In asteptarea lui Sonică

Aparat foto digital Sony DSC-H50
Aparat foto digital Sony DSC-H50

Azi trebuie sa il primesc pe Sonică. Sonică asta*. Il asteptam ieri, dar n-a fost sa fie. Vine azi. E atat de minunat incat merita asteptat. La fel as astepta Olympusul ala care costa de 2 ori mai mult. Cu nerabdare. Uitandu-ma imprejur si dandu-mi seama ca as poza si asta, si astalalta, si ailalta, si inca ceva, si… Sonică  inca nu este in mainile mele.

Il astept azi. Ma gandesc daca sa-i fac si prajituri… M-am tampit. Si e atat de toamna, incat numai Sonică si lentilele lui Carl Zeiss Vario Tessar ma pot intelege la culoare.

Iar Fujică a plecat deja. Vai, cat ma simt de singuraaaaa!!!

In asteptarea lui Sonică. Sonică asta**.

__________________

*) link catre magazinul de unde l-am comandat;
**) link catre ce am scris eu despre minunatul aparat foto digital Sony DSC-H50.

Later edit: A venit.

4 Responses

  1. lasa ca vine el si atunci sa vezi destrabalare pe capul tau🙂

  2. Dap, e oficial – intre 14:00 si 18:00.

  3. ei? cum e? sa vada si ochiul meu produsul, mai precis produsul produsului

  4. Urmeaza un review video. E GENIAL Sonică. Si, logic, am sa pun si poze.

Leave a Reply

