Ce e asta?

Camera IP Edimax IC-1500

Camera IP Edimax IC-1500

Am suflecat manecile si m-am pregatit sa scriu despre un produs Edimax, orice produs Edimax, pentru concursul PCNews. Si am gasit ceva ce nu stiu ce este, asa ca m-am apucat de research. Misteriosul produs se cheama Camera IP Edimax IC-1500. Ca s-o zic pe-a buna, m-a atras pentru ca e ceva cu camera iar eu am luat-o pe camp razna cu video in ultima vreme. Am gasit ciudatenia la capitolul camere web in site-ul Cel.ro si citind repede caracteristicile tehnice aflu ca se conecteaza prin UTP, are rezolutie foto/video de 680×480. Mai zice acolo ca vine cu un soft si ca are admin si – asta e chestia care acum mi-a atras atentia bine de tot – poate sa vada simultan 4 camere!

Ce face dracia asta? Ca de semanat, seamana cu o camera, cum adica se pot vedea cu ea 4 camere simultan?

Si, ca sa fiu perfect confuza, aflu si ca duce patru conturi aditionale pentru patru omuleti care ar vrea sa o vada… unde sa o vada? Mhm, sa sapam mai departe.

Nu-i mai mare ca un router. Dar stie sa traga video cu 30 de frame-uri pe secunda in format decent (AVI) si stie sa comprime imaginile repede-repede.

Pe bune, asa-i ca n-am cum sa nu mor de curiozitate sa aflu ce este?

Dau search pe Google si gasesc site-ul producatorului si citesc cu sete. Si AFLU!

Dracia asta stie sa faca STREAMING!

Poti, daca esti user, sa tragi direct in compul tau, in format AVI, streamul in cauza. Daca vrei, dracia sta calma pana simte miscare si face poze si transmite. Stie DDNS, adica DNS dinamic. Foarte tare. Si nu e singura camera IP pe care o face Edimaxul. Care are preturi ok, iar cu produsele iti cam faci treaba.

Daca as avea gradinita, as instala cel putin o duda din asta, sa poata parintii sa intre si sa vada cum se desfasoara orele si ce le fac copiii. La banii astia, e pomana. Nu-i mai mult de 200 RON pe Cel. SI sunt sigura ca, daca imi pun mintea, gasesc si mai ieftin.

Leave a Reply

