Acer Aspire One A110-Ab Pearl White

Acer Aspire One A110-Ab Pearl White

Acer Aspire One A110-Ab Pearl White

Este fenomenal, am de comentat inca un piticuuuuutz!!!!

Concursul PC News se razbuna pentru ca am ras de acel laptop Lamborghini galben si imbracat in piele, asa ca azi trebuie sa ma ocup constiincios de puiul de Notebook Acer Aspire One A110-Ab Pearl White. De fapt, puteam sa ma ocup de oricare din sub-notebookurile Acer Aspire One, numai ca asta mi-a atras atentia fiindca e… nu white, ci pearl white. Care parca nu e tot una cu alb-dalb, alb-de-bucatarie, alb-de-plastic, alb-si-atata. In  fine. Cert e ca am constatat ca s-au inmultit piticutele, mici dar cu destula putere (cred ca am mai zis pe undeva, as fi dat orice sa am unul cu puterea astora mititele de acum acu’ vreo 8 -10 ani… ce vremuri!) si care ofera omului obisnuit, adica nu grafician sau editor de film sau in fine, user din asta care rupe procesoare, mananca harduri si roade memorie, un instrument de lucru dar si de relaxare mai mult decat perfect.

Pai asta inseamna, de fapt, portabil. Parerea mea e ca asta e diferenta intre Notebook (caietel) si Laptop (masinarie grea pe care o tii pe genunchi). Faptul ca acum pot sa car dupa mine intr-un gentoi catai laptopul este binecuvantarea de a nu mai fi legata de birou la desktop. Dar miracolul cel mai spectaculos il traiesc cei care nu au nevoie de prea multa putere, cei care folosesc calculatorul sa trimita oferte, sa navigheze pe net, sa vada filme in pat, sa joace jocuri online… si la pretul asta incredibil de mic, oricine isi poate permite un piticut din asta. Unspe milioane e mai nimic, avand in vedere ca ii dai si ai calculator dotat cu o gramada de chestii, inclusiv webcam de 0.3 megapixeli (Acer Crystal Eye), Wireless, 3 porturi USB, gauri pentru carduri SD (super genial ca sa nu mai stai sa descarci din aparatul foto, de exemplu, folosind un matz), rezolutie (nativa?) 1024×600 la 8.9 tzoli, adica ~22 de cm, ecran Acer CrystalBrite TFT LCD WXGA…

Hardul e cam mititel, numai 8GB, dar probabil ca cine vrea neaparat isi poate lua unul mai incapator. Memoria cu care vine piticutul este de 512 MB, dar se poate upgrada la 1536 MB. Procul este, desigur, ATOM N270 la 1600 MHz.

Are si boxe incorporate. Nu are microfon, deci pentru conversatii in Yahoo sau Skype e nevoie de unul extern.

Pentru mine ar fi un companion excelent de calatorie – zic asta pentru ca, de cateva zile, am un teribil dor de duca – i-as pune un net prin Orange sau Vodafone si as pleca de nebuna cu trenul. As browsui, mi-as citi mailurile si la unele as si raspunde, as sta pe messenger, as scrie pe blog verzi si uscate, m-as uita la un film sau doua sau trei de pe un stick USB, si as adormi cu el sub cap.

2 Responses

  1. de 5 ani tot aman sa-mi iau laptop si asteptam momentul asta :)))

    aspire one e genial. are ~1kg, mic mic mic, ecran decent (1024×600), versiunea mea are hdd 160, 1 gb ram si xp cu licenta preinstalat si bateria tine 2,20 ore ($410 pe amazon) in octombrie.

    singura dezamagire e ca nu am mai asteptat o luna sa iasa versiunea cu baterie de 4, 6 sau 9 celule, versiune care ajunge sa mearga pana la 6-11 ore.

  2. Iei bateria separat si o tii pe cealalta de schimb😉

Leave a Reply

