Marea surpriza a uninominalului

Actualul sistem uninominal, atat de criticat de Basescu, atat se sustinut de Tariceanu, dar si de Prostanac, prost gandit cap-coada dupa parerea mea, reuseste totusi sa (imi) aduca surprize si satisfactii inca inainte de vot.

Mai exact, am ocazia sa vad fetele tuturor candidatilor, puse frumos pe bannere, afise, prisme, mashuri pe blocuri samd. Bineinteles ca majoritatea au poze studiate, incearca sa dea bine.

Macar asta ne ajuta – brusc ii vedem la fata: de la indivizi decenti pana la porci grasi, care de fapt isi doresc troaca zilnica de laturi. E adevarat ca aspectul fizic nu reprezinta pe cineva. Dar e la fel de adevarat ca fata unui om, privirea, aspectul general, spune cate ceva despre el.

Era sa uit: mai sunt si unii candidati pe care ii gasesti si pe strada, “live” – exista unul cu care m-am intalnit, care imi explica de ce sa il votez (chit ca afara erau sub 10 grade si ca votez in alt colegiu desi nu am spus asta, pt ca mi-a placut discursul). Respectivul candidat meritoriu este Florin Melciu

Tot ce pot spune este “WAY TO GO!

Leave a Reply

