Nokia N96 – 5 MP si lentila Carl Zeiss

 Nokia N96

Nokia N96

Ca tot eram pe OneStop.ro, am zis sa bantui si dupa Nokia N96, ca e si el tema in concursul PCNews. Si caut, si dau clickuri, si caut si gasesc aaaaproape al mai scump telefon, ma jur ca atat a costat laptopul meu, adica 2.355,00 RON. Auci, cred ca laptopul meu a fost cu vreo suta de lei sau doua mai ieftin.

Normal ca ma sochez.

Eu am o chestie. Pe tzoale si pe telefoane nu dau bani multi decat foarte rar. Adica mai dau pe tzoale, uneori, dar pe telefoane niciodata. Cata vreme firmele astea de telefonie de la noi dau aparate pe un dolar nu vad de ce as cumpara telefon. Nu sunt foarte in target cu telefonul asta, dar avand in vedere ca ar fi trebuit altminteri sa compar un iPhone (bleax) cu niste alte dude, am preferat Nokia, ca macar cu brandul asta sunt obisnuita de cand s-a lansat Connexul, dupa ce am purtat cu mandrie o caramida maronie, care abia imi incapea in geanta, dar de care eram mandra de plezneam pe vremea aia.

Lasand asadar la o parte faptul ca eu de ani buni nu mai dau bani pe telefoane, Nokia e brandul pe care il agreez. Daca m-ai pune sa aleg dintr-un cos cu telefoane, fara sa imi pese ce face fiecare, as pune mana pe Nokia si la revedere si-un praz verde. Nu mai zic ca nu mi-ar pasa oricum ce face fiecare, pentru ca eu intotdeauna folosesc telefonul numai ca sa dau si sa primesc telefoane si sa stochez nenumarate numere in address book. Atat.

Eeeee, revenim in felul asta la Nokia N96. Ma, tata, ma! Dracia asta cu slide (ca, na, trebuia spatiu) are “camera foto de 5 MP, cu lentile Carl-Zeiss si blitz format din doua leduri, ecran de 2.8”, Wi-Fi, 16 Gb de memorie interna, si suport de inalta calitate pentru video si TV“. Tulai, D’omnie! Si un ecran de 240 x 320 de pixeli, la naiba, poti sa vezi filme pe el fara probleme, in avion. Nu in autobuz, ca daca ai bani de Nokia N96 nu mergi cu autobuzul.

Stai ca nu-mi iese din cap aia cu lentila Carl Zeiss… daca avea Leica imi pica mausul din mana (io-s fan Leica, fiindca e firma mai mica si imi plac aia micii, daca-s buni de rup), iar Leica sunt super). Si 5 megapixeli. Ce naiba e asta, telefon sau camera foto un nivel, doua, peste sapuniera? Chestia e ca de multe ori mi-as fi dorit sa intru la unele concerte cu telefon si sa ies cu poze (bune!), ca nu m-ar fi lasat badigarzii aia nasoi cu aparatul foto… ma, dar si douashtrei de milioane…

Si mai are si 16 GB memorie… memorie extensibila cu card, daca mai e nevoie, daaaa? Pai card de 16 GB am eu la camera mea video HD, Panasonic AG-HMC70U, aia entry level profi, si cat am filmat cu ea n-am depasit 8 GB… mama…

N-am inteles o singura chestie din prezentarea de pe OneStop… filmeaza? Cred ca da…

In fine, e o nebunie de telefon, si nu mai zic de nimicuri gen SMS, MMS, sunete nush’ de care, dinte albastru (de unde naiba vine denumirea asta??? o sa caut candva), wap, gprs, usb, alea, alea. Astea le au mai toate telefoanele acuma, multe dintre ele chiar si Nokia alea de 1 parai de le da Orange la conectare. Chestia e ca e si scump pe masura. Mi l-as lua daca as avea in cap sa fac bootleguri BUNE RAU de la toate concertele la care ma duc sau daca as avea chef sa filmez incognito diversi indivizi. Dar pentru ce am eu nevoie… mmm… mi-ar placea, asa, cumva, dar totusi as prefera sa mai cumpar un laptop la firma.

Am zis doar ca la tzoale si la telefoane sunt zgarcita.

One Response

  1. 5 Megapixeli sunt suficienti mai ales acum. Uite vazusem acest filmulet. Cu acest telefon cel putin, chiar poti sa scoti ceva decent ….
    http://telefoanesamsung.info/camera-foto-de-5-vs-8-mp-samsung-galaxy-xcover-2-si-samsung-note-2/

Leave a Reply

