De ce cred ca TV-ul n-o sa moara

TV-ul n-o sa moara. Nu ma refer (nu neaparat) la TV-ul care vine in casele oamenilor prin antena neaparat… ma refer la TV adica NU video on demand ci emisiuni date “in aer” atunci cand vrea postul TV in cauza.

TV-ul n-o sa moara, o sa se transforme.

TV-ul o sa se porteze in online. NU on demand, ci exact asa cum e TV-ul pe care il stim de cand ne stim.

Pentru ca oamenilor le plac surprizele. Pentru ca sunt eu surprinsa de mine cand ma constat capabila sa vad de 5 ori Terminator 1 si de 8 ori Die Hard – toata seria dar nu sunt in stare sa imi pun in DVD player unul din cele cateva zeci de filme pe care le am in serile in care nu e nimic, dar nimic… la TV. La fel si cu muzica. Pot sa traiesc bine mersi fara John The Revelator sau sa il ascult din an in pasti, desigur cu placere, dar cand il aud la radio chiar traiesc o bucurie. Nu cred ca sunt unica. Cred ca este omenesc sa ne placa sa fim surprinsi de ceva placut, poate de asta au prins asa de bine si de adanc televiziunea si radioul.

Si, pentru ca netul este new media, surprizele se vor porta pe net.

2 Responses

  1. Daca ai timp, probabil🙂 Eu si cand ma uit la serialele date jos de pe torente de obicei fac si altceva: mananc, sport, curatenie, etc.

  2. Eee, sa mananci la film e o completare fireasca! Sa faci sport… nush, ca sunt sedentara de vreo 3 ani, mai precis de cand am aflat ca am un bebe in burta si ca nu ar fi bine sa fac efort daca vreau sa nu vrea sa respire aerul lumii mai devreme🙂 Dupa ce s-a nascut EA, aleluia sport, cine sa mai aiba timp? Dar prevad ca lucrurile se vor schimba odata cu prima trotineta😀

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: