Pauza si metal

Cand te incapatanezi sa nu iei pauza organismul cere pana cand isi ia.

Adica te tranteste la pat, ignora faptul ca tu fix de asa ceva nu ai timp si te obliga sa dormi bine, sa mananci bine, sa iei vitamine si sa cheltui cam 200 RON pe prafuri si siroape din care consumi 15% si al caror continut urmeaza sa-l arunci peste doi ani, fiindca expira si pentru ca in mod cert vei mai avea nevoie de ele in fix doi ani si o luna. Adica dupa termenul de expirare si dupa ce le-ai facut deja vant la ghena spre grabnica vindecare a sobolanilor de la groapa de gunoi. Ca o paranteza, voi ati observat cumva chestia asta? In afara de paracetamol, aspirina, fasconal si alte chestii pe care le luam relativ periodic, mai o durere de cap, mai o durere de muschi, mai una, mai alta, deh, batranetzele, restul de prafuri si siroape sunt facute sa cumperi ca boul o cantitate uriasa si expira fix inainte sa te mai bolnavesti o data de aceeasi bolesnita sau una cu simptome similare, ca sa fii nevoit sa cumperi iar cate o butelca intreaga sau un blister cu totul. Exemplu – am luat un hardau de sirop de tuse din care am beut 15 ml cu totul si am ramas, sa dau si la nepoti, cu 185 de ml… As fi luat un flacon de 50 ml, dar nu aveau, logic…

Revenind la chestia cu bolitul, prin urmare, extenuata si bolnava ca un caine maidanez, am zacut o saptamana. Azi am inviat. De fapt, as fi inviat eu de ieri, daca n-as fi baut cam multa bere cu o seara inainte, pentru a sarbatori cum se cuvine implinirea a trei editii de emisiune metalica live, mai precis PRIMA emisiune LIVE din webul metalic romanesc. Sau PRIMA emisiune de metal underground si nu numai, care se face in fiecare vineri intre orele 21:15 si 22:15 si se transmite LIVE la urmatoarele adrese:

Am sa scriu mai multe despre asta intr-o postare viitoare, care va veni destul de repede, avand in vedere ca am inviat.

Leave a Reply

