Analiza candidatilor din colegiul 5: Georgian Pop

Later edit: din punctul meu de vedere, e un gunoi cu care nu as sta niciodata de vorba. Motivul? Mita electorala cu telefoanele. Chiar daca avea cel mai bun program si era CANDIDATUL (desi nu-i fix asa), pentru mine, la faza cu telefoanele, a devenit un jeg.

Post-ul original incepe aici.

Am spus pana acum ca imi place de unul dintre candidati. E timpul sa ma exprim si in ce ii priveste pe ceilalti. Dar nu o voi face ca Messa, intr-un singur post ci in mai multe posturi separate.

Azi ma ocup de Georgian Pop, care brusc a impanzit colegiul cu fata lui si cu culoarea rosie, de la prismele si bannerele sale.

Prima observatie este ca nu are site. Pentru mine, asta inseamna ca nu mi se adreseaza mie. Si nu se adreseaza tineretului (mare utilizator de internet) in general. Recunosc din start ca nu sunt un fan PSD, dar as fi curios sa aflu totusi cine este acest om, ce vrea el de la viata, ce oferta electorala are, fara sa imi sparg capul rascolind tot google-ul. Dincolo de incovenientul cautarii directe de info, faptul ca nu mi se adreseaza mi se pare o foarte mare bila neagra.

In al doilea rand, nu am inteles ce ofera el in plus, sau in mod specific, fata de oferta generala a PSD, care e identica si vizibila in toate sectoarele. I-am vazut fata pe afise, asta e bine pt ca il voi putea recunoaste pe strada. Dar nu imi e clar ce ar putea face el pentru mine? Ce oferta are el personal? De ce merita chiar el votul meu uninominal? Sau e doar o alta voce pe “lista” mare a PSD-ului? Vrea sa fie si el unul din multii parlamentari din masina de vot, masina apartinand PSD in cazul de fata?

In al treilea rand, nu pot inghiti oferta PSD-ului. Imi pare rau, dar sunt un liberal radical. Nu in sensul de PNL-ist, pt ca astia au uitat in ultimii ani cu ce se mananca liberalismul, atat economic cat si dpdv social. Dar sunt un liberal, si tot ce tine de redistribuire, de implicarea statului imi ridica parul pe spinare.

In al patrulea rand, e consilierul Prostanacului. Da, al acelui domn care ba e hais, ba e cea, care initiaza motiune de cenzura pe care tot ai lui nu o voteaza, desi chiar el a spus ca vor vota toti din PSD samd. Fac o paranteza: desi nici de Iliescu nu mi-a placut vreodata, nu am putut sa nu apreciez calitatile lui de lider. La prostanac insa, nu apreciez nimic si nu pot respecta nimic. Hmmmmmmm, atunci cum as putea aprecia ceva la consilierul sau, ale carui sfaturi in cazul meu au avut acel rezultat?

Chiar asa, cum o fi sa fii consilierul unui prostanac?

In al cincilea rand, vaz ca e recomandat de Ontanu – fost comunist, absolvent de Stefan Gheorghiu, propagandist PCR, devenit peste noapte primar “devotat”. Si constat ca recomandarea de la Ontanu nu este un mic addendum la imaginea lui Georgian Pop, ci, dupa frecventa si dimensiunile recomandarii, este o chestiune centrala. Inteleg eu ca principala calitate a lui este ca il recomanda Ontanu. Nu ca ar fi educat, nu ca ar fi competent, ca ar fi o persoana cu calitatile A, B, C …

Mie asta imi miroase a lipsa majora de coaie. Deci Georgian Pop, nu prea ai cum sa primesti votul meu. Mai vorbim cu alte ocazii, cand poate vii si tu cu o personalitate si imagine proprie, nu umflate cu pompa lui Ontanu.

PS: Era sa uit si o alta bila, care oscilez daca sa fie alba sau neagra. Georgian Pop este sociolog, ca si mine. Anii petrecuti in facultate mi-au aratat ca sociologia iti poate deschide ochii intr-un mod exceptional. Mi-au aratat insa si niste incuiati de mare clasa, care iti raspundeau la o intrebare simpla cu 5 pagini de fundamentare teoretica, dar fara raspuns aplicat. Si tot acolo am vazut si personaje dubioase, absolvente de Stefan Gheorghiu, care dupa revolutie au abandonat propaganda comunista si s-au reorientat la nationalism si extremism – de exemplu Ilie Badescu.

PS2: Pentru cei care nu stiu, colegiul 5 este delimitat de Floreasca, Stefan cel Mare, Colentina si include Barbu Vacarescu si Lacul Tei.

PS3: Mi-ar placea totusi un raspuns la intrebarile mele, in caz ca cineva din echipa lui, sau chiar el, citeste acest post.

Parerea mea.

One Response

  1. Asta nu intra pe net, fii serios. Asta sta in fundu’ comunistului aluia batran de Ontanu.

Leave a Reply

