cu accesorii cu tot… de abia duc geanta si arat ca Eeyore, magarul ala gloomy cu coada rupta si cu funda roz din Winnie the Pooh (sunt obsedata cu Winnie the Pooh? Nup, nu eu, fii-mea).

Si, mama ei de treaba, la ce poate caietul asta cu ecran, pretul e super ok. Procul e Intel Atom celeron M la 1600 MHz, douaj’ de Gigi HDD (destul la cat e de mic), 1024 RAM, DDR2 (eu faceam grafica pe 512 acum cativa ani si n-am murit, deci la 1024 e boierie, plus ca se poate upgrada la 2048, deci…), rezolutia nativa de 800×480, wireless, cititor de carduri, 4.2 ore autonomie, 3 usebeuri si mai primesti si geanta plus o gramada de altele. E un gizmo misto. Mi-ar placea unul, de vacanta, de mitinguri unde n-am chef sau nu e nevoie sa ma car cu ala mare, de navigat pe net prin traficul bucurestean… de d-aia. Si fiindca e mic si haios si eu sunt femeie si mama si normal ca imi plac chestiile mici si dragute, daca se poate cu ochi mari. LCD.

Ups, zice in specificatii ca e negru, eu am vazut poza alba. Deci, daca as vrea, as putea totusi sa iau unul decent.🙂

Dar zau, pe bune, nu-i asa? Uite-l cat e de simpatic.

Am scris articolul asta pentru concursul PC News. Ca m-am luat cu piticul asta (din magazinul Onestop.ro) si era sa uit sa mentionez. Data viitoare, pliz, pot sa vorbesc despre papusa asta? O are fii-mea si e moarta dupa ea…

Leave a Reply

